Маркетинг турпродукту - Мунін Г.Б. - Додаток № З. Питання франчайзеру

Питання, які необхідно поставити собі

Відповідаючи на ці питання, Ви зможете визначити, наскільки підходить Вам ця система організації бізнесу. Точно визначите своє ставлення до наступних тверджень (згоден - не згоден).

1. Я хочу максимально знизити ризик, пов'язаний із моєю підприємницькою діяльністю.

2. Мене не пригноблюють відсутність повної незалежності та необхідність діяти відповідно до інструкцій власника франшизи.

3. Я готовий відмовитися від інновацій, ідей, проектів, якщо вони не відповідають планам та інтересам власника франчайзингу.

4. Мені здається природним розділити успіх мого бізнесу (включно прибуток) із власником франчайзингу.

5. Мені хотілося б продавати товар або послугу, вже відому на ринку.

6. Мені не вистачає досвіду ведення справ і управління підприємством, я потребую допомоги і підтримки.

7. Мені потрібна допомога в підготовці бізнес - плану.

8. Я не здатний почати власний бізнес з нуля.

9. У мене немає достатніх знань із маркетингу.

10. Зважитися на створення свого бізнесу я можу тільки з допомогою досвідченіших людей.

11. Я готовий заплатити за право використовувати чужий досвід, знання, організаційну структуру, підготовлену іншими.

12. Хотілося б мати постійний контакт із власником франшизи.

13. Мене цілком влаштовує торгівля виробом або послугою, створеними іншими людьми.

14. Я готовий прийняти схему постачання мого підприємства, запропоновану мені власником.

Якщо пунктів „згоден" більше, ніж „не згоден", то, може, Вам варто серйозно задуматися про купівлю прав на франчайзинг.

Додаток № З. Питання франчайзеру

Питання, які необхідно поставити франчайзеру

Загальні

• Скільки років Ви є франчайзером?

• Скількома власними підприємствами Ви зараз керуєте?

• Скільки з них Ви закрили і з яких причин?

• Чи є у Вас підприємства в районі, які схожі на мій?

• Як у них йдуть справи? Яку нього йдуть справи?

• Чи можу я подивитися його фінансові звіти? Чи можу я отримати список усіх франчайзі?

• Чи можу я вибрати кілька франчайзі для особистого спілкування з ними про їхній бізнес?

Виробничі

• Чи можу я побачити Ваші власні фінансові звіти?

• Чи можу я отримати більше інформації про Ваш банк?

• Чи є у вас рекомендації?

Як влаштований Ваш франчайзинговий відділ?

• Чи можу я познайомиться з персоналом цього відділу?

• Які критерії відбору Ви застосовуєте до франчайзі?

• Як Ви бачите майбутнє Вашої компанії?

Ринок і продукт

• Чи проводили Ви маркетингові дослідження і чи застосовні вони до "моєї" майбутньої території?

• Який стан ринку — росте/зменшується/без змін?

• Чи є сезонність і коли краще почати бізнес?

• Розклад роботи підприємства?

• Чи легко почати бізнес дрібному підприємцеві?

• Хто основні конкуренти?

• Чи працюють / планують працювати вони в "моєму" районі?

• Які їхні вади та переваги?

• Як ми можемо використовувати їхні вади?

• Чи постачаєте Ви самі продукт / призначаєте обов'язкове джерело закупівель?

• Чи отримуєте Ви прибутки від цього / маєте відсоток від постачальника?

• Чи можу я робити закупівлі в іншого постачальника?

• Як можу я бути впевнений в тому, що Ваші ціни залишаються конкурентоспроможними?

Що трапиться, якщо відбудеться збій у постачаннях від Вас / Вашого постачальника?

• Чи є мінімальний розмір постачань?

Фінансові аспекти

• Чи достатньо буде цих засобів для покриття всіх витрат?

• Наскільки швидко мені потрібно буде робити додаткові інвестиції?

Яка сума постійних витрат, сервісних виплат (роялті), виплат на рекламний (маркетинговий) фонд?

• Чи є інші виплати?

• Чи існує мінімальний розмір виплат?

• Через який час я можу сподіватися досягти беззбитковості? Чи враховують Ваші розрахунки мою зарплату?

• Чи враховують Ваші розрахунки відрахування на амортизацію?

• Чи засновані Ваші розрахунки на реальних цифрах?

• Якщо на реальних, то чи отримані вони з району, схожого на "мій" майбутній район?

• Чи можу я взяти Ваші розрахунки з собою для детальнішого вивчення?

• Чи є у Вас схема фінансування франчайзі?

• Як вона працює/відсоток/гарантійні вимоги?

Підтримка франчайзера

• Чи є у Вас посібник із функціонування підприємства?

• Нас кільки він детальне?

• Чи допоможете Ви мені знайти відповідне місцерозташування для підприємства?

• Чи проведете Ви економічний аналіз цього місця?

• Чи допомагаєте у налагодженні роботи підприємства?

• Яке навчання я отримаю?

• Яке навчання отримає мій персонал?

Чи існують які-небудь додаткові витрати?

• Скільки часу буде потрібно, щоб усе налагодити і почати роботу?

• Хто несе відповідальність за затримку відкриття підприємства?

Хто несе відповідальність за додаткові витрати, не визначені в бюджеті?

• Чи надаєте Ви постійну підтримку в рекламній діяльності?

• Повністю - за рахунок відрахувань до фонду реклами?

• Чи вносите Ви самі відрахування до цього фонду?

• Хто керує радою з реклами і яка її організаційна структура?

• Чи здійснюєте Ви розвиток продукту?

• Чи є у Вас вимоги/поради з приводу періодичної зміни устаткування і облаштування підприємства?

• Хто допоможе мені, якщо у мене виникне технічна проблема?

Спілкування

• Чи є у Вас періодичне видання новин для франчайзі?

• Чи проводите Ви регулярні зустрічі на місцевому / національному рівні?

• Чи можу я регулярно зустрічатися з іншими франчайзі? Юридичні

Чи можу я отримати Ваш франчайзинговий договір?

• Чи поясните Ви мені його положення?

• Чи можу я взяти один екземпляр для того, щоб показати моєму юристові?

Ч и є Ви членом франчайзингової асоціації? Якщо ні, то чи зверталися за членством?

Фінансові аспекти

Розбиття первинної інвестиції (розмір):

Первинний внесок____

Облаштування підприємства________

Устаткування___

інше_____________________________

Разом_____________________________

Робочий капітал___________________

Всього необхідних засобів___________

Додаток № 4. Термінологічний словник
Список використаної та рекомендованої літератури
ПЕРЕДМОВА
Розділ 1. СУТНІСТЬ І ЗМІСТ МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИЗМУ
1.1. Організаційно-управлінський процес у туризмі
1.2. Основні поняття й управлінські категорії туризму
1.2.1. Туристична послуга
1.2.2. Туристичний продукт
1.3. Історичні й сучасні інструменти управління
1.3.1. Ринкова сутність туризму
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru