Маркетинг туристичних послуг - Кудла Н.Є. - БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК

1. Закон України "Про туризм" // Відомості Верховної Ради України. — 1995. — № 31.

2. Указ Президента України "Про підтримку розвитку туризму в Україні" від 2 березня 2001 р. — № 127.

3. Азарян О. М., Жукова Н. Л., Іщенко О. А. та ін. Аналіз комплексу маркетингу на міжнародному ринку туристичних послуг: Монографія. — Донецьк: ДонДУЕТ, 2005. -135 с.

4. Багиев Г.Л., Аренков И. А. Осповы маркетинговых исследований: Учеб. пособ. — СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1996. — 93 с

5. Банько В. Г. Туристська логістика: Навч. посіб. — К.: Дакор; КНТ, 2008. — 204 с.

6. Басюк Д. І. Основи туризмології: Навч.-метод, посіб. — Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2005. — 204 с.

7. Бєлявцев М. І,, Петепко І. В., Прозорова І. В. Маркетингова цінова політика: Навч. посіб. — К.: Цептр навчальної літератури, 2005. — 332 с.

8. Бєлявцев М. І., Воробйов В. Кузнецов В. Г. та ін. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / Під заг. ред. М. І. Бєлявцсва та В. Н. Воробйова. — К.: Центр навчальної літератури, 2006. — 407 с.

9. Быстрое С. А. Финансовый менеджмент в туризме. — СПб.: Изд. дом Герда, 2007. — 240 с.

10. Гонтаржевська Л.І. Ринок туристичних послуг в Україні: Навч. посіб. — Донецьк: Східний видавничий дім, 2008. — 180 с.

11. Дубовик О. В. Управлінця маркетинговими дослідженнями у процесі формування конкурентних переваг: Монографія. — Л.: ЛБІ НБУ, 2005. — 230 с.

12. Дурович А. П. Маркетинг в туризме: Учеб. пособ. — 4-е изд., стер. — Ми.: Новое знание, 2004. — 496 с.

13. Дурович А. Л., Бондаренко Г. А., Сергеева Т. М. и др. Организация туризма: Учеб. пособ. / Под общ. ред. А. П. Дуровича. — 3-е изд., стер. — Мн.: Новое знание, 2006.-640 с.

14. Дядечко Л. П. Економіка туристичного бізнесу: Навч. посіб. — К.: Центр учбової літератури, 2007. — 224 с.

15. Євтушевський В. А. Стратегія корпоративного управління / В. А. Євтушевський, К. В. Ковальська, Н. В. Бутенко. — К.: Знання, 2007. — 287 с.

16. Жукова М. А. Менеджмент в туристском бизнесе: Учеб. пособ. — 2-е изд., стер. — М.: КНОРУС, 2006. — 192 с.

17. Забалдіна ІО. Б. Маркетинг туристичного підприємства: Навч. посіб. — К.: Музична Україна, 2002. — 196 с.

18. Здоров А. Б. Экономика туризма: Учебник.— М.: Финансы и статистика, 2004. — 272 с.

19. Зозулъов О., Нестерова Ю. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві // Економіка України. — 2008. — № 3. — С. 4—12.

20. Измайлова И. Еще раз о человеческом факторе // Отель. — 2001. — № 1. — С. 23—25.

21. Кабушкии Н. И. Менеджмент туризма: Учеб. пособ. — 7-е изд., стер. — Мн.: Новое знание, 2007. — 408 с.

22. Карягін Ю. О., Тимошенко З.І., Демура Т. О. та ін. Маркетинг турпродукту: Підручник. — К.: Кондор, 2009. — 394 с.

23. Квартальное В. А. Туризм: Учебник. — 2-е изд., перераб. — М.: Финансы и статистика, 2006. — 336 с.

24. Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. — Чернівці: Книги-ХХІ, 2003. — 300 с.

25. Король О. Д., Крачило М. П. Менеджмент туризму: Навч. посіб. — Чернівці: Рута, 2008. — 240 с.

26. Косеиков С. І. Маркетингові дослідження. — К.: Скарби, 2004. — 464 с.

27. Котлер Ф., Боуеп Д., Мейкенз Д. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: Учебник: Пер. с англ.; Под ред. Р. Б. Ноздрева. — М.: ЮНИТИ, 1998. — 787 с.

28. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент: Экспресс-курс: Пер. с англ. — СПб.: Питер, 2002. — 496 с.

29. Котлер Ф. Основы маркетинга. — М.: Прогресс, 1991. — 649 с.

30. Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). — 2-ге вид., перероб. і доп. — К.: Лльтср-ирес, 2003. — 436 с.

31. Майдебура Е. В. Маркетинг услуг.— К.: ВИРАР, 2001. — 574 с.

32. Мальська М. П., Антонюк Н. B.t Ганич Н, М Міжнародний туризм і сфера послуг: Підручник. — К.: Знання, 2008. — 661 с.

33. Мальська М. Н., Вордун O. Ю. Планування діяльності туристичних підприємств: Навч. посіб. — К.: Знання, 2005. — 241 с.

34. Мальська М. П., Худо В. В. Туристичний бізнес: теорія та практика: Навч. посіб. — К.: Центр навчальної літератури, 2007. — 424 с.

35. Мальська М. П., Худо В. В., Цибух В. І. Основи туристичного бізнесу: Навч. посіб. — К.: Центр навчальної літератури, 2004. — 272 с.

36. Мальченко В. М. Маркетинг послуг: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2006. — 360 с.

37. Маркова В. Д. Маркетинг услуг. — М.: Финансы и статистика, 1996. — 128 с.

38. Мельниченко С. В., Ведмідь Н. І. Менеджмент підприємства туристичної індустрії: Навч.-метод, посіб. — К.: Київ. нац. торг.-екон. уи-т, 2005. — 218 с.

39. Муніп Г. В., Тимошенко З.І., Самарцев G. ІЗ. та ін. Маркетинг туризму: Навч. посіб. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2005. — Ч. 2. — 427 с.

40. Мурашко М. І. Менеджмент персоналу: Навч.-практ. посіб. — К.: Знання, 2006. — 311 с.

41. Осовська Г. В. Управління трудовими ресурсами: Навч. посіб. — К.: Кондор, 2003. — 224 с.

42. Правик Ю. М. Маркетинг туризму: Підручник. — К.: Знання, 2008. — 303 с.

43. Пуцентейло Л. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємства: Навч. посіб. — К.: Центр учбової літератури, 2007. — 334 с.

44. Роглєв X. П. Основи готельного менеджменту: Навч. посіб, — К.: Кондор, 2003. - 322 с.

45. Сокол Т. П. Організація туристичної діяльності в Україні: Нанч. посіб. — К.: Музична Україна, 2002. — 255 с.

46. Старостіна А. О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. — К.; М.; СПб.: Видавничий дім "Вільямс", 1998. — 262 с.

47. Тарелкина Т. Подбираем менеджеров по научному // Турбизнес. — 2002. — № 9. — С. 12—16.

48. Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг: Підручник. — Дніпропетровськ: ДУЕП, 2002. — 192 с.

49. Ткаченко Т. І. Економіка готельного господарства і туризму: Навч. посіб. / Т. І. Ткаченко, С. П. Гаврилюк. — К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. — 179 с.

50. Ткаченко П. І., Мельниченко С. В., Новак М. В. Управління якістю готельних послуг: Монографія. — К.: Київ, над. торг.-екон. ун-т, 2006. — 234 с.

51. Хміль Ф. І. Управління персоналом: Підручник. — К.: Академ видав, 2006. — 487 с.

52. Чорненька Н. В. Організація туристичної індустрії: Навч. посіб.— 3-тє вид., доп. і перероб. — К.: Атіка, 2008. — 392 с.

53. Шкапова О. М. Маркетинг послуг: Навч. посіб. — К.: Кондор, 2003. — 304 с.

54. Шкварчук Л. О. Ціноутворення: Підручник. — К.: Кондор, 2006. — 460 с.

5 5. Шульгіна Л. М. Маркетинг підприємств туристичного бізнесу: Монографія. — К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. — 597 с.

56. Щербань В. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. — К.: Центр навчальної літератури, 2006. — 224 с.

57. Altkorn J. Marketing w turystycc. — Warszawa: PWN, 2004. — 202 s.

58. Corone C. Marketing turismo // Marketing Turistico. — 1963. — № 2—3. — S. 5—6.

59. Chudoba T. Marketingw lurystyce. — Warszawa:, 2008. — 189 s.

60. Cowell D. The marketing of Services / D. Cowcll. — London, Iloinemann, 1984. — 557 s.

61. Cunningham W. II. Marketing / W. H. Cunningham, J. C. Cunningham, C. M. Swift. — Cincinnati; Ohio: A. Managc-rial Approach, South-Wcstcrn Publiching Co, 1987. — 279 s.

62. DruckerP. F. Innovation and Entrcprcnourship. — New York: Ilarpcr and Row Ins., 1986.

63. Drucker P. F. Innowacje і przcdsiçbiorczosc: Praktyka і zasady. — Warszawa: PWE, 1992. — 271 s.

64. DruckerP. F. Management Tasks. Rcsponsibilitics, Pra-etiecs. — New York: Harpcr and Row Ins., 1973.

65. Drucker P. F. Skutcczne zarzadzanie. — Warszawa: PWE, 1976. - 282 s.

66. Duczkowska-Maysz K. Marketing usïug turystycznych / B. Dobiegafa-Korona, K. Duczkowska-MaJysz, M. Duczkowska-Piasccka; Redaktor naukowy D. Dudkicwicz. — Wydaniell. — Warszawa: AlmaMcr.Wyzsza Szkola Ekonomiczna, 2009. — 273 s.

67. Gaworecki W. Turystyka. — Warszawa: PWE, 2000. — 348 s.

68. Giowacki Я Marketing / R. Glowacki, Z. Kossut, T. Krämer. — Warszawa: PWN, 1984. — 584 s.

69. Giowacki R. Przcdsiçbiorstwo na rynku. — Warszawa: PWE, 1982. — 341 s.

70. Gofembski G. Rynek turystyczny w Polscc, — Warszawa: Biblioteka Instytutu Rynku Wcwnçtrzncgo і Ushig, 1979. — 321 s.

71. Hill N. Introduction to Marketing // Business Education Publishers Ltd., Tync and Wcar, 1989. — S. 5.

72. Hingston P. Wielka ksiçga marketingu. — Krakow: Signum, 1992. — 430 s.

73. Howell D. An Introduction to the Travel and Tourism Industry. — Cincinnati: South Western Publishing Co., 1989. — 278 s.

74. Kaczmarek J. Produkt turystyczny. Pomysl, organizacja, zarzadzanie / J. Kaczmarek, A. Stasiak, B. Wfodarczyk. — Warszawa: Polskic wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. — 389 s.

75. Kaspar C. Die Tourismuslchre im Grundriss / C. Kaspar, Bern-Stutgart: Verlag Paul Haupt, 1991. — 428 s.

76. Kasprzyk S. Innowacje — od koncepeji do produkcji. — Warszawa: Instytut Wydawniczy CRZZ, 1980. — 270 s.

77. Kelley E. J. Marketing, Strategy and Functions. — Prcn-tice Hall Inc., Englewood Cliffs, New Jcrsej, 1965.

78. Kornak A. Ekonomika turystyki. — Warszawa: PWE, 1979. — 240 s.

79. Kotier F. Principles of Marketing. — New York: Prcn-tice Hall, 1980. — 425 s.

80. KotlerPh. Marketing. Management. Analysis. Planning. Implementation and Control. — Prentice Hall, Englewood Cliffs, New Jcrsej, 1994. — 470 s.

81. Kotler PA. Marketing od A do Z. — Warszawa: PWN, 2004. — 453 s.

82. Kripendorf J. Marketing et tourisme. — Bern: Lang II, 1971. — 131 s.

83. Lazer W.t Lekkey E. Managerial Marketing. Perspectives and Vicwpoints. — New York: Homc-wood, 1963. — 297 s.

84. Levitt T. The marketing Mode. — New York: Me Graw-Hill, 1969. — 571 s.

85. Lazarek R. Ekonomika turystyki. Wybranc zagadnie-nia. — Warszawa: Wysza Szkota Ekonomiczna, 2004. — 233 s.

86. Maslow A. A Theory of Human Motivation and Dcrson-ality. — New York: Harper and Row Ins., 1970. — 483 s.

87. Medlik S. Leksykon podrôzy, turystyki, hotelarstwa. — Warszawa: PWN, 1995. — 237 s.

88. Meffert H. Strategische Unternchmensführung und Marketing. — Wiesbaden: Gabler, 1988. — 431 s.

89. Meyer B. Obsluga ruchu turystycznego / B. Meyer, D. Milewski, D. Szostak; Pod red. B. Meyer. — Warszawa: PWN, 2006. — 245 s..

90. Motyka P. Marketing w biurze podrozy. — Warszawa: Agcncja Wydawniczo-Reklamowa KANON, 1997. — 67 s.

91. Niestroj IL Przcdmiot i podstawowc opcjc stratogii markctingowcj // Zcszyty Naukowc AE w Krakowic. - Krakow, 1993. — S. 38—49.

92. PanasiukA. Jakosc ushig turystycznych / A. Panasiuk, A. I^cwandowska, B. Mcycr; Pod red. A. Panasiuka. — Szczecin: Wydawnictwo naukowc Uniwcrsytety Szczeciñskiogo, 2007. -229 s.

93. PanasiukA. Marketing ushig turystycznych / A. Panasiuk, B. Maycr, A. Tokarz, A. Pawlicz, D. Szostak, A. Le-wandowska; Pod. red. A. Panasiuka. — Warszawa: PWN, 2005.— 215 s.

94. PayneA. Marketing ushig. — Warszawa: PWE, 1997. -267 s.

95. Payne A. The Essence of Services Marketing. — London: Prenticc Hall, 1993. — 216 s.

96. Przeiawski K. Czlowick a turysta: zarys soejologii tu-rystyki. — Krakow: Wydawnictwo Albis, 1997. — 238 s.

97. Scherrieb R. Qualitäts und Management // Revue de Tourisme. — 1992. — № 3. — S. 12—13.

98. StysA. Uwarunkowania ekspansji markctingowcj firm ushigowych // Marketing w ushigach: Konfcrcncja naukowa. — Poza-Btazcjewko, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1994. — S. 50—52.

99. SznajderA. Strategie market i ngowc na rynku miçdzy-narodowym. — Warszawa: PWN, 1992. — 337 s.

100. Sztucki T. Rynck konsumenta. — Warszawa: PWE, 1989. — 198 s.

101. Tokarz A. Badania rynku turystyczncgo: materiary dla studiowania / A. Tokarz, A. Lewandowska. — Szczecin: Wydawnictwo naukowe Uniwersytetu Szecinskiego, 2004. —115 s.

102. Tokarz A. Zarza.dzanie zasobami ludzkimi w scktorze turystycznym. — Warszawa: Centrum Doradztwa i Inf ormacji Difin, 2008. — 136 s.

103. Tratst M. Ekonomiczna teoria turystyki i renty turys-tycznej // Materiary i dokumenty turystyki. — Warszawa: AWF, 1966. — T. 3. — S. 45-61.

104. Trojak-Trzaskowska M. Przcdsiçbiorstwo ushigowe. Ekonomika / M. Trojak-Trzaskowska, I. Jazwiñski, A. Lewandowska; Pod red. B. Filipiak, A. Panasiuka. — Warszawa: PWN, 2008. — 217 s.

105. Turkowski M. Marketing ushig hotelarskich. — Warszawa: PWE, 2003. — 435 s.

106. Walters G. Consumer Bchavior Thcory and Practice. — New York: Me Graw-Hill, 1974. — 134 s.

КОРОТКИЙ СЛОВНИК МАРКЕТИНГОВИХ ТЕРМІНІВ У СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Вступ
Розділ 1 Маркетинг туристичного продукту
1.1. Теорія маркетингу туристичного продукту
1.2. Специфіка маркетингу туристичного продукту
1.3. Життєвий цикл туристичного продукту
Розділ 2 Методика маркетингових досліджень у сфері туризму
2.1. Маркетингові дослідження
2.2. Види маркетингової інформації
2.3. Класифікація маркетингових досліджень
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru