1. Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-ІУ.
2. Закон України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" у редакції від 01.06.2000 № 1776-ПІ.
3. Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.94 № 334/94-ВР.
4. Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" у редакції від 22.05.97 № 283/97-ВР.
5. Закон України "Про податок на додану вартість" від 03.04.97 № 168/97-ВР.
6. Закон України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 № 2181-ІП.
7. Закон України "Про туризм" у редакції від 18.11.2003 № 1282-ІУ.
8. Ліцензійні умови провадження туроператорської та турагентської діяльності, затверджені наказом Держпід-приємництва, Мінкультури від 11.09.2007 № 111/55.
9. Положення (стандарт) Бухгалтерського обліку 2 "Баланс", затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 31 березня 1999 № 87.
10. Положення (стандарт) Бухгалтерського обліку З "Звіт про фінансові результати", затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 31.03.1999 № 87.
11. Положення (стандарт) Бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби", затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 27 квітня 2000 № 92 з останніми правками від 5 березня 2008 р. № 353.
12. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88.
13. Указ Президента України "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" від 03.07.98 № 727/98.
14. Акофф Р. Планирование будущего корпорации / Р. Акофф. — M.: Прогресс, 1985. — 224 с.
15. Балабанова Л.В. Маркетинг : підручник / Л.В. Балабанова. — Донецьк , 2000. — с. 562.
16. Биржаков М.Б. Введение в туризм / М.Б. Биржаков. — 3-е изд. — СПб.: Изд. дом "Герда", 2002. — 320 с.
17. Бланк И. Инвестиционный менеджмент: учеб. курс / И. Бланк. — К.: Ника-Центр, 2001. — 448 с: рис., табл.
18. Бойчук ІМ. Економіка підприємства: навч. посіб. / І.М. Бойчук, П.С. Харів, МЛ. Хопчан. — 2-ге вид. — Л.: Новий світ-2000, 2001. — 212 с.
19. Величко О. Розрахункові схеми оцінки показників ефективності інвестиційних проектів / О. Величко // WELCOME. — 1998. — № 1. — С. 9.
20. Вітлінський В.В. Модель вибору інвестиційного проекту/В.В. Вітлінський, В.О. Макаренко //Фінанси України. — 2002. — № 4. — С. 63—73.
21. Гончарова СЮ. Маркетинг: навч. посіб. / СЮ. Гончарова. — X.: Видавничий Дім "ІНЖЕК", 2003. — 140 с.
22. Губанова Л.І. Оцінка інвестиційних проектів / Л.І. Губанова // Фінанси України. — 2001. — № 10. — С. 126.
23. Данілов ОД. Інвестування: навч. посіб. / О.Д. Дані-лов, Г.М. Івашина, О.П. Чумаченко. — К.: Компютере, 2001. — 364 с.
24. Економіка підприємства: підручник / за ред A.B. Ше-гди. — К.: Знання, 2006. — 614 с.
25. Економіка підприємства : структурно-логічний посіб. / за ред. д-ра. екон. наук, проф. С.Ф. Покропивного.
— К.: КНЕУ, 2001. — 454 с.
26. Забелин П.В. Основы стратегического управления : учеб. пособие / П.В. Забелин, Н.К. Моисеева. — М. : Информационно-внедренческий центр "Маркетинг", 1998.
— 195 с.
27. Загородній AT. Менеджмент реальних інвестицій / А.Г. Загородній, ЮЛ. Стадницький. — К.: Знання, 2000.
— 210 с.: схеми. — Серія "Вища освіта XXI століття*.
28. Зубрицька І. Оподаткування та облік туристичної діяльності / І. Зубрицька // "Дебет-Кредит". — 2007. — 11 червня. — № 24.
29. Карпова ГЛ. Экономика современного туризма / Г.А. Карпова. — СПб. : Торговый дом "Герда", 2002. — 230 с.
30. Ковалев В.В. Методы оценки инвестиционных проектов / В.В. Ковалев. — М.: Финансы и статистика, 1998.
— 50 с.: рис., табл.
31. Коюда В. Оцінювання реальних інвестицій / В. Ко-юда, Є. Кожанова // Банківська справа. — 2000. — № 4.
— С. 9.
32. Косенков CJ. Маркетингові дослідження / СІ. Ко-сенков. — К.: Скарби, 2004. — 464 с.
33. Котлер Ф. Маркетинг. Гостеприимство и туризм : учеб. для вузов / Ф. Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Мейкенз. — М.: ЮНИТИ, 1998. — 787 с.
34. Куденко HJS. Маркетингові стратегії фірми : монографія / H.B. Куденко. — К. : КНЕУ, 2002. — 245 с.
35. Левченко ВМ. Ціноутворення і оцінка ефективності проектів в інвестиційному менеджменті : навч. посіб. / В.М. Левченко, В.Д. Кантер. — Макіївка: ДонДАБА, 2000.
— 126 с.
36. Липчук В.В. Маркетинг: теорія, методика, практика : навч. посіб. / В.В. Липчук, Р.П. Дудяк. — К. : НВФ "Українські технології", 2001. — 260 с.
37. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопро-сторові аспекти)/0.0. Любіцева. — К.: Альтерпрес, 2002.
— 436 с.
38. Маркетинг : навч. посіб. / за ред. В.І. Крамаренка.
— К.: Центр навч. л-ри, 2003. — 258 с.
39. Маркетинг: принципи і функції / за ред. О.М. Аза-рян. — X.: Студцентр, 2002. — 320 с.
40. Мних Є.В. Економічний аналіз діяльності підприємства : підручник / Є.В. Мних. — К. : КНТЕУ, 2008. — 514 с.
41. Мороз ЛА. Маркетинг : підручник / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай. — Л.: Інтелект-Захід, 2002. — 244 с.
42. Осипов В.І. Економіка підприємства : підручник / В.І. Осипов. — О.: Маяк, 2005. — 724 с.
43. Парсяк ВЛ. Планування господарської діяльності малих та середніх підприємств: монографія / В.Н. Парсяк, М.Б. Журавльова. — К. : Інститут аграрної економіки, 2001. —192 с.
44. Пашута М.Т. Прогнозування та макроекономічне планування: навч. посіб. / М.Т. Пашута, A.B. Калина. — К. :МАУП, 1998. — 192 с.
45. Пересада АА. Управління інвестиційним процесом / A.A. Пересада. —К.: Лібра, 2002. — 472 с.
46. Планування діяльності підприємства: навч. посіб.: у 2 ч. — Житомир: ЖДТУ, 2003. — 580 с.
47. Полторак ВА. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / В.А. Полторак. — К. : Центр навч. л-ри, 2003. — 387 с.
48. Савчук В.П. Анализ и разроботка инвестиционных проектов : учеб. пособие для студ. экон. вузов / В.П. Савчук. — К.: Киевский нац. экон. ун-т. — К. : Абсолют-В : Эльга, 1999. — 302 с.
49. Семенченко Ж. Турдіяльність // Бухгалтерський тиждень. — 2008* —11 серпня. — № 32.
50. Семенюк ЭЛ. Общенаучные категории и подходы к познанию / Э.П. Семенюк. — Л.: Выща школа, 1978. — 176 с.
51. Совершенствование методики оценки инвестиционной превлекательности предприятий // Економіка: проблеми теорії та практики : зб. наук, праць. — Вил. 144. — Д.: ДНУ, 2002 р. —220 с.
52. СтаростінаАХ). Маркетинг: навч. посіб. /А.О. Ста-ростіна, Д.М. Черваньов, О.В. Зозульов. — К. : Знання-Прес, 2002. — 191 с.
53. Тарасюк ГШ. Планування діяльності підприємства / Г.М. Тарасюк, Л.І. Шваб. — Житомир : ЖДТУ, 2003.
— 203 с.
54. Таркуцяк АО. Фінансовий аналіз та управлінські рішення: навч. посіб. / А.О. Таркуцяк. — К.: Вид-во "Єро-пен" УПТУ, 2001. — 201 с.
55. Управление проектами: учеб. пособие / А.П. Бондаренко, Л.М. Бондаренко; Харк. гос. экон. ун-т. — X., 2003.
— 211 с. : рис., табл.
56. Федоренко ВшГ. Інвестиційний менеджмент : навч. посіб. / В.Г. Федоренко. — Міжрегіональна акад. управління персоналом. — 2-ге вид., доповн. — К., 2001. — 276 с.: рис., табл.
57. Федорченко BJC. Теоретичні та методологічні засади підготовки фахівців для сфери туризму: монографія //за ред. Н.Г. Ничкало. — К.: Слово, 2004. — 472 с.
58. Федорченко В.К. Туристський словник-довідник : навч. посіб. / B.K. Федорченко, І.М. Мініч. — К.: Дніпро, 2000. — 160 с.
59. Фінансовий менеджмент: навч. посіб: / за ред. проф. Г.Г. Кірейцева. — К.: ЦУЛ, 2002. — 496 с.
60. Хмиль Т.М. Проектный менеджмент. Конспект лекций / Т.М. Хмиль, Л.О. Шишкарева. — X. : ХГЕУ, 2003. —84 с.
61. Черевно Г.В. Економіка підприємства: навч. посіб. / Г.В. Черевко, Ф.В. Горбонос, Г.Б. Іваницька, Н.Ф. Павлен-чик. — Л.: Апріорі, 2004. — 348 с.
62. Швайка АЛ. Планування діяльності підприємства : навч. посіб. / А.Л. Швайка. — Л. : Новий світ-2000, 2006. — 268 с.
63. Шинкаренко В.Г. Маркетинг : навч. посіб. / В.Г. Шинкаренко, LA. Дмитрієв, О.М. Криворучко. — X. : ХНДДУ, 2002. —307 с.
64. Шкапова О.М. Маркетинг послуг : навч. посіб. / О.М. Шканова. — К. : Кондор, 2003. — 304 с.
65. Школа ІМ. Менеджмент туристичної індустрії : навч. посіб. / І.М. Школа [та ін.] / за ред. проф. І.M. Школи. — Чернівці : ЦТЕІКНТЕУ, 2003. — 662 с.
Частина І МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РЕКРЕАЦІЙНОЇ ГЕОГРАФІЇ
Розділ 1 РЕКРЕАЦІЙНА ГЕОГРАФІЯ ЯК НАУКА
1.1. Об'єкт і предмет рекреаційної географії
1.2. Завдання, методи дослідження рекреаційної географії, зв'язок з іншими науками
1.3. Основні поняття рекреаційної географії
Розділ 2 ТЕОРЕТИЧНА БАЗА РЕКРЕАЦІЙНОЇ ГЕОГРАФІЇ
2.1. Аксіоми
2.2. Теорії, які використовує рекреаційна географія
2.3. Закономірності та принципи рекреаційної географії