Зовнішньоекономічний менеджмент - Дахно І.І. - Порівняльна реклама

Підкуп працівника постачальника - це надання або пропонування йому конкурентом покупця (замовника), безпосередньо або через посередника, матеріальних цінностей, майнових або немайнових благ за неналежне виконання або невиконання працівником постачальника службових обов'язків, що випливають з укладеного чи пов'язані з укладенням між постачальником і покупцем договору поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, що призвело або могло призвести до отримання конкурентом покупця (замовника) певних переваг перед покупцем (замовником).

До працівника постачальника прирівнюється й інша особа, - яка згідно з своїми повноваженнями приймає рішення від імені постачальника про поставку товару, виконання робіт, надання послуг, впливає на прийняття такого рішення або якимось чином пов'язана з ним.

(Ст. 13 "Підкуп працівника постачальник" Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції". Ухвалений Верховною Радою України від 7.06. 1996 р. N 236/96-ВР).

Попит

Попит - певна кількість товару, яку споживачі готові або/та в змозі купити за певну ціну у межах певної території протягом певного періоду.

(Витяг з п.1.3. "Загальні положення" "Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5.03. 2002р. N 49-р.Зареє-стровано в Міністерстві юстиції України 1.04.2002р. за N 317/6605 ).

Порівняльна реклама

Порівняльною є реклама, що містить порівняння з товарами, роботами, послугами чи діяльністю іншого господарюючого суб'єкта (підприємця).

Не визнається неправомірним порівняння в рекламі, якщо наведені відомості про товари, роботи, послуги підтверджені фактичними даними, є достовірними, об'єктивними, корисними для

інформування споживачів.

(Ст. 7 "Порівняльна реклама" Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції". Ухвалений Верховною Радою України від 7.06.1996р. N 236/96-ВР).

Предмет регулювання діяльності суб'єктів природних монополій

Предметом регулювання діяльності суб'єктів природних монополій згідно з цим Законом є:

ціни (тарифи) на товари, що виробляються (реалізуються) суб'єктами природних монополій.

доступ споживачів до товарів, що виробляються (реалізуються) суб'єктами природних монополій.

інші умови здійснення підприємницької діяльності у випадках, передбачених законодавством.

(Ст.8 "Предмет регулювання діяльності суб'єктів природних монополій" Закону України "Про природні монополії". Ухвалений Верховною Радою України 20.04. 2000 р. N 1682-ІІІ).

Принципи регулювання діяльності природних монополій

Регулювання діяльності суб'єктів природних монополій здійснюється на основі таких принципів:

гласності та відкритості процедур регулювання.

адресності регулювання, його спрямованості на конкретний суб'єкт природної монополії.

самоокупності суб'єктів природних монополій.

стимулювання підвищення якості товарів і задоволення попиту на них.

забезпечення захисту прав споживачів.

(Витяг з ст. 9 "Принципи регулювання діяльності суб'єктів природних монополій" Закону України "Про природні монополії". Ухвалений Верховною Радою України 20.04. 2000 р. N 1682-ІІІ).

Природна монополія

Природна монополія - стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги) (далі - товари).

(Витяг з ст.1 "Визначення термінів" Закону України "Про природні монополії". Ухвалений Верховною Радою України 20.04. 2000 р. N 1682-ІІІ).

Предмет регулювання діяльності суб'єктів природних монополій
Принципи регулювання діяльності природних монополій
Природна монополія
Пропозиція
Регіональний ринок товару
Ринкова (монопольна) влада
Ринок товару (товарний ринок)
Рівноцінні узгоджені дії
Розголошення комерційної таємниці
Споживач
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru