Соціальна педагогіка - Богданова І.М. - Підсумковий тест на виявлення рівня теоретичних знань

1. Провести теоретичне дослідження щодо виявлення особливостей соціально-педагогічної діяльності на Одещині на початку XX ст., оформити у вигляді наукового звіту.

2. Провести теоретичне дослідження щодо виявлення особливостей соціально-педагогічної діяльності на Одещині у середині XX ст., оформити у вигляді наукового звіту.

3. Провести теоретичне дослідження щодо виявлення особливостей соціально-педагогічної діяльності на Одещині у кінці XX ст., оформити у вигляді наукового звіту.

Підсумковий тест на виявлення рівня теоретичних знань

Із запропонованих варіантів виберіть один. Правильна відповідь оцінюється одним балом.

1. У якому історичному творі розкривається ідея доброчинності, що має три джерела: покаяння, сльози та милосердя:

1) "Ізборник Святослава";

2) "Бджола";

3) "Поученіє дітям"?

2. Братські школи в Україні стали провісниками створення:

1) католицьких єзуїтських шкіл;

2) системи вищих навчальних закладів;

3) західноєвропейських шкіл.

3. У кінці XIX — на початку XX ст. активно розроблялися теорії:

1) "вільного виховання" та "елементарної освіти";

2) запропоновані Я.А. Коменським та К.Д. Ушинським;

3) прагматичної педагогіки, експериментальної педагогіки, "вільного виховання", "трудової" школи, соціальної педагогіки, релігійної педагогіки.

4. Уперше поняття "соціальна педагогіка" було запропоновано: 1) Ф. ДІстервегом;

2)Д.Дьюї;

3) Р. Штайнером.

5. Визначення ціннісних орієнтацій особистості передбачає розгляд фундаментальних педагогічних понять, процесів та явищ в єдності підходів:

1) соціального та біологічного;

2) історичного, теоретичного, технологічного та культурологічного;

3) суспільного, гуманістичного, діяльнісного.

6. Визначальним для цілеспрямованого розвитку особистості є формування:

1) загальнолюдських цінностей;

2) громадянськості;

3) національної свідомості, громадянськості, духовності, суверенності.

7. Соціальна педагогіка охоплює весь спектр:

1) соціального виховання, соціальної допомоги, соціальної підтримки, соціального захисту, соціальної роботи з різними верствами населення у певних мікросоціумах соціального середовища;

2) соціальної роботи з різними верствами населення у певних мікросоціумах соціального середовища;

3) соціального виховання та соціальної допомоги.

8. Поняття, що трактується як створення умов та заходів, спрямованих на оволодіння і засвоєння підростаючим поколінням загальнолюдських і спеціальних знань, соціального досвіду з метою формування в нього соціально-позитивних ціннісних орієнтацій, означає:

1) соціальне виховання;

2) соціальну допомогу;

3) соціальну адаптацію.

9. Соціалізація — це:

1) формування умотивованої поведінки особистості у суспільстві;

2) розвиток здатностей особистості та загальнолюдських цінностей, притаманних певному суспільству;

3) історично зумовлений процес розвитку особистості, надання та засвоєння індивідом цінностей, норм, установок, зразків поведінки, що притаманні певному суспільству.

10. Вид соціальної діяльності, спрямований на підтримку осіб і соціальних груп, що знаходяться в кризовій ситуації, — це:

1) соціальні послуги;

2) соціальна допомога;

3) соціальна реабілітація.

11. Розрізняють такі види соціальної допомоги:

1) матеріальна, медико-соціальна, психолого-педагогічна;

2) суспільна, релігійна;

3) духовна, культурологічна, фізична.

12. Інтегровані вміння, якими має володіти кожний соціальний педагог, незалежно від специфіки його конкретної діяльності, — це:

1) комунікативні, аналітичні, організаторські, прогностичні, проектувальні вміння;

2) аналітичні, організаторські, прогностичні вміння;

3) комунікативні, проектувальні вміння.

13. Сфери діяльності, в яких може бути задіяний соціальний працівник, здебільшого розрізняють за відомчою приналежністю. До якої сфери належать загальноосвітні школи різного типу, школи-інтернати, дитячі будинки, центри дитячої творчості:

1) виховання;

2) освіти;

3)навчання?

14. До якої сфери діяльності соціального педагога належать будинки дитини, дитячі санаторії, соціально-реабілітаційні центри для неповнолітніх, інтернати для дітей-інвалідів, дитячі лікарні, дружні клініки для молоді, анонімні кабінети:

1) охорони здоров'я;

2) соціальної допомоги;

3) медичної реабілітації?

16. До якої сфери діяльності соціального педагога належать центри соціального обслуговування населення, притулки, кризові центри для жінок:

1) соціального захисту населення;

2) соціального обслуговування;

3) реабілітації населення?

16. До якої сфери діяльності соціального педагога належать приймальники-розподільники, спецінтернати, міліція у справах неповнолітніх, колонії для неповнолітніх:

1) соціального обслуговування;

2) реабілітації населення;

3) охорони правопорядку?

17. До якої сфери діяльності соціального педагога належать клуби за місцем проживання, центри молодої сім'ї, центри соціальних служб для молоді, громадські дитячі та молодіжні об'єднання, молодіжні служби працевлаштування:

1) служб для молоді;

2) соціального обслуговування;

3) реабілітації населення?

