Реклама - Джефкінс Ф. - 27. Значення закону

Цей закон застосовується у разі, коли виробник намагається обмежувати постачання товару з тієї причини, що цей товар розповсюджується як подарунок. Закон також спричинив певні зміни в системі "визнання та комісійні" (див. 4.9).

24. Закон "Про постачання товарів (умови, що маються на увазі)" 1973 р.

Цей закон доповнює "Закон щодо продажу товарів" від 1893 р. і гарантує визначені старим законом права споживачів, а також спрямований на боротьбу з нечесними гарантійними зобов'язаннями, які начебто скасовують визначені законом 1893 р. права споживачів.

25. Закон "Про торговельні описи" 1973 р.

Цей закон є дуже важливим і його положень слід дотримуватися під час описування товарів у рекламних матеріалах і каталогах, на етикетках та упаковках, загалом у будь-якому промоційному або інформаційному матеріалі. Закон замінив непридатний "Закон про торговельні позначки" 1953 р., який вимагав правових дій у приватному порядку. Тепер за виконанням закону стежить Палата мір і вимірних приладів та інші урядові організації. Втім, головний тягар у цій справі лежить на законі "Про захист прав споживачів". Основними порушеннями, згідно із законом, є:

а) неправдиві або оманливі описи товарів;

б) неправдива або оманлива інформація щодо цін;

в) неправдиві або оманливі заяви щодо послуг, житлових приміщень або обладнання.

Тепер цей закон застосовується як у сфері торгівлі, так і у сфері надання послуг.

26. Визначення торговельних описів

Закон 1968 р. визначає торговельний опис як інформацію, безпосередню або посередню і розповсюджувану в будь-який спосіб, щодо:

а) кількості, розміру або масштабу;

б) способу виробництва, обробки або переробки;

в) складу;

г) відповідності призначенню, сили, результативності, способу дії або точності;

д) будь-якої фізичної характеристики, крім зазначених вище;

е) перевірки, що її здійснював будь-хто, і результатів цієї перевірки;

є) позитивної оцінки, що її дав будь-хто, або відповідності тому продукту, що отримав позитивну оцінку;

ж) місця або дати виробництва, обробки чи переробки;

з) особи, що виробляла, обробляла або переробляла;

и) іншої інформації, в тому числі стосовно попереднього власника або користувача.

27. Значення закону

Важливим наслідком ухвалення цього закону є заборона використовувати оманливі ціни під час розпродажу в крамницях. Спеціальний пункт передбачає, що товари, які рекламуються за зниженою ціною, мають продаватися за їхньою повною ціною щонайменше 28 днів протягом попередніх шести місяців. Проте все одно мають місце певні зловживання, які Бюро з чесної торгівлі припинити не в змозі, наприклад, коли мережа крамниць повідомляє про знижку, хоча за вищою ціною товар продавався лише в одній крамниці цієї мережі. Таким чином торговцям вдається обійти закон.

Копірайтер повинен уважно стежити за тим, щоб його описи відповідали дійсності, адже дуже просто буває беззаперечно прийняти інформацію, що її надають оптовики або постачальники. Чимало позовів було спричинено неправдивими або оманливими описами, які насправді було складено абсолютно щиро і без будь-якого наміру кого-небудь ввести в оману. Характерними прикладами є контактні каталоги та брошури, що рекламують туристичні подорожі з наданням усього комплексу послуг. Копірайтеру слід з особливою недовірою поставитися до заяв щодо певного краєвиду з вікон готелю або кількості хвилин ходи від готелю до моря. Закон передбачає серйозну відповідальність за неправдиву інформацію в промоційних текстах. Посилання на те, що в основі тексту лежить інформація, подана іншою стороною, від відповідальності не звільняє. Люди схильні робити занадто оптимістичні узагальнення, і деякі дуже відомі компанії заплатили чималенькі штрафи через свою безтурботність.

28. Імпортовані товари
29. Закон "Про торговельні марки" 1938 р.
30. Закон "Про несправедливі умови контракту" 1977 р.
31. Закони "Про незамовлені товари і послуги" 1971 і 1975 років
32. Закон "Про бездротову телеграфію" 1984 р.
ДОБРОВІЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ
33. Кодекси діяльності
34. Історичний розвиток
35. Перегляд кодексів
36. Британські кодекси реклами та стимулювання збуту
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru