Реклама - Джефкінс Ф. - 9. Переваги преси

Газети та часописи потрапляють до читачів різними шляхами, і цінність часопису як рекламного засобу може залежати від способу розповсюдження і можливих його наслідків. Основні методи розглянуто нижче.

1. Роздрібне розповсюдження шляхом доставки додому, продажу в газетному кіоску або на вуличній розкладці чи в крамницях іншого типу. Жіночі часописи, наприклад, продаються в супермаркетах, а часописи для філателістів — у філателістичних крамницях. Для продажу часописів також використовують торговельні автомати.

Ця форма розповсюдження вже не така популярна, як раніше, через високі ціни продажу та великі щотижневі рахунки і впровадження оплати за доставку.

2. Передплата. Читач передплачує часопис та одержує його поштою. Така форма є популярною серед читачів ділових журналів.

3. Контрольований тираж. Багато галузевих та технічних часописів безоплатно доставляються поштою вибраному колу читачів, а також тим, хто замовив певні номери. На відміну від передплати, цей метод забезпечує кращий вихід на цільову аудиторію.

Інколи новий галузевий або технічний журнал може розпочати свою діяльність з контрольованого тиражу, але потім, здобувши собі добру репутацію, може продаватися за передплатою та вроздріб з обмеженою кількістю безплатних екземплярів. Так було з часописами "Дірект Респонс", "Маркетинг Вік" та "Пі-Ар Вік".

4. Безплатні видання. Сьогодні в Британії є дуже багато безплатних часописів та газет. Деякі з них розповсюджуються на вулицях, як у випадку з часописами для службовців, що містять оголошення про вакансії, а інші доставляються додому, як, наприклад, газети, присвячені питанням домашнього господарства. Успіхом користуються безплатні газети, що зосереджуються на новинах і рекламі в торгівлі нерухомістю.

9. Переваги преси

Певні переваги преси як рекламного засобу безперечно зумовлюються тими факторами, що зазначалися раніше, а також деякими іншими. Стисло їх можна викласти в такий спосіб:

1. Преса є одним з найдешевших засобів виходу на велику кількість невідомих або неідентифікованих потенційних покупців, незалежно від того, де вони мешкають: в місті, селі або навіть за кордоном.

2. Рекламне оголошення може вийти досить швидко, порівняно з часом, якого вимагає виробництво телевізійного рекламного ролика або створення та друкування плаката. Рекламне оголошення можна вставити в газету буквально протягом однієї ночі. Тематичні оголошення (з невеликою кількістю рядків) часто продаються по телефону.

3. Про реакцію аудиторії можна довідатися, застосовуючи купони або публікуючи номери телефонів та факсів, адреси електронної пошти та сторінок в Інтернеті. Заохочувати аудиторію до надсилання відповідей можна також за допомогою послуг "фріпост" і "фріфон" та послуг, пов'язаних з кредитними картками.

4. Реклама в пресі забезпечує вихід на специфічну аудиторію завдяки використанню газет або часописів, які читають ці люди.

5. Газети та часописи здатні розміщувати велику кількість рекламних оголошень, на відміну від радіо або телебачення, де рекламний час є обмеженим.

6. Рекламні оголошення в пресі можна перечитувати та зберігати, а такі видання, як часописи, живуть досить довго, зберігаються, підшиваються або передаються іншим читачам.

7. Багато загальнонаціональних та регіональних видань є кольоровими, а, наприклад, "Обсервер", "Сандей Тайме", "Сандей Телеграф", "Мейл он Сандей" та "Ньюс оф зе Ворлд" та інші суботні й недільні газети мають свої кольорові додатки або часописи.

8. Деякі видавці заохочують читачів надсилати відповіді за допомогою готових купонів або карток, завдяки яким вже немає потреби вирізати рекламні оголошення та самостійно писати рекламодавцю.

9. Рекламні оголошення про певні товари або послуги часто розміщуються поруч, і кожен індивідуальний рекламодавець може витрачати менше грошей, купуючи меншу рекламну площу.

10. Недоліки преси
РАДІО
11. Розвиток радіореклами в Британії
12. Значення радіореклами за межами Британії
13. Особливості британського радіо
14. Негативне ставлення до радіореклами
15. Незалежні радіостанції Сполученого Королівства
16. Цифрове радіо
17. Купівля рекламного часу в ефірі
ТЕЛЕБАЧЕННЯ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru