Реклама - Джефкінс Ф. - ТИПИ ЗАСОБІВ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

3. Рекламна література

Багато товарів та послуг легше продати, якщо забезпечити споживача довідковою літературою. її можна додати до рекламного оголошення, покласти в рекламний пакет, що відправляється поштою, додати до продукту або розташувати в місцях продажу. Існує багато форм рекламної літератури, в тому числі такі:

1. Листівка. Один аркуш паперу, що не складається.

2. "Складачка" (Folder). Як випливає з самої назви, це аркуш паперу (він може бути досить великим), якому надають зручної форми, склавши його кілька разів або зробивши з нього книжку- "гармошку", для якої не потрібна оправа. Перевагою цієї форми є те, що такий аркуш можна покласти до поштового конверта або носити в кишені.

3. Брошури та буклети. Якщо маємо чотири сторінки, то їх можна оправити. Ліві краї окремих сторінок можна склеїти і обгорнути все в яку-небудь обкладинку.

4. "Газета" (Broadsheet). Насправді це ще один тип "складанки", яка в розгорненому вигляді має розмір великої газетної сторінки. Цю форму можна використовувати для друку мап, графіків та невеликих плакатів. Просимо взяти до уваги, що цей англійській термін також стосується газет великого формату, щоб відрізняти їх від газет малого формату (tabloids).

5. Каталоги. Це брошури, які містять опис та ілюстрації ліній товарів і ціни на них. Вони можуть бути будь-якого розміру — від кишенькового до розміру великого телефонного довідника. Це залежить від того, що саме пропонується споживачу.

в. Розклади. Зазвичай мають форму брошур і можуть бути маленькими і зручними, як, наприклад, розклади рейсів авіакомпаній, або мати вигляд маленьких "складанок", як, наприклад, розклади рейсів автобусів та потягів. Розклади всіх видів транспорту є великими книгами в оправі.

7. Картки з картинками. Добру рекламу роблять картки з картинками, якими компанія (як правило, це готель, морська або авіакомпанія) забезпечує своїх клієнтів. Люди часто колекціонують такі картки.

8. Канцелярське приладдя готелю. Аркуші паперу та конверти з реквізитами готелю, що їх можна знайти в його номерах, є не тільки послугою, але й корисною формою реклами.

9. Вкладки (Stuffers). Це листівки, що їх покладено до упаковки. Вони містять інструкції щодо застосування продукту і можуть використовуватися з метою реклами цього продукту або інших продуктів цієї ж самої лінії.

10. Щоденники. Щоденники, як великого, так і кишенькового формату, відзначаються довгим рекламним "життям", адже людина звертається до них упродовж цілого року. Нові щоденники можна щорічно вручати клієнтам як подарунок на Різдво.

11. Телефонні "нагадайки" (Telephone numbere remindere). Можуть мати вигляд карток, що висять на стіні, або блокнотів з відривними сторінками, які можуть постійно лежати біля телефону.

12. Бирки. їх прив'язують до багатьох товарів. Вони ідентифікують продукт і можуть містити поради щодо його використання або догляду за ним.

13. Гарантійні картки. Покупцям належить заповнювати ці картки, щоб мати доказ права на гарантійне обслуговування, але їх можна також використовувати для збирання даних про покупців. Під час планування рекламної кампанії дуже корисно знати хто саме купує цей продукт, для кого і чи цей хтось купує продукцію даної компанії вперше, чи вже купував раніш.

14. Прейскуранти та бланки замовлень. Прейскурант та бланк замовлення можуть бути окремими документами або єдиним документом. Бланк замовлення повинен мати зручну для заповнення форму і містити докладну інформацію, зокрема про повний обсяг замовлення або суму платежу, а також повну адресу відправника. Замовлення неможливо виконати, якщо інформація є неточною. В умовах застосування комп'ютерів слід чітко пояснювати покупцеві, яка саме від нього вимагається інформація, щоб запобігти непорозумінням. Тоді в комп'ютер уводяться точні і корисні для маркетингової служби дані. Якщо пропонується можливість використання кредитних або платіжних карток, то бланк замовлення варто оформити так, щоб покупцеві було легко занести до нього номер своєї картки. Також може виникнути необхідність вказати, які саме картки приймаються до оплати.

15. Бланки учасників конкурсу. Це важливий елемент рекламної літератури. До їхнього тексту та дизайну слід ставитися особливо уважно, адже такі бланки повинні мати легку для заповнення форму (див. також 7.6.).

3. Рекламна література
4. Рекламні матеріали в місцях продажу
5. Повітряна реклама
6. Календарі
7. Компакт-диски, CD-ROM, аудіо- та відеокасети
8. Рекламні торбинки та пластикові пакети
9. Рекламний одяг
10. Прапори
11. Гральні карти
12. Коробочки сірників
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru