Планування туристичної діяльності - Мальська М.П. - СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-ІУ.

2. Закон України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" у редакції від 01.06.2000 № 1776-ПІ.

3. Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.94 № 334/94-ВР.

4. Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" у редакції від 22.05.97 № 283/97-ВР.

5. Закон України "Про податок на додану вартість" від 03.04.97 № 168/97-ВР.

6. Закон України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 № 2181-ІП.

7. Закон України "Про туризм" у редакції від 18.11.2003 № 1282-ІУ.

8. Ліцензійні умови провадження туроператорської та турагентської діяльності, затверджені наказом Держпід-приємництва, Мінкультури від 11.09.2007 № 111/55.

9. Положення (стандарт) Бухгалтерського обліку 2 "Баланс", затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 31 березня 1999 № 87.

10. Положення (стандарт) Бухгалтерського обліку З "Звіт про фінансові результати", затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 31.03.1999 № 87.

11. Положення (стандарт) Бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби", затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 27 квітня 2000 № 92 з останніми правками від 5 березня 2008 р. № 353.

12. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88.

13. Указ Президента України "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" від 03.07.98 № 727/98.

14. Акофф Р. Планирование будущего корпорации / Р. Акофф. — M.: Прогресс, 1985. — 224 с.

15. Балабанова Л.В. Маркетинг : підручник / Л.В. Балабанова. — Донецьк , 2000. — с. 562.

16. Биржаков М.Б. Введение в туризм / М.Б. Биржаков. — 3-е изд. — СПб.: Изд. дом "Герда", 2002. — 320 с.

17. Бланк И. Инвестиционный менеджмент: учеб. курс / И. Бланк. — К.: Ника-Центр, 2001. — 448 с: рис., табл.

18. Бойчук ІМ. Економіка підприємства: навч. посіб. / І.М. Бойчук, П.С. Харів, МЛ. Хопчан. — 2-ге вид. — Л.: Новий світ-2000, 2001. — 212 с.

19. Величко О. Розрахункові схеми оцінки показників ефективності інвестиційних проектів / О. Величко // WELCOME. — 1998. — № 1. — С. 9.

20. Вітлінський В.В. Модель вибору інвестиційного проекту/В.В. Вітлінський, В.О. Макаренко //Фінанси України. — 2002. — № 4. — С. 63—73.

21. Гончарова СЮ. Маркетинг: навч. посіб. / СЮ. Гончарова. — X.: Видавничий Дім "ІНЖЕК", 2003. — 140 с.

22. Губанова Л.І. Оцінка інвестиційних проектів / Л.І. Губанова // Фінанси України. — 2001. — № 10. — С. 126.

23. Данілов ОД. Інвестування: навч. посіб. / О.Д. Дані-лов, Г.М. Івашина, О.П. Чумаченко. — К.: Компютере, 2001. — 364 с.

24. Економіка підприємства: підручник / за ред A.B. Ше-гди. — К.: Знання, 2006. — 614 с.

25. Економіка підприємства : структурно-логічний посіб. / за ред. д-ра. екон. наук, проф. С.Ф. Покропивного.

— К.: КНЕУ, 2001. — 454 с.

26. Забелин П.В. Основы стратегического управления : учеб. пособие / П.В. Забелин, Н.К. Моисеева. — М. : Информационно-внедренческий центр "Маркетинг", 1998.

— 195 с.

27. Загородній AT. Менеджмент реальних інвестицій / А.Г. Загородній, ЮЛ. Стадницький. — К.: Знання, 2000.

— 210 с.: схеми. — Серія "Вища освіта XXI століття*.

28. Зубрицька І. Оподаткування та облік туристичної діяльності / І. Зубрицька // "Дебет-Кредит". — 2007. — 11 червня. — № 24.

29. Карпова ГЛ. Экономика современного туризма / Г.А. Карпова. — СПб. : Торговый дом "Герда", 2002. — 230 с.

30. Ковалев В.В. Методы оценки инвестиционных проектов / В.В. Ковалев. — М.: Финансы и статистика, 1998.

— 50 с.: рис., табл.

31. Коюда В. Оцінювання реальних інвестицій / В. Ко-юда, Є. Кожанова // Банківська справа. — 2000. — № 4.

— С. 9.

32. Косенков CJ. Маркетингові дослідження / СІ. Ко-сенков. — К.: Скарби, 2004. — 464 с.

33. Котлер Ф. Маркетинг. Гостеприимство и туризм : учеб. для вузов / Ф. Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Мейкенз. — М.: ЮНИТИ, 1998. — 787 с.

34. Куденко HJS. Маркетингові стратегії фірми : монографія / H.B. Куденко. — К. : КНЕУ, 2002. — 245 с.

35. Левченко ВМ. Ціноутворення і оцінка ефективності проектів в інвестиційному менеджменті : навч. посіб. / В.М. Левченко, В.Д. Кантер. — Макіївка: ДонДАБА, 2000.

— 126 с.

36. Липчук В.В. Маркетинг: теорія, методика, практика : навч. посіб. / В.В. Липчук, Р.П. Дудяк. — К. : НВФ "Українські технології", 2001. — 260 с.

37. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопро-сторові аспекти)/0.0. Любіцева. — К.: Альтерпрес, 2002.

— 436 с.

38. Маркетинг : навч. посіб. / за ред. В.І. Крамаренка.

— К.: Центр навч. л-ри, 2003. — 258 с.

39. Маркетинг: принципи і функції / за ред. О.М. Аза-рян. — X.: Студцентр, 2002. — 320 с.

40. Мних Є.В. Економічний аналіз діяльності підприємства : підручник / Є.В. Мних. — К. : КНТЕУ, 2008. — 514 с.

41. Мороз ЛА. Маркетинг : підручник / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай. — Л.: Інтелект-Захід, 2002. — 244 с.

42. Осипов В.І. Економіка підприємства : підручник / В.І. Осипов. — О.: Маяк, 2005. — 724 с.

43. Парсяк ВЛ. Планування господарської діяльності малих та середніх підприємств: монографія / В.Н. Парсяк, М.Б. Журавльова. — К. : Інститут аграрної економіки, 2001. —192 с.

44. Пашута М.Т. Прогнозування та макроекономічне планування: навч. посіб. / М.Т. Пашута, A.B. Калина. — К. :МАУП, 1998. — 192 с.

45. Пересада АА. Управління інвестиційним процесом / A.A. Пересада. —К.: Лібра, 2002. — 472 с.

46. Планування діяльності підприємства: навч. посіб.: у 2 ч. — Житомир: ЖДТУ, 2003. — 580 с.

47. Полторак ВА. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / В.А. Полторак. — К. : Центр навч. л-ри, 2003. — 387 с.

48. Савчук В.П. Анализ и разроботка инвестиционных проектов : учеб. пособие для студ. экон. вузов / В.П. Савчук. — К.: Киевский нац. экон. ун-т. — К. : Абсолют-В : Эльга, 1999. — 302 с.

49. Семенченко Ж. Турдіяльність // Бухгалтерський тиждень. — 2008* —11 серпня. — № 32.

50. Семенюк ЭЛ. Общенаучные категории и подходы к познанию / Э.П. Семенюк. — Л.: Выща школа, 1978. — 176 с.

51. Совершенствование методики оценки инвестиционной превлекательности предприятий // Економіка: проблеми теорії та практики : зб. наук, праць. — Вил. 144. — Д.: ДНУ, 2002 р. —220 с.

52. СтаростінаАХ). Маркетинг: навч. посіб. /А.О. Ста-ростіна, Д.М. Черваньов, О.В. Зозульов. — К. : Знання-Прес, 2002. — 191 с.

53. Тарасюк ГШ. Планування діяльності підприємства / Г.М. Тарасюк, Л.І. Шваб. — Житомир : ЖДТУ, 2003.

— 203 с.

54. Таркуцяк АО. Фінансовий аналіз та управлінські рішення: навч. посіб. / А.О. Таркуцяк. — К.: Вид-во "Єро-пен" УПТУ, 2001. — 201 с.

55. Управление проектами: учеб. пособие / А.П. Бондаренко, Л.М. Бондаренко; Харк. гос. экон. ун-т. — X., 2003.

— 211 с. : рис., табл.

56. Федоренко ВшГ. Інвестиційний менеджмент : навч. посіб. / В.Г. Федоренко. — Міжрегіональна акад. управління персоналом. — 2-ге вид., доповн. — К., 2001. — 276 с.: рис., табл.

57. Федорченко BJC. Теоретичні та методологічні засади підготовки фахівців для сфери туризму: монографія //за ред. Н.Г. Ничкало. — К.: Слово, 2004. — 472 с.

58. Федорченко В.К. Туристський словник-довідник : навч. посіб. / B.K. Федорченко, І.М. Мініч. — К.: Дніпро, 2000. — 160 с.

59. Фінансовий менеджмент: навч. посіб: / за ред. проф. Г.Г. Кірейцева. — К.: ЦУЛ, 2002. — 496 с.

60. Хмиль Т.М. Проектный менеджмент. Конспект лекций / Т.М. Хмиль, Л.О. Шишкарева. — X. : ХГЕУ, 2003. —84 с.

61. Черевно Г.В. Економіка підприємства: навч. посіб. / Г.В. Черевко, Ф.В. Горбонос, Г.Б. Іваницька, Н.Ф. Павлен-чик. — Л.: Апріорі, 2004. — 348 с.

62. Швайка АЛ. Планування діяльності підприємства : навч. посіб. / А.Л. Швайка. — Л. : Новий світ-2000, 2006. — 268 с.

63. Шинкаренко В.Г. Маркетинг : навч. посіб. / В.Г. Шинкаренко, LA. Дмитрієв, О.М. Криворучко. — X. : ХНДДУ, 2002. —307 с.

64. Шкапова О.М. Маркетинг послуг : навч. посіб. / О.М. Шканова. — К. : Кондор, 2003. — 304 с.

65. Школа ІМ. Менеджмент туристичної індустрії : навч. посіб. / І.М. Школа [та ін.] / за ред. проф. І.M. Школи. — Чернівці : ЦТЕІКНТЕУ, 2003. — 662 с.

ПЕРЕДМОВА
Частина І МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РЕКРЕАЦІЙНОЇ ГЕОГРАФІЇ
Розділ 1 РЕКРЕАЦІЙНА ГЕОГРАФІЯ ЯК НАУКА
1.1. Об'єкт і предмет рекреаційної географії
1.2. Завдання, методи дослідження рекреаційної географії, зв'язок з іншими науками
1.3. Основні поняття рекреаційної географії
Розділ 2 ТЕОРЕТИЧНА БАЗА РЕКРЕАЦІЙНОЇ ГЕОГРАФІЇ
2.1. Аксіоми
2.2. Теорії, які використовує рекреаційна географія
2.3. Закономірності та принципи рекреаційної географії
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru