Планування туристичної діяльності - Мальська М.П. - ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ

  1. Сутність планування та його функції.
  2. Класифікація основних фондів туристичних підприємств.
  3. Моніторинг зовнішньоринкових тенденцій.
  4. Функції ціни на туристичні послуги.
  5. Методи передпланового прогнозування.
  6. Класифікація затрат, що формують собівартість продукції.
  7. Аналіз факторів макросередовища туристичної фірми.
  8. Компоненти, що складають ціну туристичного продукту.
  9. Передпланове прогнозування життєвого циклу туристичного підприємства.
  10. Норма запасів оборотних засобів. Аналіз елементів, що складають нормативні запаси.
  11. Аналіз факторів мікросередовища туристичної фірми.
  12. Загальна характеристика маркетингового плану туристичного підприємства.
  13. Загальна характеристика виробничого плану тури. стичної установи.
  14. Внутрішнє середовище туристичного підприємства.
  15. Суть амортизації основних фондів турфірми.
  16. Основні цілі підприємств туристичної індустрії. Співвідношення між цілями і цінностями.
  17. Оцінка зношення основних фондів (коефіцієнт фізичного та морального зношення).
  18. Сутнісна характеристика понять "виробничі фонди" та "матеріальні активи" туристичного підприємства.
  19. вУ0Т-аналіз туристичної фірми.
  20. Основні групи оборотних фондів та фондів обігу.
  21. Прогноз ключових фінансових показників ліквідності.
  22. Планування продуктивності праці на туристичних фірмах.
  23. Прогноз ключових фінансових показників прибутковості.
  24. Особливості фінансових відносин у туристичному бізнесі.
  25. Основні критерії заробітної плати.
  26. Чинники підвищення ефективності виробничої діяльності.
  27. Прогноз ключових фінансових показників оборотності.
  28. Загальна характеристика фінансової діяльності підприємства.
  29. Сучасна політика оплати праці в організаціях туристичного сектору.
  30. Ціна на турпослуги: сутнісна характеристика.
  31. Прогнозування бюджету готівки.
  32. Розподіл готівки туристичної фірми.
  33. Система фінансових планів у туристичному бізнесі.
  34. Види фінансових відносин у туризмі.
  35. Особливості ціни на туристичні послуги.
  36. Планування прибутків і витрат туристичної фірми.
  37. Основні компоненти ціни на туристичний пакет.
  38. Вплив оборотності оборотних засобів на рівень рентабельності.
  39. Основні методи нормування оборотних засобів.
  40. Структура оборотних засобів: співвідношення елементів у загальному обсязі.
  41. Моніторинг внутрішнього середовища туристичної фірми.
  42. Аналіз формалізованих методів передпланового прогнозування.
  43. Основні стратегічні альтернативи в рамках вибраної стратегії.
  44. Експертні методи передпланового прогнозування.
  45. Сучасне трактування основних типів стратегії в туристичному бізнесі.
  46. Основні типи орієнтації передпланового прогнозування.
  47. Методи нарахування амортизаційних сум на основні фонди турфірми.
  48. Основні показники в системі стратегічних цілей турфірми.
  49. Основні функції передпланового прогнозування.
  50. Використання основних економічних законів розвитку в прогнозуванні.
  51. Методи вибору стратегії в умовах монопрофільної діяльності.
  52. Тарифна система оплати праці.
  53. Методи вибору стратегії в умовах диференційованого виробництва.
  54. Тактичне планування.
  55. Суть системного характеру планування.
  56. Мотивація трудової діяльності. Економічні та неекономічні стимули.
  57. Виробничі фонди підприємства.
  58. Основний метод вибору стратегії — метод кривих освоєння.
  59. Планування комплексних фінансових показників туристичного бізнесу.

  1. Класифікація витрат туристичних фірм за калькуляційними статтями.
  2. Система засобів, завдань та цілей основних типів планування.
  3. Класифікація витрат туристичних фірм за економічними елементами.
  4. Методологія проведення маркетингового дослідження (етапи проведення).
  5. Маркетингова інформаційна система.
  6. Види запитань, що використовуються для анкетування.
  7. Поняття зовнішнього та внутрішнього середовища маркетингу.
  8. Розробка стратегії маркетингу.
  9. Матриця можливостей по товарах/ринках.
  10. Кореляційний та регресійний аналіз результатів опитування.
  11. Матриця "Бостон консалтинг груп".
  12. Стратегії по відношенню до продукту.
  13. Стратегії по відношенню до ринку.
  14. Стратегічна модель Портера.
  15. Сім кількісних методів для оцінки альтернативних маркетингових стратегій.
  16. Метод РІМв.
  17. Планування конкурентоспроможності туристичних послуг.
  18. Життєвий цикл туристичного продукту.
  19. Структура маркетингових заходів для кожної стадії життєвого циклу.
  20. Асортиментна політика.
  21. Планування рекламної кампанії туристичної фірми.
  22. Планування податкової системи туристичної фірми.
  23. Планування податку на додану вартість.
  24. Планування податку на прибуток.
  25. Планування єдиного податку.
  26. Планування податків на туристичному підприємстві: акцизний збір, комунальний податок, плата за землю.
  27. Мета складання бізнес-плану та сфера його застосування.
  28. Структура бізнес-плану.
  29. Резюме бізнес-плану.
  30. Профіль підприємства: загальні відомості.
  31. Характеристика ринку збуту підприємства в бізнес- плані.
  32. Маркетинговий розділ у бізнес-плані.
  33. Оперативний план у бізнес-плані.
  34. План по трудових ресурсах.
  35. Критерії оцінки ефективності бізнес-плану.
  36. Чистий приведений (дисконтований) дохід.
  37. Індекс дохідності.
  38. Індекс рентабельності.
  39. Термін окупності проекту.
  40. Внутрішня ставка дохідності.
  41. Оцінка комерційної ефективності бізнес-плану.
  42. Оцінка бюджетної ефективності бізнес-плану.
  43. Методи оцінки ризику.

ДОДАТКИ
Додаток 1 АНАЛІЗ СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА МЕТОДИКОЮ Л. САБО
SWOT-аналіз туристичної фірми "Зет"
Додаток 2.ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ФОНДІВ
Додаток 3. ОСНОВНІ ФІНАНСОВІ КРИТЕРІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ПЕРЕДМОВА
Частина І МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РЕКРЕАЦІЙНОЇ ГЕОГРАФІЇ
Розділ 1 РЕКРЕАЦІЙНА ГЕОГРАФІЯ ЯК НАУКА
1.1. Об'єкт і предмет рекреаційної географії
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru