МОДУЛЬ І. Розвиток "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень
ТЕМА 1.1. Проблема самосвідомості та "Я-концепції" особистості у психологічній науці
1.1.1. Поняття "самосвідомості" і "Я-концепції" особистості. Теоретичні підходи до визначення змісту понять самосвідомості та "Я-концепції" особистості у психологічній науці
1.1.2. Структура самосвідомості та "Я-концепції" особистості
1.1.3. Психологічні чинники і механізми розвитку самосвідомості та "Я-концепції" особистості
1.1.4. Параметри сформованості "Я-концепції" особистості
ТЕМА 1.2. Розвиток "Я-концепції" молодшого школяра
1.2.1. Становлення "Я-образу" дитини
1.2.2. Розвиток емоційно-оцінної складової "Я-концепції" дитини