18. Соціально-політичні принципи містять основні вимоги, що обумовлюють залежність змісту соціально-педагогічної діяльності від соціальної політики держави щодо дітей та молоді. До них належать:

1) принцип законності та прав людини, принцип державного підходу до завдань, що реалізуються у соціально-педагогічній діяльності, принцип зв'язку змісту і форм соціально-педагогічної діяльності з конкретними умовами життєдіяльності особистості або соціальної групи;

2) принцип державного підходу до завдань, що реалізуються в соціально-педагогічній діяльності, принцип зв'язку змісту і форм соціально-педагогічної діяльності з конкретними умовами життєдіяльності особистості чи соціальної групи;

3) принцип законності та прав людини, принцип державного підходу до завдань, що реалізуються в соціально-педагогічній діяльності.

19. Дати узагальнену назву принципам соціально-педагогічної діяльності, до яких належать: принцип спрямування самореалізації дітей та молоді у всіх сферах їх життєдіяльності; принцип диференційованого та індивідуального підходу; принцип цілеспрямованості; принцип системності:

1) соціально-педагогічні;

2) психолого-педагогічні;

3) морально-педагогічні.

20. До організаційних принципів соціально-педагогічної діяльності належать:

1) принцип компетентності кадрів, принцип інтеграції, принцип контролю та перевірки виконання заходів щодо соціального захисту різних груп населення;

2) принцип контролю та перевірки виконання заходів щодо соціального захисту різних груп населення;

3) принцип компетентності кадрів, принцип інтеграції.

21. До специфічних принципів, які визначають основні вимоги щодо надання соціальних послуг різним об'єктам соціально-педагогічної діяльності, відносяться:

1) принцип гуманізму, принцип незалежності, принцип клієнтоцентризму, принцип опори на потенційні можливості людини, принцип конфіденційності, принцип толерантності, принцип максималізації соціальних ресурсів;

2) принцип клієнтоцентризму, принцип опори на потенційні можливості людини, принцип конфіденційності;

3) принцип толерантності, принцип максималізації соціальних ресурсів, принцип гуманізму, принцип незалежності.

22. Дайте назву методу виховання, що трактується як засіб впливу вихователя на свідомість, почуття і волю вихованців як вербальними, так і невербальними способами з метою формування в них активної життєвої позиції та позитивних якостей особистості:

1) метод переконань;

2) формуючі вправи;

3) метод позитивного прикладу.

23. Дайте назву методу виховання, який забезпечує оволодіння нормами та правилами поведінки на підставі створення умов для прояву ініціативи і творчості:

1) метод позитивного прикладу;

2) формуючі вправи;

3) метод переконань.

24. Дайте назву методу виховання, що трактується як засіб зіставлення відомих зразків діяльності та поведінки вихованця:

1) метод переконань;

2) формуючі вправи;

3) метод позитивного прикладу.

Орієнтовна сумарна модульно-рейтингова оцінка

Навчальний модуль І
Змістовий модуль 1Змістовий модуль 2
Завдання доБалиДодаткові балиЗавдання доБалиДодаткові бали
першої теми1сьомої теми1
другої теми1восьмої теми1
третьої теми1дев'ятої теми1
четвертої теми1десятої теми1
п'ятої теми1Підсумковий тест24
шостої теми
Всього6Всього28
Сумарна кількість балів — 34

Навчальний модуль ІІ. СУТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Змістовий модуль 1 Соціальна педагогіка як ресурс соціального розвитку суспільства

Змістовий модуль 2 Характеристика роботи соціального педагога

Структура навчального модуля II. Сутність соціально-педагогічної практики

Змістовий модуль 1 Соціальна педагогіка як ресурс соціального розвитку суспільстваЗмістовий модуль 2 Характеристика роботи соціального педагога
Теоретичний матеріал для аудиторного вивченняТеоретичний матеріал для аудиторного вивчення
1. Ресурси соціально-педагогічної діяльності.

2. Соціально-педагогічна робота з молоддю
4. Сім'я як провідний фактор соціалізації особистості.

5. Соціально-педагогічна діяльність з дітьми, що залишилися без піклування батьків
Теоретичний матеріал для самостійного опрацюванняТеоретичний матеріал для самостійного опрацювання
3. Соціальні проблеми молоді.

Завдання для самостійної роботи студентів до практичних (семінарських) занять.

Індивідуальні навчально-дослідні завдання
в. Соціально-виховні інститути в Україні.

Завдання для самостійної роботи студентів до практичних (семінарських) занять.

Індивідуальні навчально-дослідні завдання
Підсумковий тест на виявлення рівня теоретичних знань

Змістовий модуль 1. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ЯК РЕСУРС СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ АУДИТОРНОГО ВИВЧЕННЯ
Тема 1. РЕСУРСИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОПЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Тема 2. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З МОЛОДДЮ
ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ
Тема 3. Соціальні проблеми молоді
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ДО ПРАКТИЧНИХ л (СЕМІНАРСЬКИХ) ЗАНЯТЬ
Завдання до теми 1. Ресурси соціально-педагогічної діяльності
Завдання до теми 2. Соціально-педагогічна робота з молоддю
ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru