Корпоративна культура: діловий етикет - Тимошенко Н.Л. - ВИ ОТРИМАЛИ НЕГАТИВНУ ВІДПОВІДЬ

Завжди зразу ж після проходження ділового інтерв'ю відправляйте лист особі, яка його проводила. Він має бути невеликим і простого змісту: привітання та звертання до конкретної особи; подяка за надану вам можливість пройти співбесіду; можливо, зауваження, коментар щодо певного моменту в ході співбесіди; заключна частина — висловлення поваги, підпис.

Якщо інтерв'ю проводили кілька представників компанії, необхідно написати кожному із них. При цьому обов'язково певною мірою змінюйте викладене у кожному листі на той випадок, коли ці особи випадково чи свідомо порівняють отримані від вас послання.

Для свого листа виберіть письмове приладдя та папір вищого ґатунку (добре використати чорнильну ручку з чорними або синіми чорнилами та білий або кремовий папір). Купіть усе необхідне заздалегідь для того, щоб мати можливість відправити лист, як тільки ви повернетесь додому, коли усі подробиці співбесіди будуть іще свіжими у вашій пам'яті. Якщо ви не певні у правильності написання титулу, посади або ж імені особи, з якою ви зустрічалися, передзвоніть до компанії та з'ясуйте це питання. Після всіх затрачених зусиль не варто псувати усю справу неувагою до дрібних (але надзвичайно важливих) деталей.

Найкраще написати ваш лист від руки. Навіть якщо почерк у вас не найкращий, лист, написаний вами від руки, справить більше враження, ніж переданий електронною поштою або відправлений на веб-сайт компанії. Особа, яка проводила інтерв'ю, безперечно, запам'ятає цей факт і відзначить вас як людину, яка витратила час саме на написання листа. Можливо, за наявності кількох рівних кандидатів ваші гарні манери допоможуть зробити вибір на вашу користь.

Якщо ви зверталися у фірму за роботою, використовуючи електронну пошту, і таким самим чином проходили співбесіду, лист-подяку також відправте електронною поштою. У тому разі, коли ви проходили співбесіду по телефону, лист-подяка має бути написаний від руки.

Обов'язково, як ви це обіцяли при прощанні, передзвоніть в установу/організацію/на фірму, де ви проходили співбесіду, та дізнайтеся про результати. Якою б не була ситуація на момент дзвінка (ви отримали іншу пропозицію, ви передумали міняти місце роботи і т. ін.), залишайтеся вихованою людиною і дотримуйтесь свого слова.

У тому випадку, коли вам пообіцяли передзвонити і повідомити про результати співбесіди, але ви не отримали ніякої інформації протягом перших кількох днів, не розчаровуйтесь і не втрачайте надії. Як правило, усі працюючі — зайняті люди, але вони виконують свої обіцянки. Якщо ж ви не маєте можливості більше чекати, самі передзвоніть до установи/фірми, де проходили інтерв'ю, або ж надішліть відповідний e-mail. Якщо ж особа, яка пообіцяла з вами зв'язатися, постійно не відповідає на ваші дзвінки, можливо, вам пощастило, що ви не працюєте з нею.

ВИ ОТРИМАЛИ НЕГАТИВНУ ВІДПОВІДЬ

Якщо після співбесіди ви отримали негативну відповідь, не падайте духом і не втрачайте надії. Пам'ятайте, що крім фірми, до якої ви звернулися, існує ще багато інших організацій, установ та фірм. До того ж, ви не єдина людина, яка проходила через усі (часом важкі та неприємні) етапи пошуку роботи.

Спеціалісти з психологи ділових стосунків дають поради, як краще пережити час пошуку роботи:

· Не відмовляйтеся від іншої можливої роботи, якою б незначною вона не була. Краще мати половину хліба, ніж нічого не мати!

· Контактуйте з усіма, хто може допомогти вам у пошуках роботи (друзі, знайомі, колишні колеги).

· Відвідуйте різноманітні курси / продовжуйте вчитися.

· Розглядайте період пошуку роботи як своєрідну роботу. Майте розпорядок дня (вивчення інформації про наявні вакансії, дзвінки до різних установ та фірм і т. ін.) і незмінно його дотримуйтесь.

· Не "пережовуйте" невдале минуле до безкінечності, живіть сьогоднішнім днем та працюйте на майбутнє.

· Залишайтеся оптимістом і не припиняйте пошуків.

ВИ ОТРИМАЛИ ЗАПРОШЕННЯ НА РОБОТУ
Розділ 3. Уміння спілкуватися
3.1. ВІТАННЯ ТА РЕКОМЕНДУВАННЯ
ПРЕДСТАВЛЕННЯ
ВІДПОВІДЬ НА ПРЕДСТАВЛЕННЯ
ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ПРИ ПРЕДСТАВЛЕННІ
РУКОСТИСКАННЯ
3.2. ЕТИКЕТ БІЗНЕС-КАРТОК
ЗАГАЛЬНИЙ ВИГДЯД БІЗНЕС-КАРТКИ
ЧАС ОБМІНУ БІЗНЕС-КАРТКАМИ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru