Стандарт Flash був розроблений компанією Macromedia у 1996 р. Основне призначення цієї технології - створення високоякісної інтерактивної анімації. За допомогою Macromedia Flash Web-майстер має можливість виготовляти барвисті анімаційні заставки, певні елементи яких можуть реагувати на натиснення миші, а також вбудовані в Web-сторінки ігри, озвучені мультиплікаційні кліпи тощо. Adobe Flash або Flash називають Adobe Flash Player чи Adobe Flash Professional - це програма розробки мультимедійного контента для платформи Adobe Engagement Platform. При створенні продукту можна використовувати медіа, звукові і графічні файли, можна створювати інтерактивні інтерфейси і повноцінні Web-застосунки з використанням PHP і XML.
Flash-файли мають розширення. swf і є видимими за допомогою Flash Player, який може бути встановлений як plugin у браузер. Також swf-файли можна проглядати за допомогою плеєра Gnash. Розповсюджується безкоштовно через сайт Adobe. Початкові файли з розширенням.f 1а створюються в середовищі розробки Adobe Flash, а потім компілюються у Flash Player. У основі Flash лежить векторний принцип, тобто плавне "перетікання" одного ключового кадру в інший. Це дає змогу створювати досить складні мультиплікаційні кадри, задаючи лише кілька ключових кадрів для кожного персонажа. Flash використовує мову програмування, що базується на ECMAScript.
Dynamic Hypertext Markup Language (DHTML, динамічна мова розмітки гіпертексту) є розширенням стандарту HTML і допомагає створювати Web-сторінки, що включають такі інтерактивні елементи, як рухомий фон, розташований під статичним вмістом документа, рухомі об'єкти, меню, кнопки, що підсвічуються при наведенні курсора миші, анімацію, титри тощо.
DHTML - це спосіб створення інтерактивного Web-сайта, використовуючи поєднання статичної мови розмітки HTML, скриптової мови JavaScript, каскадних таблиць стилів (CSS), об'єктної моделі документа (DOM). Він може бути використаний для створення застосувань у Web-браузері, наприклад, для більш простої навігації або для додання інтерактивності форм. DHTML може бути використаний для динамічного перетягання елементів по екрану. Також він може слугувати інструментом для створення відеоігор, що базуються на браузері.
Extensible Markup Language (XML), розширювана мова розмітки) є стандартом, рекомендованим консорціумом W3C. XML призначений для зберігання структурованих даних, для обміну інформацією між програмами, а також для створення на його основі більш спеціалізованих мов розмітки, наприклад, XHTML. XML є спрощеною підмножиною мови SGML.
Метою створення XML було забезпечення сумісності при передачі структурованих даних між різними системами обробки, особливо при передачі таких даних через Internet. Словники, засновані на XML (наприклад SVG) дають змогу програмовано змінювати і перевіряти документи на основі цих словників без урахування семантичного значення елементів. Важливою особливістю XML також є застосування просторів імен.
XML і XHTML значно розширюють можливості HTML і дозволяють підтримувати застосування електроннго бізнесу. Цей стандарт допомагає створювати механізми взаємодії між застосуваннями розподіленого середовища Internet.
Однією з найважливіших служб Internet є Word Wide Web. Internet нині - це велика база знань і даних, тому величезний обсяг і постійне відновлення інформації робить Web корисним засобом для всіх. Для малих і середніх підприємств, які організували свій Web-вузол, Internet також надає величезні переваги щодо взаємодії з усіма учасниками ринку.
Створивши один раз Web-сайт, підприємство одержує доступ до широкої аудиторії і може взаємодіяти зі своїми покупцями цілодобово протягом року 24x7 - 24 години на добу і 7 днів на тиждень. Сайт (site) - це розділ сервера, присвячений певній тематиці.
Надання доступу до інформації у режимі реального часу дає змогу компаніям взаємодіяти з усіма, якісно задовольняти потреби своїх клієнтів.
Internet створює умови для зменшення вартості здійснення транзакцій, вартості комунікацій для пошуку товару, переговорних процесів, платежів, навіть доставки (наприклад, у випадку інформаційного товару) за рахунок використання сучасних ІКТ. Вартість транзакцій за покупку товарів/послуг зменшується в 3-5 разів залежно від типу транзакції, час оплати теж суттєво скорочується. Нині активно застосовуються інформаційні системи різного функціонального призначення (наприклад, системи управління закупівлями (e-procurement, e-distribution), системи управління ланцюжком постачальників (SCM), системи управління продажем, системи (операційні, аналітичні, колаборативні) повного циклу супроводу споживачів (CRM)).
9.3. Web-сервіси як технологічний базис інтеграції підприємств
Сервіс-орієнтована архітектура
Висновки
Розділ 10. Інформаційні системи управління корпораціями
10.1. Поняття та загальна характеристика корпоративної інформаційної системи
Єдиний інформаційний простір
Структура корпорації
Підтримка територіально розподілених структур
Види обліку