Електронна комерція - Шалева О.І. - Тема 8. Маркетинг та реклама в мережі Internet

7.1. Ознайомитися з особливостями пошуку інформації та надання туристичних послуг у мережі Internet.

Вказівки до виконання завдання

1. Ввійти у операційну систему Windows, а потім в мережу Internet.

2. У рядок, відведений для адреси, ввести електронну адресу каталогу туристичних агентств, компаній та фірм Києва та України (turne.com.ua). Час пошуку залежить від швидкодії використовуваного каналу зв'язку.

3. На екрані з'явиться перша сторінка сайту. У розділі системного меню "Каталог турфирм" за допомогою системи пошуку "Поиск туркомпании" переглянути пропозиції регіональних турагентств відповідно до визначеного варіанта.

№ варіанта

Місцезнаходження турагентств

1

Київ

2

Львів

3

Одеса

4

Трускавець

5

Євпаторія

6

Ялта

4. Із запропонованого переліку обрати 3 пропозиції та провести їх аналіз.

Результати оформити у вигляді табл. 7.1.

Таблиця 7.1

Назва турагентства

Місто

Електронна адреса

Електронна пошта

Адреса і телефон

№ ліцензії

5. У пропозиціях турагентств у розділі "Смотреть туры" ознайомитися з критеріями вибору туру; за запропонованими викладачем параметрами пошуку провести аналіз 2-3 запропонованих турів.

Результати оформити в табл. 7.2.

Таблиця 7.2

Країна

Курорт

Готель

Умови проживання*

Харчування**

Вартість

Виїзд

Тривалість

* Можливі варіанти умов проживання (класи номерів) за міжнародним стандартом:

- DS (Diplomatic Suite) - апартаменти;

- OBS (One Bedroom Suite) - однокімнатний люкс;

- Std - стандарт;

- OV (Ocean View) - вид на море.

** Можливі варіанти умов харчування за міжнародним стандартом:

- HB - напівпансіон;

- BB - пансіон;

- OB - без харчування;

- HB-lanch - сніданок + обід;

- HB-dinner - сніданок + вечеря;

- AI - все включено.

7.2. Ознайомитися з особливостями надання послуг з бронювання квитків

Вказівки до виконання завдання

1. На головній сторінці сайту-каталогу туристичних агентств, компаній та фірм Києва та України (turne.com.ua) у системному меню обрати розділ "Ж/д, авиа, автобус".

2. У підрозділі "Он-лайн бронирование" обрати розділ "Заказ авиабилетов" та ознайомитися з формою для заповнення при замовленні квитків. Остання може містити дані про місце вильоту, місце прибуття, тип перельоту (в обидва кінці, в одну сторону), дату вильоту (у режимі день-місяць), дату зворотного вильоту (у режимі день-місяць для перельоту в обидва кінці), клас обслуговування, назву авіакомпанії, кількість пасажирів.

Результати подати у вигляді форми для замовлення квитків:

3. За попередньо визначеними параметрами пошуку здійснити аналіз 1-2 запропонованих рейсів. Результати подати у вигляді табл. 7.3.

Таблиця 7.3

Рейс А

Рейс В

Виліт

Дата вильоту

Час вильоту

Аеропорт вильоту

Термінал

Час у дорозі

Модель літака

№ рейсу

Пересадка

Прибуття

Дата прибуття

Час вильоту

Аеропорт прибуття

№ рейсу

Модель літака

4. Обрати один із запропонованих рейсів, клікнувши команду "Выбрать" та заповнити остаточну форму для бронювання, вказавши інформацію про пасажирів.

Результати подати у вигляді форми, що містить дані про пасажирів.

Тема 8. Маркетинг та реклама в мережі Internet

8.1. Ознайомитися з особливостями аналізу якості Internet-представництва комерційної структури.

Вказівки до виконання завдання

1. Ввійти у операційну систему Windows, а потім в мережу Internet.

2. У рядок, відведений для адреси, ввести адресу маркетингової компанії Трилан (. Час пошуку залежить від швидкодії використовуваного каналу зв'язку.

3. На екрані з'явиться перша сторінка сайту. У розділі системного меню "Услуги" за допомогою списку, що розкривається, ознайомитися з видами послуг, які надає компанія.

Результати оформити у вигляді табл. 8.1.

Таблиця 8.1

№ з/п

Сфера послуг

Група послуг

Види послуг

1

Design.TriLan

2

Develop.TriLan

3

Promo.TriLan

4

Adv.TriLan

5

Hosting.Trilan

8.2. Ознайомитися з порядком замовлення маркетингових послуг в мережі Internet.

Вказівки до виконання завдання

1. У розділі системного меню "Заказ услуг" ознайомитися із порядком оформлення заявки на замовлення послуг.

2. Заповнити заявку, відповідно до визначеного варіанта.

варіанта

Вид послуги

Назва фірми

Сфера діяльності фірми

1

Web-дизайн сайта

SunTravel

Туристичні послуги

2

Просування сайта

Еліт-тепло

Продаж опалювального обладнання

3

Хостинг

Клеопатра

Продаж косметики і парфумерії

4

Експрес-аудит

Екопласт

Виробництво і продаж виробів із пластмас

5

Реклама

Rentmotors

Оренда автомобілів

3. Результати подати в зошиті у вигляді форми для замовлення

8.3. Ознайомитися з особливостями функціонування банер-ної реклами в мережі Internet.

Вказівки до виконання завдання

1. Ввійти у операційну систему Windows, а потім в мережу Internet.

2. У рядок, відведений для адреси, ввести адресу рекламної студії BannerMaker ( bannermaker.ru). Час пошуку залежить від швидкодії використовуваного каналу зв'язку.

3. За запропонованими викладачем параметрами, переглянути портфоліо нових банерів, розроблених студією для комерційних структур.

4. Ознайомитися із формою замовлення на виготовлення банерів.

5. За вихідними даними завдання 8.2. заповнити форму заявки на виготовлення банерів.

Результати подати у вигляді спеціальної форми.

Назва фірми_

Контактна особа_

Адреса електронної пошти_

ICQ_

Jabber_

Skype_

Google Talk_

Моб. телефон_

URL рекламованого сайта http://_

Формат, тип і кількість банерів:

Формат банера

Кількість

Тип банера (Flash /gif)

Формат банера

Кількість

Тип банера

(Flash /gif)

Формат банера

Кількість

Тип банера

(Flash /gif)

88 X 31

200 X 100

400 X 280

100 X 100

200 X 200

400 X 400

120 X 60

208 X 132

468 X 60

120 X 120

226 X 100

500 X 22

Формат банера

Кількість

Тип банера (Flash /gif)

Формат банера

Кількість

Тип банера

(Flash /gif)

Формат банера

Кількість

Тип банера

(Flash /gif)

120 X 160

234 X 200

560 X 120

120 X 240

240 X 400

600 X 90

150X 150

300 X 100

600 X 120

150X 400

300 X 165

728 X 90

160 X 600

300 X 250

760 X 120

Опис та технічні завдання:

Мета рекламної кампанії_

Предмет реклами, суть пропозиції_

Унікальність пропозиції_

Які елементи повинні бути використані у банері_

Використовувані слова, слогани, логотип_

Пропозиції щодо подання інформації або кольорової схеми_

Потенційна цільова аудиторія_

Технічні вимоги до банерів

Обмеження щодо обсягу банера_

Вимоги до виконання посилань у Flash-бaнepax_

Адреси майданчиків, на яких повинні бути розміщені банери

6. Ознайомитися з інформацією про вартість банерної реклами та провести розрахунок загальної вартості рекламної кампанії фірми.

Тема 9. Організаційно-правове забезпечення електронної комерції. Ефективність електронної комерції
Глосарій
Список літератури
ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ
ПЕРЕДМОВА
Розділ 1. Основні поняття і роль інформаційних систем та технологій в управлінні підприємствами
1.1. Сутність та поняття інформації і даних
Властивості інформації
Семантична та прагматична міри інформації
Інформаційні ресурси для управління діяльністю підприємства
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru