Реклама - Джефкінс Ф. - 15. Відеозасоби

Вражаючий рекламний засіб. Людям, насамперед підліткам, подобається носити одяг, що рекламує радіостанції, напої та інші речі, які мають комерційну цінність. Компанія "Гіннес" рекламує свої фірмові сорочки в суботніх та недільних кольорових часописах.

Спеціалізовані компанії пропонують великий вибір рекламного одягу:

• футболки;

• майки;

• кепки;

• капелюхи;

• головні стрічки;

• козирки;

• пуловери;

• костюми для бігу"

• тепла нижня білизна;

• куртки для альпіністів;

• шарфи;

• парасольки;

• плащі;

• краватки;

• пончо;

• фартухи;

• вітровки;

• спортивні сорочки;

• легкі куртки;

• теплі костюми для тренування;

• одяг для лижників;

• пояси;

• рушники.

Фірмові краватки компанії або членів якого-небудь товариства є ще однією популярною формою рекламного одягу, яка призначена, насамперед, для створення та пропагування відчуття корпоративної належності. Якщо краватка зроблена з поліестру, то символ можна нанести трафаретним способом, а якщо з тканини, наприклад з шовку, то вишити.

10. Прапори

Цей рекламний засіб дуже популярний у таких країнах, як Німеччина, де приміщення типу демонстраційних залів автомобільних салонів, розташовані біля великих автострад, привертають до себе увагу за допомогою довгих рядів щогл з великими прапорами. Маленькі прапори (наприклад, з рекламою морозива) звисають з крамниць та кіосків. Власні прапори мають компанії, і ними вони прикрашають свої фабрики та інші приміщення. Прапори привертають увагу не тільки своєю барвистістю, але й рухом, адже вони майорять на вітру.

11. Гральні карти

Ще одним давнім рекламним засобом є гральні карти з відповідним зображенням на сорочці. Відомими постачальниками колод таких карт є "Карта Мунді" (Carta Mundi) та "Ведінгтон" (Waddington).

12. Коробочки сірників

Подібно до меню, коробочки сірників мають практичну цінність для споживача і водночас рекламну цінність для підприємця, наприклад власника готелю або ресторану. Вони є дуже практичною формою рекламного матеріалу в місці продажу, можуть відзначатися вишуканим дизайном, мати різноманітні форми та розміри, містити сірники різного типу. Проте, оскільки сьогодні все більше людей кидає палити, сфера дії цього засобу постійно скорочується. Коробочки сірників користуються надзвичайно великим попитом серед колекціонерів.

13. Сувеніри

Йдеться про різноманітну продукцію, деякі зразки якої можуть мати справжню практичну цінність, а отже й довге рекламне життя. Найпопулярнішими, мабуть, є ручки та брелоки, але не можна не згадати також про олівці, лінійки, ножі для паперу, складені ножики, відкривачки, гаманці, візитниці, калькулятори, чашки та наповнені сувенірами прес-пап'є з акрилу. Компакт-диски та CD-ROM також є популярними подарунками.

14. Скріпки для паперів

Мабуть однією з найкращих ідей останнього часу є пластикова велика кольорова скріпка для паперів, що містить яку-небудь рекламну інформацію. Отримавши кореспонденцію, скріплену такою скріпкою, людина не викидає її, на відміну від звичайної скромної скріпки, а використовує для своїх потреб. Такі скріпки виробляє бірмінгемська компанія "Вестфілд" (Westfield) і поставляє в упакуваннях по сто так званих "Super Ad-Clips" у кожній. Є також більші за розмірами "Midi Ad-Clips" та навіть ще більші "Giant" та "Giant Heart Ad-Clips".

15. Відеозасоби

Відео перетворилося на найуніверсальніший рекламний засіб. Спочатку воно було альтернативою телебаченню, а потім з'явилося в місцях продажу з метою демонстрації, наприклад, нових автомобілів або фільмів про курорти. Коли на ринку з'явилася нова модель "Аль-фа-Ромео 164", власники попередньої моделі отримали касети з фільмом про новинку.

Відеослужба Поштового міністерства є чудовим прикладом винахідливого застосування відео в місцях роздрібної торгівлі. У залах великих поштових відділень, де люди стоять в єдиній черзі до віконець працівників відділення, встановлено великі монітори на кшталт телевізійних екранів, на яких постійно демонструються рекламні ролики. Є ролики про послуги, що їх пропонує Поштове міністерство, але й рекламуються також послуги та товари інших компаній, у тому числі центральне опалення "Сервоворм" (Servowarm), ручки "Пентел" (Pentel), камери "Кенон", маргарин "Сторк", кредити "КредітПлан" (CreditPlan), ручки "Пайлот" (Pilot), мапи Картографічного управління, чеки для подорожування "Томас Кук" (Thomas Cook), проявники плівки "Трупрінт" (Truprint) та "Бонуспрінт" (Bonusprint). Відеоматеріал, як правило, підтримується листівками, які лежать на розташованих у приміщенні стендах.

16. Книжкова реклама
17. Значки (badges)
18. Наклейки
19. Огляд майбутніх тенденцій
7 СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ
ЗРОСТАННЯ ЗНАЧЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ
1. Визначення
2. Причини розвитку
3. Клієнти агентств, що спеціалізуються в галузі стимулювання збуту
ТИПИ СХЕМ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru