Реклама - Джефкінс Ф. - 27. Вступ

27. Вступ

Завдання цієї форми реклами полягає в підборі кадрів (у тому числі особового складу поліції, збройних сил та інших державних служб) і може мати вигляд оголошень в розділі рубричної реклами або тематичних стендів. Інколи використовують такі засоби масової інформації, як радіо та телебачення. За часів, які передували економічному спаду та масовому безробіттю, кадрова реклама була важливим джерелом доходу засобів масової інформації і з'являлося чимало рекламних агентств, що спеціалізувалися на кадровій рекламі. Деякі великі рекламні агентства створили відділи кадрової реклами. Вижили лише славетні агентства, наприклад "Остін Найт Адвертайзінг" (Austin Knight Advertising).

Сьогодні кадрова реклама з успіхом використовує газети з невеликим чистим тиражем. Газети, розраховані на середній клас та його низи, наприклад "Гардіан" (Guardian) та "Індепендент" (Independent), підбирають спеціалістів високої кваліфікації та фахівців з продажу, маркетингу, управління та керівництва. Кадрові рекламні оголошення щодо певних спеціальностей (зокрема, в таких галузях, як бухгалтерія, комп'ютерна справа, освіта) публікуються в певні дні тижня.

28. Різновиди

Кадрова реклама має два основних види: оголошення, що їх розміщують роботодавці (з назвою компанії або лише з номером поштової скриньки), та оголошення, що їх розміщують кадрові агентства, які заробляють комісійні від кожної заповненої вакансії.

29. Засоби кадрової реклами

За винятком окремих випадків використання радіо та телебачення, кадрова реклама, як правило, застосовує такі типи видань:

1. Загальнонаціональні газети. Вибір газети залежить від цільової групи. Наприклад, оголошення стосовно вакансій у сфері управління публікуються в "Дейлі Телеграф" та "Санді Тайме", а щодо вакансій учителів та викладачів — у присвячених освіті щотижневих рубриках у "Гардіан" та "Індепендент". Незначна кількість оголошень про вакансії публікується в бульварній пресі.

2. Галузеві, технічні та професійні часописи. Це логічний вибір для розміщення оголошень щодо вакансій, які вимагають спеціальних навиків, кваліфікації та досвіду. Наприклад, про вакансії в рекламній галузі можна дізнатися з таких часописів, як "Кемпейн", "Маркетинг" та "Маркетинг Вік", а про вакансії в галузі зв'язків з громадськістю — з часопису "Пі-Ар Вік" (PR Week).

3. Регіональна преса. Місцеві щоденні та щотижневі газети використовуються місцевими роботодавцями.

Примітка. Багато з тих видань, про які йдеться в пунктах 1—3, купують виключно з метою знайти або змінити місце роботи.

4. Безплатні видання. Основним джерелом доходу багатьох безплатних видань є кадрова реклама. До них належать, наприклад,

"Метро" (Metro) та "Найн ту Файв" (Nine to Five), що їх роздають на вулицях таким службовцям, як секретарки. Кадрові оголошення також публікуються в безплатних щотижневих газетах, які доставляються до дверей квартир.

30. Особливості

Мистецтво кадрової реклами полягає в тому, щоб привернути увагу найбільшої кількості достойних кандидатів і витратити при цьому якомога менше грошей. Використання кадрового агентства має свої переваги: по-перше, клієнт може шукати кандидатів не привертаючи зайвої уваги; по-друге, агентство може відсіяти частину кандидатів і представити клієнту лише кінцевий список з най достойніших кандидатів. Ця форма реклами має задовольняти дві вимоги. Рекламне оголошення має бути написане так, щоб вакансія виглядала привабливою і на нього реагували лише найкращі кандидати. З другого боку, правильний вибір засобу масової інформації забезпечить даній вакансії увагу найбільшої кількості достойних кандидатів у най-економніший спосіб. Потрібно знати читацькі кола та ціни, розумітися на медіа-плануванні та купівлі рекламних площ. Саме тому з цією формою реклами працюють спеціалізовані агентства. Компанії, що часто користуються кадровою рекламою, як правило, мають стандартні форми оголошень про вакансії з логотипом компанії.

Оголошення про вакансії треба писати так, щоб вони не обмежували потенційних кандидатів статевими або етнічними вимогами і щоб не суперечили законам про статеву дискримінацію та расові відносини.

Контрольні запитання

1. Що таке товари широкого вжитку? Що таке FMCG та ОТС? (4)

2. Що таке товари тривалого вжитку? (5)

3. Що таке послуги широкого вжитку? (6)

4. Які шість соціальних груп ви знаєте і які верстви населення представляє кожна група? (7)

5. У чому полягає різниця між засобами масової реклами та засобами індустріальної реклами? (8,10)

6. Навіщо потрібна торговельна реклама? (13)

7. У чому полягає завдання роздрібної реклами? (18)

8. Яку користь може принести допоміжна реклама як виробникові, так і дистриб'ютору? (21)

9. Які рекламодавці користуються фінансовою рекламою? (24)

10. Назвіть характерні особливості кадрової реклами. (ЗО)

11. Яких двох парламентських законів слід дотримуватись у кадровій рекламі? (ЗО)

28. Різновиди
29. Засоби кадрової реклами
30. Особливості
4. РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО
ВСТУП
1. Обслуговування клієнта
2. Історія
3. Сучасні агентства
4. Розташування
5. Зв'язки з громадськістю
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru