Теоретичні основи сучасної української педагогіки - Вишневcький О. - СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Антонович В. Про козацькі часи на Україні. — К.: Дніпро, 1991.

Белинский В. Сочинения: В 2 т. — СПб., 1900. — Т. 2.

Бергер П. Капіталістична революція. — К.: Вищ. шк., 1997.

Бердяєв Н. Смысл истории. — М.: Мысль, 1990.

Бердяєв Н. Царство духа и царство кесаря. — М.: Республика, 1995.

Бех І. Цінності як ядро особистості // Цінності освіти і виховання. — К.: Вищ. шк., 1997.

Бех І. Особистісно-зорієнтоване виховання: шлях реалізації // Рідна школа. — 1999. — № 12. — С. 13—16; 2000. — МІ. — С. 10—12.

Біблія. — К., 1992.

Біланюк П. Не лишень навчаємо, але й виховуємо // Рідна школа. —1936. — Ч. 20. — С. 293—296.

Біланюк П. До чого змагає сучасна школа взагалі й Рідна Школа з окрема. — Л., 1938.

Біланюк П. Де шукати джерел внутрішньої карности // Шлях виховання й навчання. — 1939. — Кн. II. — С. 116—119.

Білошицький А. Суспільство без емоцій, без моралі, або пропаща душа — гомо хамус // Рідна школа. — 1993. — № 8. — С. 2—7.

Будз П. Виховання характеру // Шлях виховання й навчання. — 1928. — Ч. 11. — С. 1—8; Ч. 12. — С. 4—9.

Вахтеров В. Основы новой педагогики //Избр. пед. соч. — М.: Педагогика, 1987.

Ващенко Г. Виховання волі і характеру. — Лондон: Вид-во Спілки української молоді, 1952.

Ващенко Г. Виховання любови до Батьківщини (націоналізм і інтернаціоналізм). — Лондон: Вид-во К.К. СУМ у В. Британії, 1954.

Ващенко Г. Виховний ідеал. — Полтава: Полтавський вісник, 1994.

Ващенко Г.— 1. Вибрані педагогічні твори.— Дрогобич: Відродження, 1997.

Ващенко Г.— 2. Загальні методи навчання. — К.: Українська видавнича спілка, 1997.

Ващенко Г. Праці з педагогіки і психології. — К.: Школяр — Фада ЛТД, 2000.

Ващенко Г. Хвороби в галузі національної пам'яті. — К.: Школяр — Фада ЛТД, 2003.

Вернадский В. И. Начало и вечность жизни. — М.: Советская Россия, 1989.

Витулкас Дж. Новая модель здоровья и болезни. — М.: Педагогика, 1997.

Вишневський О. Сучасне українське виховання. — Л., 1996.

Вишневський О. Нехай не буде в тебе інших богів, окрім мене // Рідна школа. — 2001. — № 10. — С. 24—28.

Войтыла К. Основания этики // Вопр. философии. — 1991. — Ml. — С. 29—60.

Волкова Н. Педагогіка. — К.: ВЦ "Академія", 2001.

Гончаренко І. Уваги до українського національного характеру. — Новий Ульм, 1961.

Горохович А. Плекаймо в дитині і розум, і душу. — Дрогобич: Бескид, 1992.

Джонс Дж. та ін. Укрепление здоровья при содействии школ // Здоровье мира. — 1995. — март — апрель. — С. 10—11.

Дзерович Ю. Педагогіка. — Львів: Накладом греко-католицької Богословської академії, 1937.

Дорошенко В. Короткий бібліографічний огляд // Українська душа. — К., 1992.

Жуйко П. Психологія гомо совєтікуса // Сучасність. —1993. — № 9. — С. 148—152.

"За поворот" до вічних вартостей // Авангард. — 1997. — Ч. 1. —С. 19—21.

Зощук С. Піст // Авангард. — 1984. — Ч. 2. — С. 149—152.

Зязюн І. А. Молодь напередодні XXI століття // Цінності освіти і виховання. — К., 1997.

Ильин И. Религиозный смысл философии. — М.: ACT, 2003.

Ігнатенко П., Поплужний В., Косарева Н. Виховання громадянина. — К.: Рідна шк., 1997.

Каптерев П. Что может сделать школа для развития характера учащихся? // Избр. пед. соч. / Под ред. В. М. Арсеньєва. — М.: Педагогика, 1982.

Карлетт Д. Физическое воспитание в развивающихся странах // Всемирный форум здравоохранения. — 1986. — Т. 6. — № 2. — С. 29—38.

Ковалів П. Сучасна цивілізація і християнство // Визвольний шлях. — 1977. — № 7—8. — С. 840—858.

Колісник В. Завдання довгочасної стратегії відродження України: Моральний аспект // Сучасність. — 1993. — № 9. — С. 121 — 128.

Колодій А. На шляху до громадянського суспільства. — Л.: Червона Калина, 2002.

Кононенко П. Українознавство. — К.: Либідь, 1994.

Концептуальні засади демократизації і реформування освіти в Україні. — К.: Школяр, 1997.

Корсунський В. Християнського Бога позбувся я далеко не одразу // Рідна школа. — 2001. — № 7. — С. б—9.

Кравець В. Психологія сімейного життя: У 2 т. — Тернопіль, 1995. — Т. 1.

Красовицький М. Моральне виховання учнів у теорії і практиці американської школи // Рідна школа. — 1998. — № 4. — С. 29—52.

Кремень В., Табачник Д., Ткаченко В. Україна: Альтернативи поступу. — К.: ARC-Ukraine, 1996. Куліш Я. Твори. — К.: Дніпро, 1989.

Культура і побут населення України. — К.: Либідь, 1991. Кульчицький О. Світовідчування українця // Українська душа. — К.; Либідь, 1992.

Кураєв А. О вере и знании — без антиномий // Вопр. философии. — 1992. — № 7. — С 46—63.

Кухта I. Учитель — виховник і його постава до учня // Шлях виховання й навчання. — 1934 (VIII-й річник). — С 167—183.

Леви В. Искусство быть собой. Индивидуальная психотехника. — М.: Педагогика, 1999.

Ловел С. Здоровье сегодняшней молодежи — надежда будущего мира // Всемирный форум здравоохранения. — 1989— 1990. — Т. 10. — № 2. — С. 3—8.

Лосский И. Условия абсолютного добра. — М.: Политиздат, 1991.

Ляховицкий М. Методика преподавания иностранных языков. — М.: Высш. шк., 1981.

Макаренко А. С. Вибрані педагогічні твори: Статті, лекції, виступи. — К.; X., 1947.

Макаренко А. С. Сочинения: В 7 т.— М.: Изд-во АПН, 1958. — Т. б.

Маланюк С. Місцеві цінності в скарбниці національного виховання // Шлях виховання й навчання. — 1933. — Ч. 4. — С. 203—211.

Малерб М. Религии человечества. — М.; СПб: Рудомино, 1997.

Національна програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні // Світ виховання. — 2005. — № 4 (5). — С. 7—80.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. — 2002. — квітень—травень.

Огієнко /. Рідна мова і культура народу // Шлях виховання й навчання. — 1934 (VІІІ-й річник). — С. 31—34.

Онацький Є. Українська емоційність // Українська душа. — К.: Либідь, 1992.

Оржеховська В. Здоровий спосіб життя як пріоритетна цінність у вихованні підлітків // Цінності освіти і виховання. — К.: Вищ. шк., 1997.

Паращин П. Дайте дітям характер // Авангард. —1980. — Ч. 5. — С. 297—300.

Педагогіка / За ред. М. Ярмаченка. — К,: Вищ. шк., 1986.

Перший український педагогічний конгрес. 1935. — Л.: Т-во "Рідна школа", 1938.

Повчання Володимира Мономаха дітям // Хрестоматія з історії вітчизняної педагогіки / За заг. ред. доц. С. А. Литвинова. — К.: Рад. шк., 1961.

Погрібний А. Розмови про наболіле, або якби ми вчились так, як треба... — К.: Просвіта, 1999.

Помиткін Е. Духовний розвиток учнів у системі шкільної освіти. — К.: МО України, 1996.

Психологія і педагогіка життєтворчості. — К.: Віпол, 1996.

Розмозер Г. Ситуация христианства в эпоху "постмодерна". Глазами христианского публициста // Вопр. философии. — 1991. — № б. — С. 75—86.

Руденко Ю. Основи сучасного українського виховання. — К.: Вид-во ім. О. Теліги, 2003 .

Русова С. Краєзнавство в народній школі // Шлях виховання й навчання. —1933 (VII-й річник). — С. 26—83.

Русова С. Нова школа соціального виховання // Укр. освіт, журн. —1994. — № 1. — С. 12—43; 1994. — № 2. — С. 6—38. Русова С. Вибрані твори. — К.: Освіта, 1996.

Савчин М. Духовний потенціал людини. — Івано-Франківськ: Лілея-Н, 2001.

Сверстюк Є. Блудні сини України. — К.: Дніпро, 1993. Сімович В. Рідна мова й інтелектуальний розвиток дитини // Шлях виховання й навчання. — 1934 (УШ-й річник). — С. 36—43.

Січинський В. Чужинці про Україну. — Авґсбург: Вид. Петра Павловича, 1946.

Сковорода Г. Твори: У 2 т. — К.: Вищ. шк., 1961. Сокульський Д. Дитячі провини та реакція на них у світлі сучасної педагогіки // Шлях виховання й навчання. —1939. — Кн. 11 . — С. 100—114.

Соловейчик С. Педагогика, для всех. — М.: Детская лит., 1989.

Стельмахович М. Українська родинна педагогіка. — К.: ІСДО, 1996.

Стельмахович М. Виховні цінності традиційної української родини // Цінності освіти і виховання. — К.: Либідь, 1997.

Сухомлинський В. Вибрані твори: У б т. — К.: Рад. шк., 1976—1977.

Терлецький Г. Виховне навчання // Шлях виховання й навчання. — 1938. — Кн. IV. — С. 202—217.

Троицкий С. Философия христианского брака. — К.: ТОВ "За друга", 1996.

Українська педагогічна думка Галичини в іменах, — Л.: ВЦ ЛНУ ім. 1в. Франка, 2003. — Вип. 1.

Ушинський К. Твори: У в т. — К.: Рад. шк., 1954.

Ушинський К. Сімейне виховання в творах Костянтина Ушинського // Авангард. — 1978. — Ч. 6. — С. 379—383.

Ушинський К. Вибрані педагогічні твори. — К.: Рад. шк., 1983.

Уэст М. Обучение английскому языку в трудных условиях, — М.: Просвещение, 1966.

Фіцула М. Педагогіка. — К.: ВЦ "Академія", 2000.

Франк С. Духовные основы общества. — М.: Республика, 1992.

Франко І. Педагогічні статті і висловлювання. — К.: Рад. шк., 1960.

Франко І. Зібрання творів: У 50 т. — К.: Наук, думка, 1982. — Т. 35.

Франко І. Вибрані твори: У 3 т. — Дрогобич: Коло, 2004.

Храплива-Щур Л. Нова українська людина // Основа. — 1994. — 15 лют.

Цимбалістий Б. Родина і душа народу // Українська душа. — К., 1992.

Швед М. Екологічна едукація за кордоном і в Україні. — Л., 1997.

Шлемкевич М. Загублена Українська людина. — К.: МП "Фенікс", 1992.

Юркевич П. Вибране. — К.: Абрис, 1993.

Ющишин І. Географія як предмет навчання і виховання в народній школі // Шлях виховання й навчання. —1933 (УП-й річник). — С. 13—25.

Ющишин І. Значіння сучасного фізичного виховання, спорту й військової підготовки молоді // Шлях виховання й навчання. — 1937. — Ч. 1. — С. 4—14.

Янів В. Українська вдача і наш виховний ідеал // Визвольний шлях. — 1969. — № 7 — 8. — С. 806 — 816; № 9. — С. 970—981.

Arthur К. Ellis. The Search for Ultimate Values and the Moral Basis of Teaching and Learning // Symposium on Curriculum Reform in Education. —1993. 19—21 May. — P. 17—32.

DisterwegA. Wegweiser for deutsche Lahrer. — Essen, I860. — Bd. 1.

Duane Elmer. Building on the Past, Creating the Future // Education from the Classroom to Life. — 1993. — 19 — 21 May. — P. 105—122.

Fouts G. T. Education for Moral Living: Guidelines for School Programs // Symposium on Curriculum Reform in Education. — 1993. — 19—21 May. — P. 184.

Scheuerman Richard. Educational Means for Reaching Ultimate Values and Desirable Outcomes // Symposium on Curriculum Reform and Impact on Public Policy. — 1992. — 27—29 April. — P. 47—62.

Schlossberg Herbert. The Education that Comes before Schooling // Symposium on Curriculum Reform in Education. — 1003. — 19—21 May. — P. 16—22.

Wartosci w procesie wychowania mlodziezy. — Krakow, 1992.

ПЕРЕДНЄ СЛОВО
Розділ 1 ПЕДАГОГІКА - НАУКА ПРО ВИХОВАННЯ ЛЮДИНИ
1.1. Сутність педагогіки як науки про виховання людини
1.2. Місце і роль педагогіки в життєдіяльності людей
Приклад низької педагогічної культури
Ще один приклад відсутності належної педагогічної культури
1.3. Українська народна педагогіка, її місце у системі національного виховання
Етнопедагогіка. Народна педагогіка
Прислів'я і приказки українського народу
Казки
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru