Економічні фактори
o Яким є очікуваний темп зростання ВНП або промислової продукції?
o Яке очікуване зростання цін?
o Які зміни в економіці здатні негативно вплинути на розвиток ринку та попиту?
o Якими повинні бути дії фірми, якщо ці зміни відбудуться?
o Які зміни, здатні вплинути на наш бізнес, можуть відбутися в країнах, в яких ми присутні?
o Як підготуватися до процесу глобалізації ринків?
Соціально-демографічні та культурні фактори
o Які соціально-демографічні зміни стосуються нашого бізнесу?
o Які очікувані наслідки цих змін?
o Якими можуть бути дії фірми на ці події та тенденції?
o Як громадськість ставиться до діяльності фірми?
o Як фірма має відреагувати на нововведення у сфері моральних цінностей споживачів?
Природні та екологічні фактори
o Які прогнози щодо вартості та доступності ресурсів, енергоносіїв?
o Які процеси, що застосовуються нашими постачальниками, створюють загрозу довкіллю?
o Як повинна діяти фірма, якщо наші постачальники будуть змушені внести зміни у свій виробничий процес?
o Які процеси та сировинні матеріали, що використовуються нами, становитимуть загрозу в разі необхідних змін?
o Чи може наша галузь стати мішенню для екологічних рухів?
o Як ми повинні діяти в цьому разі?
Технологічні фактори
o Які технологічні досягнення, що впливають на собівартість продукції, можуть з'явитися?
o Яких заходів слід вжити, якщо ці досягнення існуватимуть?
o Як розвиток технології може вплинути на попит на наші товари?
o Які технології можуть представляти загрозу для нашої діяльності?
o Які заходи дають змогу мінімізувати вплив цієї загрози?
o За якими напрямами розробок технологічний прорив може зачепити наш бізнес?
o В які терміни слід очікувати такого технологічного прориву?
o Яких заходів слід вжити, починаючи з сьогоднішнього дня, щоб мінімізувати ВПЛИВ подібних змін?
Політико-правові фактори
o Які закони та правила, що можуть бути прийняті найближчим часом, здатні вплинути на наш бізнес?
o Що слід робити в цьому разі?
o Які закони або правила можуть вплинути на наші процеси збуту, комунікації?
o Що слід робити в цьому разі?
o Які фінансові або податкові інструкції можуть вплинути на рентабельність нашого бізнесу?
o Чи піддається критиці з боку ассоціації споживачів наша галузь? Як нам слід на це реагувати?
o Які зміни в технології можуть суттєво вплинути на збут наших товарів?
o Яких заходів слід вжити, якщо такі зміни відбудуться?
Посередники
o Яка частка ринку кожного каналу збуту?
o Які тенденції змін у кожному каналі?
o Наскільки значною є концентрація в системі збуту?
o Чи є збут інтенсивним; селективним; ексклюзивним?
o Яку частку реклами беруть на себе посередники?
o Які зміни спостерігаються щодо асортименту?
o Які сегменти споживачів обслуговує цей канал?
o Які збутові витрати в кожному каналі?
o Які торгові націнки в кожному каналі?
o Які типові торгові пільги та знижки?
o Наскільки важливим є кредит, що надається постачальником?
o На яку підтримку з боку фірми розраховують оптові та роздрібні торгівці? Які перспективи для фірми та торгових фірм відкриває прямий маркетинг?
Постачальники
o Чи забезпечується безперебійність поставок?
o Чи є ми Імпортерами сировинних матеріалів або компонентів? Якщо так, яка економічна стабільність у країнах-імпортерах?
o Які кроки слід здійснити в разі різкого припинення поставок?
Аудит цілей і стратегії маркетингу
o Наскільки чітко визначена місія фірми?
o Наскільки чітко визначені цілі фірми, маркетингові цілі?
o Чи відповідають маркетингові цілі можливостям, ресурсам і реальному конкурентному становищу фірми?
o Які складники маркетингової стратегії?
o Наскільки маркетингова стратегія відповідає визначеним цілям?
o Чи достатній маркетинговий бюджет для проведення маркетингових заходів?
o Як розподіляється бюджет маркетингу за територіями, сегментами, продуктами?
o Наскільки ефективними є маркетингові товарна та цінова стратегія щодо просування товарів? Наскільки ефективними в стратегічні рішення щодо розподілу товарів?
Аудит комплексу маркетингу
Аудит мікросередовища
Аудит організаційної структури маркетингу