Білуха M. T. Основи наукових досліджень. - К.: Вища школа 1997.
Гаркавенко С. С. Маркетинг. - К.: Лібра, 1998.
Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. - К.: Вища школа, 1994.
Дудяк Р. П., Липчук В. В., Микитюк В. М. та ін. Маркетинг. - Житомир. Видавництво "Волинь". 2003.
Котлер Ф. Основы маркетинга. - M.: Прогресс, 1992.
Липчук В., Дудяк Р. Маркетинг та його статистичне забезпечення: Навч. посіб. - Л.: Видавництво "СПОЛОМ", 2000.
Моторин Р. М. Міжнародна статистика. - К.: Вища школа, 1993.
Прауде В. Р., Білий О. Б. Маркетинг: Навч. посіб. - К.: Вища школа, 1994.
Скибінський С. Маркетинг: Підручник. - Ч. 1. - К.: КНЕУ, 2005. Социологический справочник. - К.: Политиздат Украины, 1990. Статистика рынка товаров и услуг. - М.: Финансы и статистика. 1995.
Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів. - К.: Основи, 1997.
Зване Дж., Берман Б. Маркетинг. - М.: Экономика, 1993.
Ястремський О., Гриценко О. Основи мікроекономіки. - К.: Знання, 1998.
Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V. Marketing. PodrKcznik Europejski. - Warczawa: PWE, 2002.