1. Абрамишвили Г. Г. Проблеми международного маркетинга, - М: Междунар. отношения, 1990.
2. Альткорн Є. Стратегії виходу з товарною маркою на закордонні ринки // Маркетинг в Україні. --2003. - №2. - С. 14-15.
3. Арефьева Е. В., Арефьев О. В. Бенчмаркинг: Учеб. пособие. - К.: Изд-во Европейского ун-та, 2003.
4. Багиев Г. Л., Моисеева Н. К., Никифорова С. В. Международный маркетинг. - СПб.: Питер, 2001. - 512 с.
5. Балаева И. Как сделать марку успешной // Маркетинговые исследования в Украине. - 2003. - № 1.
6. Беклешов Д.В. Маркетинг во внешнеэкономической деятельности: Учеб. пособие.-М.:ВНИИТТИ, 1990.
7. Волкова Л. А., Косакина Е. А., Чуваков И. В. Маркетинг, проблеми и решения // Акционерный и банковский весник. - 1991. - № 1.
8. Годун С. Д. Проблеми інтеграції України до Європейського Союзу: Навчальний посібник. - К.: Інститут міжнародних відносин, 1999.
9. Дудяк Р. П. Основи біржової діяльності на товарному та фондовому ринках: Навч. посібник-Львів, 2001,- 184 с.
10. Заблоцька Р. О., Сніжко О. В. Європейський Валютний Союз та Європейські фінансові ринки: Матеріали до курсів лекцій. - К.: Інститут міжнародних відносин, 2000.
11. Енгибаров А. И., Шибаев С. В. Выходим на мировой рынок: вопросы и ответы. - М.: Политиздат, 1990.
12. Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Пер. с англ. В. А. Гольдича и А. И. Оганесовой. - М.: Изд-во "Аст", 2000.
13. Котляренко М. П. Мерчандайзинг в системе торгового маркетинга // Маркетинг и маркетинговые иследования. -2003. -№ 1.
14. Козик В. В., Панкова Л. А., Даниленко Н. Б. Міжнародні економічні відносини: Навч. посіб. - Львів: Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 1999, - 267 с.
15. Маджаро С. Международный маркетинг / Сокр. пер. с англ. - М.: Международ, отношения, 1999.
16. Міжнародні валютно-кредитні відносини: Підручник / А. С. Філіпенко, В. І. Мазуренко, В. Д. Сікора та ін.; за ред. А. С. Філіпенка. - К.: Либідь, 1997. - 208 с.
17. Міжнародні економічні відносини; сучасні міжнародні економічні відносини. A. С. Філіпенко, І. В. Бураковський, В. С. Будкін та ін. - К.: Либідь, 1992.
18. Міжнародні валютно-кредитні відносини: Підручник / A.C. Філіпенко, B. І. Мазуренко, В.Д. Сікора та ін.; за ред. А. С. Філіпенка. - К : Либідь, 1997.
- 208 с.
19. Мозговий О. М. Товарна політика і планування товару в міжнародному маркетингу. - К.: КНЕУ, 1995.
20. Мозговий О. М. Стратегія виходу на зовнішній ринок. - К.: КНЕУ, 1995.
21. Новицкий В. Е. Внешнеэкономическая деятельность и международный маркетинг. - К., 1994.
22. Новітній маркетинг: Навч. посібник / За ред. Є. В. Савельева. - К.: Знання, 2008. - 420 с.
23. Панченко Є. Г. Міжнародний менеджмент. - К.: КНЕУ, 1996.
24. Пестрецова О. І. Організація та функціонування спільних підприємств в Україні: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1997. - 100 с.
25. Цират А. В. Франчайзинг и франчайзинговый договор: Учебно-практическое пособие. - К.: Истина, 2002. - 240 с.
26. Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1998. - 120 с.
27. Школа I. М., Козменко В. М. Міжнародні економічні відносини: середовище, форми, бізнес та інтеграція: Навчальний посібник - Чернівці, - 1996.- 203 с.