Технологія і техніка шкільного уроку - Кузьмінський А.І.
Спираючись на досягнення сучасної педагогіки і психології, найновіші фахові методики, автори розкривають теоретичні засади процесу навчання, принципи, форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчально-виховних закладах. Головна увага зосереджена на обґрунтуванні й висвітленні питань технології і педагогічної техніки підготовки вчителя до уроку, його проведенні, створенні оптимальних умов для організації й інтенсифікації пізнавальної діяльності учнів, їх інтелектуального розвитку.
Для студентів педагогічних спеціальностей, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також вчителям, керівникам загальноосвітніх навчально-виховних закладів, усім, кого цікавлять сучасні педагогічні технології.
Теорія і методика виховання - Омеляненко В.Л.
Спираючись на досягнення сучасної науки, зокрема педагогіки, психології, соціології, філософії, автори посібника розкривають найважливіші теоретичні й методичні проблеми сучасної виховної роботи з учнівською молоддю. Розкрито сутність, місце й роль педагогіки в життєдіяльності сучасного суспільства, принципи, методи і засоби виховання молодого покоління, шляхи досягнення виховної мети. Значна увага приділена надбанням української народної педагогіки, релігійної педагогіки, питанням формування взаємовідносин особистості у колективі, педагогічним засадам оптимізації спілкування.
Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також вчителям, батькам, усім, кого цікавлять проблеми виховання.
Теоретичні основи сучасної української педагогіки - Вишневcький О.
У посібнику висвітлюються сучасні погляди на перспективи розвитку української освіти та становлення системи виховання на засадах християнського світогляду. Пропонуються нові підходи до організації та змісту едукації, розглядаються можливості виходу на нові педагогічні технології діяльності вчителя та учня. У пропонованому третьому виданні посібника враховано результати тривалої його апробації, а відтак глибше висвітлено педагогічні проблеми розвитку особистості.
Для студентів вищих закладів освіти, викладачів, педагогів, вихователів, усіх, хто має відношення до освіти і виховання.
Соціальна педагогіка - Пальчевський С.С.
У посібнику розглядаються загальнотеоретичні та практичні питання соціально-педагогічної роботи з людьми різновікових груп та категорій. Використовується найновіший вітчизняний і зарубіжний соціально-педагогічний досвід.
Посібник розрахований не лише на професорсько-викладацький склад та студентів вищих навчальних закладів, спеціалістів-практиків та працівників народної освіти, а й на керівників трудових колективів, посадовців осіб - усіх, хто певним чином у силу своїх професійних та громадських обов'язків працює з людьми.
Соціальна педагогіка - Богданова І.М.
У навчальному посібнику висвітлюються актуальні питання соціальної педагогіки з урахуванням вимог до підготовки відповідних спеціалістів. Посібник складається з двох самостійних частин: "Вступ до спеціальності "Соціальна педагогіка" і "Соціальна педагогіка". Матеріал структурований за модульним принципом і містить як теоретичну, так і практичну частини.
Для студентів і викладачів навчальних закладів різних рівнів акредитації, слухачів та викладачів курсів підвищення кваліфікації, волонтерів у сфері соціальної роботи.
Психологічні джерела виховної майстерності - Бех І.Д.
Повноцінна самореалізація підростаючої особистості можлива за умови виховання у неї почуття гідності як провідної цінності, що допомагає їй несуперечливо долучитися до культури духовності. Тому у педагогічній практиці непересічну роль відіграють знання педагогом глибинних емоційних процесів, на основі яких формується морально-духовна структура особистості. Зразком такого підходу до побудови процесу виховання слугує інноваційна технологія педагогічного умовляння, зорієнтована на оптимальну реалізацію розвивального потенціалу вихованця. На таких аспектах виховного процесу акцентує автор навчального посібника.
Педагогіка вищої школи - Туркот Т.I.
У посібнику висвітлені загальні засади педагогіки вищої школи: витоки, етапи становлення і перспективи розвитку вищої школи України; закономірності, принципи, форми, методи, традиційні та інноваційні технології навчання в сучасному ВНЗ, соціально-психологічні особливості сучасного студентства та можливості їх урахування в навчально-виховному процесі. Із сучасних позицій розкриваються вимоги до педагогічної і комунікативної культури викладача, його лекторської майстерності та іміджу.
Посібник адресований студентам магістратури вищих навчальних закладів, аспірантам, викладачам, слухачам курсів підвищення педагогічної кваліфікації. Його доцільно використовувати в процесі самоосвіти всім, кого цікавлять проблеми навчання і виховання студентської молоді.
Педагогіка вищої школи - Ортинський В.Л
У навчальному посібнику розглянуто теоретичний доробок педагогіки вищої ніколи попередніх поколінь з новими поглядами й підходами до організації та здійснення навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі в контексті Болонського процесу.
Посібник призначено для студентів; магістрів, аспірантів та науково-педагогічиих працівників.
Педагогіка вищої школи - Курлянд З.Н.
У навчальному посібнику розглядаються предмет і методи педагогіки вищої школи, дидактичні моделі змісту навчання студентів, їх самостійна робота, нові технології і комплексні форми організації навчання. Особлива увага приділяється формуванню педагогічної техніки вчителя, специфіці професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи, педагогічному менеджменту та самоменеджменту. Висвітлюються різноманітні аспекти виховної роботи зі студентською молоддю, організація морального, правового, економічного та естетичного виховання.
Розраховано на студентів та викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, магістрантів, учителів-методистів, усіх, кого цікавить педагогіка вищої школи.
Педагогіка - Фіцула М.М.
У навчальному посібнику розкрито загальні засади педагогіки" теорії навчання й виховання, основи школознавства з урахуванням сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, досвіду розбудови та особливостей реформування української школи. Подано матеріал з історії виховання, школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сьогодення. Видання містить запитання, короткий термінологічний словник, що дасть змогу глибше осмислити навчальний матеріал.
Для студентів вищих навчальних закладів.