1. Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В., Котлер Ф. Основы маркетинга, 4-е еврепейское издание. : Пер. с анг. - М.: ООО "И.Д. Вильямс", 2007. - 1200 с.
2. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн - М.: Экономика, 2001. - 718 с.
3. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації: Монографія / Л.В. Балабанова, О.В. Сардак - Донецьк: ДонДУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2003. - 149 с.
4. Бєлявцев М.І., Петенко І.В., Прозорова І.В. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник / М.І. Бєлявцев, І.В. Петенко, І.В. Прозорова - Київ: Центр навчальної літератури, 2005. - 332 с.
5. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Учебник для вузов / С.С. Гарка-венко - К.: Либра, 1998. - 384 с.
6. Длігач А.О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика: Навчальний посібник / А.О. Длігач - К.:ВД "Професіонал", 2006. - 304 с.
7. Курс экономики: Учебник / под ред. Б.А. Райзберга. - М.: ИНФРА-М, 2001. - 716 с.
8. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок / Перев. с англ. Под ред. В.Б. Колчанова. - СПб.: Питер, 2004. - 800 с.
9. Мороз ЛА., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. - Львів: Національний університет "Львівська політехніка", 2-2. - 244 с.
10. Нагл Томас Т. Стратегия и тактика ценообразования. 3-е изд. - СПб.: Питер, 2004. - 572 с.
11. Просветов Г.И. Маркетинговые исследования: задачи и решения: Учебно-практическое пособие. / Г.И. Просветов - М.: Альфа-Плюс, 2008. - 240 с.
12. Шкварчук Л.О. Ціни і ціноутворення: Навчальний посібник 2-ге вид., виправл. / Л.О. Шкварчук - К.: Кондор, 2004. - 214 с.
13. Цены и ценообразование: Ученик для вузов. 5-е издание / Под ред. В.Е. Есипова - СПб.: Питер, 2009. - 480 с.
14. Экономико-математические методы и прикладные модели: Учеб. пособие для вузов / В.В. Федосеев, А.Н. Гармаш, И.В. Орлова и др.; Под ред. В.В. Федосеева. - 2-е изд., пере-раб. и доп. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. - 304 с.
1.1. Сутність і організація маркетингового аналізу
Маркетинговий аналіз як вид діяльності
Методика маркетингового аналізу
Якісні (абстрактно-логічні) прийоми
Кількісні прийоми
Використання системи бальних оцінок
Принцип Парето
Інформаційне забезпечення маркетингового аналізу
Організація праці в процесі маркетингового аналізу