Корпоративна культура: діловий етикет - Тимошенко Н.Л. - 4.8. ДОГЛЯД ЗА СОБОЮ

Доглядати за собою — означає приділяти увагу тим надзвичайно важливим деталям, "дрібницям", які додають лоск, відполіровують вашу професійну зовнішність.

Більшість із нас приділяє увагу догляду за собою без додаткових роздумувань. Але варто інколи придивитися уважніше до цих важливих дрібниць і з'ясувати, наскільки ефективним є наш догляд за собою. Чи не пропустили ми чогось? Чи зробили все, що належить? Часто зовсім мала деталь може привертати найбільшу увагу. Добре одягнута та прибрана жінка може мати помаду на зубах чи спущену петлю на панчосі. Доглянутий та добре вдягнений чоловік може мати пітні плями під руками або сліди ланчу на краватці.

Відповідний діловий одяг, адекватні жести, вираз обличчя та поза мало допоможуть, якщо людина "забула" помитися або ж має брудні нігті. Ніколи не приходьте на роботу, не прийнявши перед тим ванну або душ. За потреби використовуйте дезодоранти.

РУКИ

Ваші руки та нігті мають бути ідеально чистими та доглянутими. Не кусайте та не гризіть нігті. За можливості користуйтеся послугами професіоналів при догляді за нігтями.

Жінки не повинні зловживати яскравими кольорами та мають уникати різноманітних малюнків на нігтях. До того ж, їм не варто мати занадто довгі нігті: вони можуть привертати до себе більше уваги оточуючих, ніж професійні якості співробітниці.

Чоловіки повинні мати чисті, короткі та доглянуті нігті.

ВОЛОССЯ

Волосся завжди має бути чистим, акуратно підстриженим та добре розчесаним. Відповідні шампуні допоможуть вам боротися з лупою.

У жінок дуже довге волосся може мати неділовий, непрофесійний вигляд. Якщо ви маєте довге волосся, під час роботи, у ділових ситуаціях підбирайте його назад. При цьому намагайтеся не мати вигляд школярки з "хвостиком". Заколки, гребні та інші подібні прикраси мають бути простими і не привертати зайвої уваги.

Ніколи не слід допускати, щоб волосся падало на очі, закриваючи їх. Будь-яка зачіска, яка є супермодною або занадто оригінальною, навіть якщо вона робить вас, на ваш погляд, привабливішою чи молодшою, буде відволікати інших від вашого професійного іміджу, а тому є небажаною/її слід уникати.

У чоловіків волосся завжди має бути акуратно підстриженим і причесаним. У деяких компаніях допускається довше, ніж це загальноприйнято, волосся. При цьому абсолютна більшість організацій не схвалює подібну практику. Якщо ваше волосся задовге для місця вашої нової роботи, вам про це скажуть. Навіть за відсутності подібного зауваження все одно придивіться до інших співробітників (насамперед до свого начальника) і зробіть відповідні висновки.

Якщо ви маєте бороду або вуса, вони мають бути завжди в ідеальному стані — акуратно підстрижені та охайні.

Обов'язково голіться перед приходом на роботу, а за необхідності, і в другій половині дня, наприклад, якщо ви маєте важливий вечірній захід.

Мода більшою мірою впливає на жіночу зовнішність, ніж на чоловічу. Прийнятні кольори лаку для нігтів, помади і т. ін. з часом змінюються. Стилі зачісок також оновлюються кожні кілька років. Замість того, щоб намагатися повністю відповідати новим віянням моди, краще виробити для себе класичний (який меншою мірою залежить від часу і саме тому постійно професійний) зовнішній вигляд.

Відводьте достатньо часу для щоденного догляду за собою. Уникайте зборів на роботу при поганому освітленні: пізніше ви можете помітити шкарпетки різного кольору або ж відірваний ґудзик на жакеті.

Візьміть за звичку перевіряти, чи все в порядку у вашому зовнішньому вигляді, протягом робочого дня. Ви почнете роботу, виглядаючи як годиться, але протягом дня ваш вигляд може змінитися не на краще (макіяж розпливеться, на одягу з'явиться пляма від їжі чи напоїв, рештки ланчу залишаться між зубами).

Виявом хороших манер є, не звертаючи уваги інших, вказати людині на існуючі проблеми в одязі чи зовнішності. При цьому абсолютно необхідно бути доброзичливим і не перебільшувати розміру проблеми, а просто її констатувати.

При цьому вважається неприйнятним робити зауваження колезі щодо його/її вбрання (закоротке, дуже відкрите, неділове і т. ін.). Тримайте свої враження при собі, якщо тільки ви не начальник цього співробітника.

РУКИ
ВОЛОССЯ
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
Розділ 5. ОФІС КОЖНОГО ДНЯ
5.1. ВХІД ТА ВИХІД З ОФІСУ: ДВЕРІ, ЛІФТИ,СХОДИ
ДВЕРІ
ДВЕРІ, ЩО ОБЕРТАЮТЬСЯ
ЛІФТИ
СХОДИ
5.2. ВІЗИТ ДО ОФІСУ. ПОВЕДІНКА ГОСПОДАРЯ ТА ГОСТЯ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru