Пропозиція - певна кількість товару, яку суб'єкт господарювання виробляє (або може виробити) і пропонує (або може пропонувати) для реалізації на ринку, чи реалізує (або може реалізувати) на ринку за запропонованою ціною у межах певної території протягом певного періоду.
(Витяг з п. 1.3 "Загальні положення" "Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5.03. 2002 р. N 49-р.Зареє-стровано в Міністерстві юстиції України 1.04.2002р. за N 317/6605 ).
Регіональний ринок товару
Регіональний ринок товару: ринок товару, територіальні (географічні) межі якого охоплюють територію окремого регіону (Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя), у тому числі частин відповідного регіону.
ринок товару, територіальні (географічні) межі якого охоплюють територію декількох регіонів (Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя), у тому числі частин декількох регіонів.
(Витяг з п.1.3 "Загальні положення" "Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5.03. 2002р. N 49-р.Зареє-стровано в Міністерстві юстиції України 1.04.2002р. за N 317/6605 ).
Ринкова (монопольна) влада
Ринкова (монопольна) влада - здатність суб'єкта господарювання (групи суб'єктів господарювання) визначати чи суттєво впливати на умови обороту товару на ринку, не допускати, усувати, обмежувати конкуренцію, зокрема підвищувати ціну та підтримувати її понад рівень ціни, що існував би за умов значної конкуренції.
(Витяг з п.1.3 "Загальні положення" "Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5.03. 2002р. N 49-р.Зареє-стровано в Міністерстві юстиції України 1.04.2002р. за N 317/6605 ).
Ринок товару (товарний ринок)
Ринок товару (товарний ринок) - сфера обороту товару (взаємозамінних товарів), на який протягом певного часу і в межах певної території є попит і пропозиція;
(Витяг з ст. 1 "Визначення термінів" Закону України "Про захист економічної конкуренції". Ухвалений Верховною Радою України 11.01.2001 року N 2210-ІІІ).
Примітка укладача. Таке ж формулювання міститься в п.1.3 "Загальні положення" "Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5.03. 2002 р. N 49-р.Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1.04.2002 р. за N 317/6605).
Ринок товару (товарний ринок)
Ринок товару (товарний ринок) - сфера обороту товару однієї споживчої вартості, в межах якої визначається монопольне становище.
(Витяг з ст. 1 "Визначення термінів" Закону України "Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності". Ухвалений Верховною РадоюУкраїни 18.02.1992р. N 2132-ХІІ).
Рівноцінні узгоджені дії
2.7. Рівноцінні узгоджені дії - узгоджені дії, що мають однакову мету, вчиняються однаковим способом, на однакових умовах та з високою ймовірністю матимуть однакові наслідки для конкуренції, але в яких беруть участь різні суб'єкти господарювання.
(Витяг зрозд. 2 "Терміни та скорочення, що вживаються у "Положенні про узгоджені дії" "Положення про порядок подання заяв до органів Антимонопольного комітету України про надання дозволу на узгоджені дії суб'єктів господарювання (Положення про узгоджені дії)". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 12.02.2002р. N 26-р Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 7.03. 2002р. за N 238/6526).
Рівноцінні узгоджені дії
Розголошення комерційної таємниці
Споживач
Споживач товарів
Ступінь відкритості ринку
Суб'єкт господарювання
Суб'єкт господарювання
Суб'єкт природної монополії
Суб'єкти товарного ринку