Маркетинг - Гаркавенко С.С. - Аудит цілей і стратегії маркетингу

Економічні фактори

o Яким є очікуваний темп зростання ВНП або промислової продукції?

o Яке очікуване зростання цін?

o Які зміни в економіці здатні негативно вплинути на розвиток ринку та попиту?

o Якими повинні бути дії фірми, якщо ці зміни відбудуться?

o Які зміни, здатні вплинути на наш бізнес, можуть відбутися в країнах, в яких ми присутні?

o Як підготуватися до процесу глобалізації ринків?

Соціально-демографічні та культурні фактори

o Які соціально-демографічні зміни стосуються нашого бізнесу?

o Які очікувані наслідки цих змін?

o Якими можуть бути дії фірми на ці події та тенденції?

o Як громадськість ставиться до діяльності фірми?

o Як фірма має відреагувати на нововведення у сфері моральних цінностей споживачів?

Природні та екологічні фактори

o Які прогнози щодо вартості та доступності ресурсів, енергоносіїв?

o Які процеси, що застосовуються нашими постачальниками, створюють загрозу довкіллю?

o Як повинна діяти фірма, якщо наші постачальники будуть змушені внести зміни у свій виробничий процес?

o Які процеси та сировинні матеріали, що використовуються нами, становитимуть загрозу в разі необхідних змін?

o Чи може наша галузь стати мішенню для екологічних рухів?

o Як ми повинні діяти в цьому разі?

Технологічні фактори

o Які технологічні досягнення, що впливають на собівартість продукції, можуть з'явитися?

o Яких заходів слід вжити, якщо ці досягнення існуватимуть?

o Як розвиток технології може вплинути на попит на наші товари?

o Які технології можуть представляти загрозу для нашої діяльності?

o Які заходи дають змогу мінімізувати вплив цієї загрози?

o За якими напрямами розробок технологічний прорив може зачепити наш бізнес?

o В які терміни слід очікувати такого технологічного прориву?

o Яких заходів слід вжити, починаючи з сьогоднішнього дня, щоб мінімізувати ВПЛИВ подібних змін?

Політико-правові фактори

o Які закони та правила, що можуть бути прийняті найближчим часом, здатні вплинути на наш бізнес?

o Що слід робити в цьому разі?

o Які закони або правила можуть вплинути на наші процеси збуту, комунікації?

o Що слід робити в цьому разі?

o Які фінансові або податкові інструкції можуть вплинути на рентабельність нашого бізнесу?

o Чи піддається критиці з боку ассоціації споживачів наша галузь? Як нам слід на це реагувати?

o Які зміни в технології можуть суттєво вплинути на збут наших товарів?

o Яких заходів слід вжити, якщо такі зміни відбудуться?

Посередники

o Яка частка ринку кожного каналу збуту?

o Які тенденції змін у кожному каналі?

o Наскільки значною є концентрація в системі збуту?

o Чи є збут інтенсивним; селективним; ексклюзивним?

o Яку частку реклами беруть на себе посередники?

o Які зміни спостерігаються щодо асортименту?

o Які сегменти споживачів обслуговує цей канал?

o Які збутові витрати в кожному каналі?

o Які торгові націнки в кожному каналі?

o Які типові торгові пільги та знижки?

o Наскільки важливим є кредит, що надається постачальником?

o На яку підтримку з боку фірми розраховують оптові та роздрібні торгівці? Які перспективи для фірми та торгових фірм відкриває прямий маркетинг?

Постачальники

o Чи забезпечується безперебійність поставок?

o Чи є ми Імпортерами сировинних матеріалів або компонентів? Якщо так, яка економічна стабільність у країнах-імпортерах?

o Які кроки слід здійснити в разі різкого припинення поставок?

Аудит цілей і стратегії маркетингу

o Наскільки чітко визначена місія фірми?

o Наскільки чітко визначені цілі фірми, маркетингові цілі?

o Чи відповідають маркетингові цілі можливостям, ресурсам і реальному конкурентному становищу фірми?

o Які складники маркетингової стратегії?

o Наскільки маркетингова стратегія відповідає визначеним цілям?

o Чи достатній маркетинговий бюджет для проведення маркетингових заходів?

o Як розподіляється бюджет маркетингу за територіями, сегментами, продуктами?

o Наскільки ефективними є маркетингові товарна та цінова стратегія щодо просування товарів? Наскільки ефективними в стратегічні рішення щодо розподілу товарів?

Аудит комплексу маркетингу
Аудит мікросередовища
Аудит організаційної структури маркетингу







© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru