Планування маркетингу - Овєчкіна О. А. - Перелік рекомендованої літератури

1. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы. - М.: Финансы и статистика, 2000.

2. Амблер Т. Практический маркетинг. Марочный капитал, маркетинговые войны, позиционирование, парадоксы дзен-буддизма. - СПб.: Питер, 1999.

3. Аникин Б. А., Воронцов В. И. Основные аспекты формирования аутсорсинга // Маркетинг. - 2005. - №4 (83). - С. 107-116.

4. Багиев Г.Л, Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг. - М.: Экономика, 1999.

5. Барабашова Н., Висоцький Д. Інновації як фактор забезпечення екологічної безпеки промислово-розвиненого регіону// Підприємництво, господарство, право. - 2002. - 220 с., с. 74.

6. Барбер Д. Сетевой маркетинг. - М: Изд-во Торговый дом "Гранд", 2000.

7. Басовский Л.Е. Маркетинг: Курс лекций. - М.: Инфра-М, 1999.

8. Безрученко А., Подыряко А. Стратегии брэндинга//Компань@оН. Стратегии. - 2002. - №6. С. 17-21.

9. Белякова О.В. Экологическая чистота товара как фактор конкурентоспособности производства / О.В. Белякова, І.З. Должанский // Маркетинг: теорія і практика. - 2008. - № 14. - С. 63-68.

10. Біловодська О., Нагорний Є. Стратегічне маркетингове управління виведенням нового товару на ринок // Маркетинг в Україні. - 2006. - №3. С. 47-56.

11. Борисенко Л. Маскарад успіху: маркетинговий консалтинг в Україні // Консалтинг в Україні. - 2006. - №12 (29). - С. 12-15.

12. Будаева Е. Обоснование целесообразности повышения маркетинговых издержек по критерию прибыли // Экономика Украины. - 2003. - №11. С.34-39.

13. Веретнов В. Как аутсорсинг становится фактором корпоративного преуспевания // Генеральний директор. - 2006. - №2. - С. 41-44.

14. Вернеш Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. Пер. с англ. /Под ред. С. Г. Божук. - СПб: Питер, 2001.

15. Вічевич А.М., Вайданич Т.В., Дідович 1.1., Дідович А.П. Екологічний маркетинг. - Львів: УкрДЛТУ, 2002. - 248 с.

16. Внешнеэкономическая деятельность: консультации, нормативная база: Методическое пособие / И. Киян, О. Орлова, О. Попырина, Н. Харченко, С. Хомяк. - Днепропетровск: ООО "Баланс-клуб", 2002.

17. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. - К.: КНЕУ, 1998.

18. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. - К.: Лібра, 2002.

19. Гетьман О.О., Шаповал В.М. Економічна діагностика: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. -К.: ЦУЛ, 2007.

20. Головкіна Н. В. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень // Маркетинг в Україні. - 2007. - №3. С. 16-21.

21. Головкіна Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?// Маркетинг в Україні. - 2007. - №5. С. 4-10.

22. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: Теория, практика и методология. - М.: Финпресс, 1998.

23. Гордон М.П., Карнаухов С.Б. Логистика товародвижения. - К: Центр экономики и маркетинга. 1999.

24. Горелова, А. Экология и маркетинг. Концепция взаимодействия / А. Горелова // Маркетинг. - 2001. - № 5 (60). - С. 71-75.

25. Гужва В. Информационные системы и технологии на предприятиях. - К.: 2000.

26. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие: Пер. с нем./ Под ред. И.С. Минко - М.: Высшая школа, 1995.

27. Дьоміна Т.А. Екологія, природокористування, охорона навколишнього середовища. / М.: Аспект Пресс, 1997. - C. 45.

28. Діброва Т., Лебеденко М. Реалії ринку Інтернет-реклами в Україні// Маркетинг в Україні. - 2007. - №2. С. 21-25.

29. Длігач А. Аналіз розходжень у системі стратегічних маркетингових рішень// Маркетинг в Україні. - 2006. - №4. С. 40-46.

30. Дойль П. Менеджмент. Стратегия и практика. Маркетинговое управление. Продвижение торговой марки. Антикризисный менеджмент. -СПб.: Питер, 1999.

31. Закарян И., Филатов И. Интернет как инструмент для финансовых инвестиций. - СПб.: Питер, 2000.

32. Звьоздкіна О.Г. Маркетингова товарна политика. - К.: МАУП, 1998.

33. Зозулев А. Стратегии ріночного позиционирования товара на потребительском рынке// Экономика Украины. - 2006. - №10. С.43-46.

34. Иванов В. В., Хан О. К. Аутсорсинг производственных и финансовых бизнес-процессов предприятия с использованием средств злектронной коммерции // Финансы и кредит. - 2002. - №15 (105). - С. 49-53.

35. Ильин А. И. Планирование на предприятии. В 2-х частях. Часть 1. Стратегическое планирование. - Мн: ООО "Новое знание", 2000.

36. Ильин А. И., Синица Л. М. Планирование на предприятии. В 2-х частях. Часть 2. Тактическое планирование. - Мн: ООО "Новое знание", 2000.

37. Ильяшенко С. Экологический маркетинг / С. Ильяшенко, О. Прокопенко // Экономика Украины. - 2003. - № 12. - С. 56-61.

38. Ильяшенко С.Н. Инновационное развитие рыночных возможностей : проблемы управления / С.Н. Ильяшенко. - Сумы : ВВП "Мрія-1" ЛТД, 1999. - 222 с.

39. Ілляшенко С.М. Екологічний маркетинг і еколого-економічна безпека / С.М. Ілляшенко, Н.С. Ілляшенко // Вісник Черкаського університету. Сер. : Економічні науки. - 2003. - Вип. 48. - С. 162-170.

40. Ілляшенко С.М. Менеджмент екологічних інновацій : [навчальний посібник] / С.М. Ілляшенко, О.В. Прокопенко [за заг. ред. С.М. Ілляшен-ка]. - Суми : Вид-во СумДУ, 2003. - 266 с.

41. Ілляшенко С.М. Формування ринку екологічних інновацій : економічні основи управління : [монографія] / С.М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко [за ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка]. - Суми : ВТД "Університетська книга", 2002. - 250 с.

42. Ищенко А. А. Повышение общей эффективности деятельности предприятия: аспекти аутсорсинга // Вісник економічної науки України. - 2005.-№1.-С. 48-53.

43. Ізмайлова К.В. Фінансовий аналіз: Навч. посіб. -К.: МАУП, 2000.

44. Ілляшенко С.М. Управління інноваційним розвитком: Навч. посіб. - 2-ге вид., перероб. і доп. - Суми: ВТД "Університетська книга"; К.: Видавничий дім "Княгиня Ольга", 2005.

45. Ілляшенко С.М., Олефіренко О.М. Оптимізація портфеля замовлень підприємства // Механізм регулювання економіки. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2002. - Вип. 3-4.

46. Как составить план по маркетингу производственной компании. - М.: Изд-во "Дело", 1997.

47. Калашник В. Директ-маркетинг: інструмент для обраних // Маркетинг в Україні. - 2007. - №4. С.4-8.

48. Календжян С. О. Аутсорсинг и делегирование полномочий в деятельности компаний. - М.: Дело, 2003. - 272 с.

49. Капустина Н.Е. Теория и практика маркетинга в США. - М.: Экономика, 1981.

50. Каракай Ю.В. Маркетинг інноваційних товарів:Монографія. - К.: КНЕУ, 2005.

51. Кардаш В.Я. Товарна інноваційна політика: Навч. посіб. - К.: КНЕУ, 1999.

52. Качура Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок // Маркетинг в Україні. - 2007. - №3. С. 52-54.

53. Конкурентоспособность регионов: теоретико-прикладные аспекты /Под ред. проф., д.э.н. Ю.К. Перского, доц., к.э.н. Н.Я. Калюжновой. - М.: ТЕИС, 2003.

54. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства: Монографія. - К.: КНЕУ, 2001.

55. Королько В.Г. Паблік рілейшнз: наукові основи, методика, практика. - К.: Вид. дім "Скарби", 2001.

56. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль .-СПб.: Питер, 1999.

57. Кочкіна Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики // Маркетинг в Україні. 2007. - №5. С. 16-19.

58. Крикунова Д. Аутсорсинг в сфере реклами // Маркетинг и реклама. -2007. - №3 (127). - С. 36-38.

59. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посіб. - К.: Вид-во КНЕУ, 1998.

60. Лейн У. P., Рассел Дж. Т. Реклама. - СПб.: Питер, 2004.

61. Литвинов О. Маркировка товаров в России за рубежом / О. Литвинов - Стандарты и качество, 2002. - 208 с.

62. Логистика: Учебник / Под ред. Б.А.Аникина. - 3 изд., перераб. и доп. - М.: ИНФРА-М, 2003.

63. Лук'янець Т. І. Маркетингова комунікаційна політика: Навч. посіб. - К.: Вид-во КНЕУ, 2000.

64. Лук'янець Т.І. Рекламний менеджмент. - К.: КНЕУ, 1998.

65. Мамлєєва Я.В. Роль екологічного підприємництва в природообустройстве. [Текст] /Я.В. Мамлєєва // Матеріали міжнародної науково практичної конференції. - Москва, 2006. - С 7-13.

66. Мельник Л.Г. Економічний механізм екологізації суспільного виробництва / [Л.Г. Мельник, В.В. Сабадаш, О.І. Мельник, О.І. Корінцева] // Проблеми сталого розвитку України. - К. : БМТ, 1998. - С. 106-118.

67. Молина Е.В. К вопросу о социально-экономическом механизме устойчивого развития региона / Е.В. Молина // Экономические инновации. - Одесса : Институт проблем рынка и экономико-экологических исследований НАН Украины, 2000. - Выпуск 7. - С.158-171.

68. Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: Монографія / За ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2008.

69. Маркетинг: Учебник, практикум и учеб.-метод. комплекс по маркетингу / Р.Б. Ноздрева, Г. Д. Крылова, М.И. Соколова и др. - М.: Юристъ, 2000.

70. Михайлов А.Г. Проектирование информационных систем в Intern t. Руководство для менеджера. - М.: 2002.

71. Морита А. Сделано в Японии . - М.: Прогресс, 1999.

72. Неруш Ю.М. Логистика: Учебник. - М.: Юнити, 2000.

73. Новітній маркетинг: Навч. посіб. / Є.В. Савельєв, С.І, Чоботар, Д. А. Штефанич та ін.; За ред. Є.В. Савельєва. - К.: Знання, 2008 - (Вища освіта ХХІ століття).

74. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке - М.: Финансы и статистика, 1991.

75. Нэгл Т.Т., Холден Р.К. Стратегия и тактика ценообразования - Спб.:Питер, 2001.

76. Організація процесу формування та розвитку ринку екологічно чистих товарів. Монографія / М-во освіти й науки України, Донец. нац. ун.-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського; І.З. Должанський, О.В. Белякова; Донецьк: [ДонНУЕТ], СПД Купріянов В.С., 2009. - 235с.

77. Основы логистики: Учеб. пособ./Под ред. Л.Б. Миротина, В.И. Сергеева - М.: Инфра-М, 2000.

78. О'Шенесси Дж. Конкурентный маркетинг: стартегический подход / Под ред. Д.О. Ямпольской. - СПб.: Питер, 2001.

79. Павленко А.Ф., Вовчак А.В., Примак т.О. Маркетингові комунікації: сучасна теорія та практика: Монографія. - К.: КНЕУ, 2005.

80. Пахомова H. Экономика природопользования и экологический менеджмент / Н. Пахомова, К. Рихтер. - СПб., 1999. - 298 с.

81.Пахомова Н. Экологические блага как ресурсы совместного потребления / Н. Пахомова, К. Рихтер, С. Румянцева // Вестник Санкт-Петербургского университета. Серия 5 (Экономика). 2000. - Вып. 1. - С. 26-43.

82. Пахомова Н.В. Инновации экологически-устойчивого развития : ситуация в России в контексте международного опыта / Н. В. Пахомова, О. И. Сергиенко // Проблемы современной экономики. Евразийский международный научно-аналитический журнал. - 2004. - № 1. - С. 89-96.

83. Піддубна Л.І. Конкурентоспроможність економічних систем: теорія, механізм регулювання та управління: Монографія. - Х.: Вид-во "ІН-ЖЕК", 2007.

84. Покропивний С.Ф., Соболь С.М., Швиданенко Г.О. Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування: Навч. посіб. - К.: Вид-во КНЕУ, 1998.

85. Полонець В. Чи варто використовувати PEST- і SWOT-аналізи у стратегічному маркетингу // Маркетинг в Україні. - 2006. - №4. - С. 47-50.

86. Пономарьова Ю.В. Логістика: Навчальний посібник: Вид. 2-ге, пе-рероб. та доп. - К.: Центр навчальної літератури, 2005. - 328 с.

87. Попов Е.В. Продвижение товаров и услуг: Учебное пособие. - М.: Финансы и статистика, 1999.

88. Примак Т. О. Маркетингові комунікації. Навч. посібник. - К.: Ель-га, Ніка-Центр, 2003.

89. Примак Т.О. Маркетинг. - К.: МАУП, 2007.

90. Раупов Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України// Маркетинг в Україні. - 2007. - №1. С. 23-27.

91. Редченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навчальний посібник. Видання 2-ге, доповнене. - Львів: "Новий світ-2000", 2003. - 272 с.

92. Решетнікова Г., Жидков А. Нейронні мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача// Маркетинг в Україні. - 2007. - №3. - С. 22-27.

93. Роджерс Ф.Дж. ИБМ. Взгляд изнутри: человек, фирма, маркетинг. - М.: Прогресс, 1990.

94. Савчук В., Будаева Е. Оценка эффективности маркетинговых программ// Экономика Укриины. - 2005. - №1. С. 47-52.

95. Садеков А.А. Механизм эколого-экономического управления предприятием : [монография] / А.А. Садеков. - Харьков : Издательский Дом "ИНЖЭК", 2004. - 224 с.

96. Садченко Е.В. Концептуальные основы экологического маркетинга / Е. В. Садченко // Экономические инновации : [сборник науч. трудов]. - Одесса : Институт проблем рынка и экономико-экологических исследований НАН Украины, 2001. - Вып. 10. - С. 278-284.

97. Ситник В.Ф. Системи підтримки рішень: Навч. посіб. - К.: КНЕУ, 2004.

98. Смит П. Р. Маркетинговые коммуникации: комплексний подход. Пер. со 2-го англ. изд. - К.: Знання-Прес, 2003.

99. Смит П., Бэрри К., Пулфорд А. Коммуникации стратегического маркетинга: Пер. с англ./ Под ред. Л. Ф. Никулина. - М.: ЮНИТИ, 2001.

100. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2001.

101. Старостіна А.О., Черваньов Д.М., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посіб. - К.: Знання-Прес, 2002.

102. Сысоева С.В., Бузукова Е.А. Категорийный менеджмент. Курс управления асортиментом в рознице (+СБ). - Спб.: Питер, 2008. - (Серия "Розничная торговля").

103. Теория маркетинга: Пер. с англ./ Под ред. М. Бейкера. - СПб.: Питер, 2002.

104. Тєлєтов О.С. Маркетинг у промисловості: Підручник. - К.: ЦУЛ, 2004.

105. Токарев Б.Е. Методы сбора и использования маркетинговой информации. - М.: Юристъ, 2001.

106. Тян Р.Б. Планирование деятельности предприятия: Учеб. по-соб. - К.: МАУП, 1998.

107. Успенский И. Интернет как инструмент маркетинга. - СПб.: БХВ - Санкт- Петербург, 2000.

108. Фарат О., Лалак Д. Перспективність технологій пошукового просування //Маркетинг в Україні. - 2007. - №2. С.14-20.

109. Фегеле З. Директ-маркетинг. - М.: АО "Интерэксперт", 1999.

110. Федоренко В.Г. Інвестиційний менеджмент. - К.: МАУП, 1999.

111. Финансовый менеджмент: теория и практика: Учебник / Под ред. Е.С. Стояновой. - 5 изд., перер. и доп. - М.: Изд-во "Перспектива", 2000.

112. Хамініч С. Методика інтегральної оцінки конкурентоспроможності промислового підприємства // Економіст. - 2006. - №10. С. 59-61.

113. Харічков С.Н. Проблеми інвестування виробництва екологічно чистих продуктів / С. Н. Харічков // Вісник Сумського державного аграрного університету. Серія "Економіка та менеджмент". - Вип. 1. - 2001. - С. 204-207.

114. Хачатуров А.Е. Экологический маркетинг / [А.Е. Хачатуров, Т.В. Гусева, И.И. Кретов, Г.С. Панин] // Маркетинг в России и за рубежом. - 2000. - № 4.

115. Хруцкий В. Е., Корнеева И. В. Современный маркетинг. Настольная книга по исследованию рынка. Изд. второе, перераб., доп. - М.: Финансы и статистика, 2000.

116. Цацулин А.Н. Цены и ценообразование в системе маркетинга: Учеб. пособ. - М.: Филинъ, 1998.

117. Черкасов В.В. Проблемы риска в управленческой деятельности. - М.: Рефлбук; К.: Ваклер, 1999.

118. Шевцова О., Андрюшкевич Ю. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств// Маркетинг в Україні. - 2007. - №4. - С. 49-53.

119. Щербань В.М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посібник. - К.: ЦНЛ, 2006.

120. Эванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг. - М.: Экономика, 1990.

121. Энджел Дж.Ф. Поведение потребителей. - Спб.: Питер, 2000.

122. Ядин Д. Маркетинговые коммуникации: Современная креативная реклама / Пер. с англ. М. Веселковой. - М.: ФАИР-ПРЕСС, 2003. (Университеты бизнеса).

ГЛОСАРІЙ









© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru