Перевернута тригранна пірамідка - це і буде Грааль. Грааль означає пошук духовних цінностей, а не цінностей матеріальних.
Магічний Грааль можна зробити, щоб відігнати злих духів від дому, нейтралізувати погане око, забезпечити спокій і згоду. Його треба повісити в спокійному місці, де немає сильного світла і протягів. Він може бути об'єктом медитації. Для цього сядьте спокійно, зручно, дивіться на Грааль і прислуховуйтесь до відчуттів, які виникають в підсвідомості. Через деякий час з'явиться відчуття розслаблення і спокою. Часто це допомагає знайти відповіді на питання, що важко вирішуються.
Грааль приносить лише добро і ніколи нікому не може завдати зла. Одначе не можна змінювати форму, колір чи орієнтацію Грааля, оскільки він втратить всі магічні властивості і перетвориться у звичайну забавку.
Леонід Середа (доктор технічних наук) рекомендує виготовляти Грааль так; намалювати зображення, вирізати його розгортку, зігнути по кожній лінії, а опісля склеїти грані, заправивши язички всередину - отримаєте тригранну пірамідку - тетраедр. Повернемо її однією з вершин вниз - це і буде Грааль. Прошиваємо три вершини Грааля голкою з ниткою довжиною близько 25 см. Перекреслювати розгортку Грааля з мал. 57 необхідно у збільшеному вигляді на окремий листок щільного паперу, пофарбувавши її у зелений, червоний, голубий і жовтий кольори і намалювати на ній астрологічні символи сузір'їв, як на малюнку. Можна підвісити і на ланцюжку. Матеріалом не обов'язково має бути папір.
У Граалі закодовано багато магічних знань. Зокрема, його
грані представляють пори року і сторони світу: голубий - зима, північ; жовтий - осінь, південь; червоний - літо, схід; зелений - весна, захід. Готовий Грааль показано на мал. 58.
5.11. "Золотий перетин"
"Золотий перетин" повертає нас в математичну школу піфагорійців. Вони вирішили наступне завдання: якщо розділити будь-який відрізок на дві частини "А" і "В" так, щоб (А+В)/А = = А/В, то результатом буде два корені: х1 - 1,618 і х2 = 0,618. Ці числа одержали назву "золотих". Скрізь, де людина відчував гармонію - в звуках, в кольорі, в розмірах - присутнє "золоте число". Велика роль його в будівництві і живописі. Ще піфагорійці зауважили, що музичний звукоряд побудований за законом частот, який дорівнює "золотому числу". Через багато віків італійський математик Фібоначчі побудував математичний ряд (0,1,2, З, 5, 8, 13, 21, 34, 55), який описує процес розмноження кроликів. Легко побачити закон формування такого ряду: член ряду, починаючи із четвертого, дорівнює сумі двох попередніх членів. Якщо в такому ряді взяти відношення останнього члена до попереднього чи навпаки, то одержимо числа: 1,618 і 0,618. Чим більший попередній номер членів, тим точніше виконується "золоте" співвідношення.
Число цього ряду так і називають - число Фібоначчі. "Золоте число" зв'язане із живою природою. Воно присутнє в тілах із п'ятьма осями симетрії (пентасистемах). В неживій природі і в кристографії зустрічаються всі осі симетрії, крім п'яти. Жива матерія побудована за принципом пентасистеми. Наша планети - також пентасистема.
Цьому принципу підпорядковані і періоди обертання планет Сонячної системи, на ньому побудований звукоряд, система хімічних елементів і все, що пов'язано з природними системами. Тому, щоб жезли (фараонів, Гора) могли самоналаштовуватися на людину і були пов'язані резонансною взаємодією із пірамідою, вони повинні бути побудовані за принципом "золотого перетину".
Усе, що ми говоримо про гармонію, найперше асоціюється зі звуком. Цікаво, що перший звук дитини (немовляти) незалежно від його тембру, голосності, як правило звучить: "ля"! Встановлено, що у людей з абсолютним слухом настроювання йде на цей же звук, він є еталоном коливання. Виявилося, що весь звукоряд, вся звукова тепрерація підлягає тій самій закономірності "золотого перетину". Згадаймо, що в Завіті сказано: "Спочатку було слово". А слово - це звук (хвильовий процес, який характеризується частотою). І якщо слово передає зміст, то частота як характеристика енергетичного процесу повинна мати певний сенс. "Золотому перетину" підпорядковується вся природа людини. Фаланги пальців, їх тричленення (відношення довжин) - це ряди "золотого перетину". Серце пульсує в цьому ж режимі і виштовхує кров в аорту, залишаючи частину в серцевій сумці. Все це "золотий перетин". Колбочки і палички, слухова мушля (співвідношення довжин завитка), структура всього системного каркаса - середньостатистично все це "золотий перетин". Навіть динаміка нейронних структур в певних психологічних режимах підлягає цій самій закономірності. Звук "ля" - 441 Гц також відповідає "золотому перетину" (функція від 441 0,441) (мал. 59).
Мал. 59. Пропорції "золотого перетину" в фігурі людини.
Зліва - статуя юнака "Доріфор", який несе спис. У ній великий скульптор стародавньої Греції Поліклет відобразив своє бачення ідеальних пропорцій тіла людини. Пупець є точкою поділу тіла на дві нерівні частини, згідно з законами "золотого перетину". Справа - складений Куком взірець ідеальної жіночої фігури
5.12. Жезли сили для оздоровлення і розширення інтелекту
5.13. Механізм впливу жезлів на людину
5.14. Використання жезлів одночасно з природними джерелами енергії
Енергетичні та біологічні ритми дерев для корекції енергетичного і фізичного станів людини
5.15. Розвиток творчих здібностей і гармонізація колективної творчості
Розділ 6. ДЕСЬ ТУТ ЗАХОВАНІ СТИМУЛЯТОРИ ІНТЕЛЕКТУ
6.1. Біоенергетичні резонатори
6.2. Інформосоми та інформаційні захворювання
6.3. Ідеальний енергоінформаційний обмін