Реклама - Джефкінс Ф. - 45. Недоліки

Головними недоліками зовнішньої реклами є її неспроможність містити детальний рекламний текст, можливість пошкодження реклами хуліганами або погодою, відсутність концентрації уваги з боку перехожих та час, якого потребують розробка плакату, його друк та розташування.

46. Розміри плакатів та місця їх розташування

Наводимо стандартні розміри плакатів та типи місць їх розташування.

1. Подвійний формат: 762 мм х 508 мм. Це — одиниця площі для плакатів великих розмірів, тобто розмір у 16 аркушів є еквівалентом 16 подвійних форматів. Подвійний формат використовують на невеликих стендах (наприклад тих, що стоять біля газетних крамниць) та на інформаційних стендах у громадських місцях (на тротуарах і в торговельних кварталах). Звертаємо увагу читача на те, що в Британії слово "billboard" означає невеликий плакат, а в Америці, навпаки, — дуже великий. Подвійний формат є типовим для плакатів авіакомпаній та туристичних агентств, які можна побачити в їхніх приміщеннях.

2. Четвертий формат (quad crown): 762 мм х 1016 мм. Цей розмір часто застосовують для рекламування розважальних закладів.

3. Чотири аркуші: 1016 мм х 1542 мм. Плакати такого розміру часто друкують на вінілі, з яким нічого не можуть вдіяти хулігани. Вони відомі під назвою "плакати для піших господарок", яка пояснює застосування їх у торговельних кварталах.

4. 16 аркушів: 3048 мм х 2032 мм. Стандартний плакат, що його можна побачити на щитах, розташованих при дорогах.

б. 32 аркуші: 3048 мм х 4064 мм.

6. 48 аркушів: 3048 мм х 6096 мм.

7. 64 аркуші: 3048 мм х 8128 мм.

8. Для суперщитів (які спеціально будують на великих ділянках, часто оточують зеленими насадженнями та освітлюють уночі) виміри є дещо іншими (2897 мм х 8230 мм). Є навіть ще більші плакати (10 973 або 13 716 мм завширшки).

Хоча розміри плакатів визначаються кількістю аркушів, це зовсім не означає, що великий плакат складається з 16, 34 або 64 окремих аркушів паперу. Великі плакати складаються з кількох великих смуг паперу.

Є чотири основних формати для плакатів, що їх розміщують при дорогах: 4 аркуші, 6 аркушів, 48 аркушів та 96 аркушів, на які припадає більше ніж 90 відсотків усіх панелей та більше ніж 95 відсотків усіх доходів від реклами при дорогах. На сьогодні домінують плакати розміром у 6 аркушів (як правило, їх розташовують на зупинках міського транспорту), 48 аркушів та 96 аркушів. Концентрація та раціоналізація є основними елементами стратегії компаній, що спеціалізуються на плакатній рекламі.

47. Щити типу "Ultravision"

Це — фахова назва щитів, які складаються з планок, що обертаються, демонструючи один за одним три різних плакати, тобто додають динаміки цьому статичному засобові. Як правило, їх встановлюють в найпомітніших місцях, часто на дахах високих будинків, наприклад "Елефант" або "Касл" у Лондоні. Компанія "Мейден" має 48 щитів типу "Ultravision" в лондонському регіоні. їхніми перевагами є повна освітленість, надзвичайна помітність та рух, що привертає увагу.

48. Значення реклами на транспорті

Цей рекламний засіб розрахований на людей, що подорожують і проводять деякий час на вокзалах та в аеропортах, чекаючи на свої рейси, або їдуть у громадському транспорті, отже вони мають нагоду добре придивитися до рекламного плаката. Більш того, читання рекламних оголошень може допомогти "вбити" час. Відповідно, реклама на транспорті, за винятком тих випадків, коли її розташовують на зовнішній стороні корпусу транспортного засобу (автобуса, трамвая, таксі або фургона), може бути більш детальною.

У Британії дуже важливою частиною індустрії реклами на транспорті є надзвичайно розвинена система лондонського метро, яке щодня перевозить мільйони пасажирів, та менші системи метро в Ліверпулі, Ньюкаслі та Глазго. В метро є дуже багато місць, де можна розташувати рекламу: вестибюлі, коридори та ліфти, ескалатори та платформи. На стінах навпроти платформ розміщують плакати розміром у 16 аркушів, однак для більшості настінних плакатів використовується четвертий формат. Вони висять у рамках на стінах ескалаторних тунелів. У потягах над вікнами приклеюють листівки. Оскільки серед пасажирів є багато жінок, що їдуть на роботу і додому, цей рекламний засіб користується популярністю серед виробників товарів для жінок, а індустрія розваг активно застосовує настінні плакати четвертого формату.

Змінився і склад пасажирів і тепер левова частка їх вже не припадає на ранкову та вечірню "години пік". Збільшилася кількість денних пасажирів, почасти через безробіття, почасти через зростання кількості пенсіонерів та застосування проїзних квитків. А це означає, що рекламу в наземному та підземному громадському транспорті побачить дуже велика кількість людей.

У багатьох країнах (наприклад, Гонконг, Сінгапур) також є системи метро. Новинкою Масової транзитної залізниці Гонконгу стали пластикові квитки багаторазового використання з місцем для реклами. На стінах цієї системи розташовані великі світлові фотографічні плакати, які одразу впадають в око.

Цікавим прикладом реклами на транспорті, який у Лондоні можна побачити не так часто, як в інших країнах світу, є автобус, трамвай або тролейбус, розмальований на замовлення одного рекламодавця. Компанія "Брітіш Тренспорт Едвертайзінг" (British Transport Advertising) дала такому автобусові назву "ColourBus", і автобуси кожного окремого автобусного парку можуть рекламувати лише одну групу товарів або послуг. Другим типом автобуса, цілком призначеного для одного рекламодавця, є "UniBus", навколо корпусу якого рекламодавець може наклеїти одну смуту завширшки 24,4 мм. Якщо автобус є двоповерховим, смута все одно може бути тільки одна.

Реклама на таксі, яку розташовують на зовнішній стінці передніх пасажирських дверей, є популярним рекламним засобом у Лондоні та регіональних містах. Однак, вона має свою ваду: такі машини не мають права проїжджати через королівські парки.

Компанія ''Тексі Медіа оф Лан дон" (Taxi Media Ltd of London) розмальовує таксі в той колір, який замовив клієнт. Наприклад, це може бути корпоративний колір компанії. Таксі, які рекламували "Карлтон Ті-Ві", були розмальовані рожевою фарбою. Компанія "Таксі Медіа оф Ландон" має в своєму розпорядженні комп'ютерну програму "Quantel Paint Box", яка дає клієнтові можливість заздалегідь знати, як буде виглядати запропонований дизайн.

46. Розміри плакатів та місця їх розташування
47. Щити типу "Ultravision"
48. Значення реклами на транспорті
49. Характерні риси реклами на транспорті
50. Недоліки
6. РЕКЛАМНІ ЗАСОБИ: ДОПОМІЖНІ ЗАСОБИ
ВСТУП
1. Визначення
2. Значення
ТИПИ ЗАСОБІВ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru