Корпоративна культура: діловий етикет - Тимошенко Н.Л. - ОСОБИСТІ КОНТАКТИ ЗІ ЗМІ

Погоджуючись дати інтерв'ю, ділова людина повинна бути готовою до різного роду запитань. (Очевидно, що масштаби діяльності цієї особи, її місце у суспільстві значною мірою визначають свободу представників ЗМІ у виборі запитань.) Не треба забувати про диктофони на інтерв'ю — зроблені записи допоможуть з'ясувати непорозуміння, що можуть виникнути. Якщо вам здається, що ви допустили помилку у своєму висловлюванні, і це було записано, одразу ж попросіть прослухати зроблений запис. У такий спосіб ви зможете без затримки зняти будь-які сумніви. Якщо поставлене запитання здається вам надто особистим, ввічливо скажіть про це. Зовсім необов'язково відповідати на всі питання тільки тому, що вони були поставлені.

Дуже корисно заздалегідь чітко сформулювати і тримати в пам'яті, а можливо і записати, усі положення, які ви хотіли б висвітлити під час вашого інтерв'ю. Це допоможе якнайкраще організувати ваші думки, не забути нічого важливого і вести розмову навколо тих питань, які ви вважаєте необхідними. Пам'ятайте, що все, сказане вами, може бути використане в ЗМІ, якщо тільки ви попередньо чітко не визначили, що та чи інша інформація надається вами для кращого розуміння журналістами вашої думки і не розрахована для оприлюднення (подальшої публікації чи озвучення).

У зв'язку з цим надзвичайно важливо заздалегідь вказати, що може бути висвітлено в ЗМІ, а що ні. Взагалі ж, якщо ви хочете, щоб щось залишилось "не для друку", не кажіть нічого зовсім. У тому випадку, коли ви бажаєте висловити думку, але не хочете, щоб вона була пов'язана з вашим іменем, поясніть це журналістам до того, як надати інформацію: "Ви можете процитувати "одного з членів ради директорів компанії*", але не називати моє ім'я, викладаючи те, що я вам зараз скажу. Домовились?"

Висловлюйтесь чітко і точно. Не називайте когось своїм діловим партнером, якщо насправді ця особа такою не е. Будьте особливо уважним під час запису радіо- або телеінтерв'ю. Редактори можуть не вирізати всі ваші невідповідні слова та вирази, як і різного роду неадекватні звуки: "М-м-м-м", "Хм", "Кхе-кхе" і т. ін. І, як результат, багато людей стануть свідками того, яке непрофесійне враження ви справляєте.

Не завжди є можливість і час ознайомитися з підготовленими матеріалами до їх виходу. У такому випадку варто виходити з того, що люди, які відповідають за їх підготовку, є професіоналами, які знають інтереси публіки і зацікавлені у високій якості своєї роботи, а тому їм можна довіряти. З іншого боку, ви змушені сприймати рішення журналістів навіть тоді, коли ці рішення можуть здаватися або ж бути помилковими.

ОСОБИСТІ КОНТАКТИ ЗІ ЗМІ

За допомогою вмілого висвітлення у ЗМІ певних моментів приватного життя кар'єра бізнесмена, як і кар'єра політичного діяча, офіційної посадової особи, може дістати новий поштовх, а імідж — набути додаткових позитивних рис. Дуже часто ділові люди самі або за допомогою своїх представників намагаються отримати подібну рекламу. Тут слід чітко усвідомлювати, що власне приватне життя і приватне життя родини — різні речі і їх не можна змішувати. Не розцінюється як вияв хороших манер штучне привертання уваги до приватного життя. Допустимою є реклама благодійницької діяльності бізнесмена, яка має на меті привернути увагу до роботи конкретної благодійницької організації.

До осіб, громадська діяльність та особисте життя яких перебувають у центрі уваги публіки, часто звертаються ті чи інші газети, журнали, радіостанції та телепрограми з проханням підготувати матеріали, передачу про їхній стиль життя, дозвілля, смаки, уподобання чи хобі. У тому випадку, коли ділова людина погоджується на таке співробітництво, їй варто співпрацювати з представниками ЗМІ з максимальною доброзичливістю і надавати усю можливу інформацію, звичайно, якщо вона не має інтимного характеру. При цьому розуміється, що видання або програма, з якою співпрацює ця особа, мають сприймати та враховувати ЇЇ зауваження при проведенні бесіди чи інтерв'ю. Водночас від бізнесмена очікується за можливості максимальне розуміння підходу, бачення програми або матеріалу представниками ЗМІ.

Завжди необхідно поважати особисте життя членів сім'ї героя матеріалів або програми (як ним самим, так і журналістами) і не надавати інформації, яка була б для них небажаною і ставила б у незручне становище.

КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
Розділ 4. Стиль та імідж ділової людини
4.1. ЗНАЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ У СТВОРЕННІ ІМІДЖУ ПРОФЕСІОНАЛА
4.2. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОДЯГУ ДІЛОВОЇ ЛЮДИНИ
4.3. ПРИНЦИПИ ТА КРИТЕРІЇ ПІДБОРУ ДІЛОВОГО ГАРДЕРОБУ
4.4. ТРАДИЦІЙНИЙ ДІЛОВИЙ ГАРДЕРОБ: СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ЖІНОК
КОСТЮМ ЗІ СПІДНИЦЕЮ
БАЗОВИЙ ТРАДИЦІЙНИЙ ГАРДЕРОБ ДІЛОВОЇ ЖІНКИ
4.5. ТРАДИЦІЙНИЙ ДІЛОВИЙ ГАДЕРОБ: СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ
БАЗОВИЙ ТРАДИЦІЙНИЙ ГАРДЕРОБ ДІЛОВОГО ЧОЛОВІКА
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru