Словосполучення "ті, що самоліквідуються" не стосується товарів, які довго лежать на полицях і тому продаються зі знижкою. Цей вираз означає спеціальні лінії товарів, які організатор промоційної кампанії купує і пропонує споживачеві як "преміальні", тобто за ціною, нижчою ніж у роздрібній торгівлі. Ця ціна ліквідує витрати. Проте багато з таких ліній товарів виробляється на замовлення і в крамницях не продається, отже треба бути обережним і не робити оманливі порівняння з роздрібною ціною. Преміальні пропозиції непереборно приваблюють споживача надією на дуже вигідну покупку і про це ніколи не можна забувати.
7. Безплатні поштові пропозиції (Mail-in free offers)
У цьому разі товар споживачеві пропонується безплатно. Він має лише надіслати доказ купівлі та сплатити символічну суму за упакування товару та послуги пошти. Ця схема, однак, вимагає чіткого контролю за попитом і пропозицією. Попит варто якимось чином обмежити. Компанія "Джон Плейер енд Санз" (John Player & Sons) влаштувала собі катастрофу, коли разом із пачкою своїх сигарет "КінгСайз" запропонувала покупцям безплатну запальничку. Компанія була змушена роздати 2 млн 250 тис. запальничок, кожна з яких коштувала їй один фунт стерлінгів! (Див. також параграф 32)
8. Подарунки, що їх додають до товарів
Подарунок, як правило, прикріплюється до товару. Наприклад, до коробочки з тюбиком зубної пасти прикріплюється зубна щітка. Іграшки (старанно укладені в окремий пакунок) можна покласти до пачок із сухими сніданками. Або покупець має право на подарунок від роздрібного торговця, наприклад склянки для вина чи жетони "Ейр Майлз" (Air Miles) після придбання пального.
9. Картки з картинками
Багато років тому їх почали використовувати виробники сигарет. Кожна картка була частиною набору, отже треба було купувати нові пачки, щоб мати повний набір. Картки можна вкладати до пачок або малювати картинки на пачках таким чином, щоб їх можна було вирізати. Інколи такі картки кладуть до коробочок з пакетиками чаю.
10. Подарункові купони
Ці купони теж потрібно збирати, щоб отримати право на подарунок, отже їх збирання вимагає постійного купування. Споживачам необхідно запропонувати каталог подарунків. Цей засіб є дуже популярним серед виробників сигарет.
11. Готівкові дивіденди
Повернення частини грошей в обмін на колекцію доказів купівлі на певну суму також заохочує до постійного купування. Цей метод застосовують чайні компанії.
12. Половинки купона, що збігаються
Цю схему полюбляють застосовувати компанії, що торгують пальним. Разом з покупкою видається половинка купона, і коли покупець матиме дві половинки, що збігаються, він отримає грошовий приз.
13. Преміальні готівкові ваучери, або купони
Завдяки цим купонам можна купити у роздрібного торговця товар зі знижкою. їх публікують у пресі разом з рекламними оголошеннями, доставляють в оселі або друкують на упаковках як гарантію знижки на наступну покупку.
Прикладом доставки купонів до оселі є дуже успішна "Книга купонів", у якій розмістили свої купонні пропозиції такі рекламодавці, як "Брук Бонд" (Brook Bond), "Колгейт Пальмолів" (Colgate Palmolive), "Колманс" (Colmans), "Джонсон Вакс" (Johnson Wax), "Проктер енд Гембл", "Левер Бразерс" та "Дюлюкс" (Dulux). Цей метод вважається дуже економним, адже він коштує на 50 відсотків дешевше, ніж розповсюдження окремих листівок до осель, а ціна погашення такого купона становить 7,5 пенса (ціна погашення купона, надрукованого в загальнонаціональній пресі, дорівнює 40 пенсів).
11. Готівкові дивіденди
12. Половинки купона, що збігаються
13. Преміальні готівкові ваучери, або купони
14. Перехресні пропозиції та інші схеми
15. Схема "спокутування торгівлею своїх гріхів"
16. Благодійні промоційні кампанії
17. Упакування-"велетні"
18. Пакунки (banded packs)
19. "Спалахи" (flask packs)