1. Про внесення змін до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" (з урахуванням змін та доповнень) від 28 грудня 1994 р. № 334/94-ВР : Закон України від 22 травня 1997 № 283/97-ВР.
2. Про внесення змін до Закону України "Про систему оподаткування" (з урахуванням змін та доповнень) : Закон України від 18 лютого 1997 № 77/97-ВР (зі змін, та доповн.).
3. Про податок на додану вартість (з урахуванням змін та доповнень): Закон України // Галицькі контракти. — 1997. — №21.
4. Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі товари (продукцію): Закон України від 11 липня 1996 р.
5. Про внесення змін до Закону України "Про ціни і ціноутворення" № 184/98-ВР від 5 березня 1998 (зі змін, та доповн.) : Закон України // Урядовий кур'єр. — 1998. — № 67—68.
6. Про внесення змін до Закону України "Про ціни і ціноутворення" № 184/98-ВР від 5 березня 1998 (зі змін, та доповн.): Закон України від 17 березня 1999 р. № 495-ХІУ // Урядовий кур'єр. — 1999. — № 104.
7. Про державну інспекцію з контролю за цінами від 13 вересня 2000 р. № 1432 : постанова Кабінету Міністрів України // Офіційний вісник України. — 2000. — № 38. — С. 24.
8. Про застосування міжнародних правил "ІНКОТЕРМС" комерційних термінів від 4 жовтня 1994 р. : Указ Президента України // Галицькі контракти. — 1994. — № 41.
9. Витрати : положення (стандарт) бухгалтерського обліку № 16 // Бухгалтерський облік і аудит. — 1999. — № 12. — С. 40—42.
10. Дохід : положення (стандарт) бухгалтерського обліку № 16 // Бухгалтерський облік і аудит. — 1999. — № 12. — С. 40—42.
11. Положення про індикативні ціни на товари при здійсненні суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності України експортно-імпортних операцій : затв. Указом Президента України від 18 листопада 1994 р. № 691 // Галицькі контракти. — 1994.—№49.
12. Положення про індикативні ціни у сфері зовнішньоекономічної діяльності : затв. Указом Президента України від 10 лютого 1996 р. № 124-96 // Галицькі контракти. —1996. — № 8.
13. Про акцизний збір від 26 грудня 1992 р. № 18-92 : декрет Кабінету Міністрів України // Урядовий кур'єр. — 1993. — № 2—3.
14. Про тарифи на електроенергію, що відпускається населенню і населеним пунктам: постанова Національної комісії регулювання електроенергетики від 10 березня 1998 р. № 309.
15. Ансофф И. Стратегическое управление (сокр.) / И. Ансофф ; пер. с англ.; науч. ред. и авт. предисловия Л.И. Евенко. М.: Экономика, 1989. — 519 с.
16. Бугулов B. Ціноутворення в умовах ринку : навч. по-сіб. / В.М. Бугулов. — К.: МАУП, 1996. — 52 с.
17. Верхоглядова H.І. Основи ціноутворення : навч. посіб. / Н.І. Верхоглядова, С.Б. Ільїна, H.A. Іваннікова та ін. — К. : Кондор, 2007. — 252 с.
18. Герасименко B.B. Ценовая политика фирмы / B.B. Герасименко. — М.: Финстатинформ, 1995.
19. Ерухимович И.Л. Ценообразование : учеб.-метод. пособие / И.Л. Ерухимович. — К.: МАУП, 1998.
20. Есипов В.Е. Ценообразование на финансовом рынке : учеб. пособие / В.Е. Есипов. — СПб. [В. и.], 2000. — 176 с.
21. Колесников О.В. Ціноутворення : навч. посіб. / О.В. Колесников. — К. : Центр навч. л-ри, 2006. — 144 с.
22. Коренев BJI. Цінова політика підприємства : монографія / В.Л. Коренев. —К. : КНЕУ, 2001. — 257 с.
23. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер ; пер. с англ. ; общ. ред. и вступ, ст. Е.М. Пеньковой. — Новосибирск : Наука, 1992.— 736 с.
24. Левшин Ф.М. Внешнеторговые цены / Ф.М. Левшин. — М. : Внешторгиздат, 1990.
25. Левшин Ф.М. Мировой рынок: конъюнктура, цена, маркетинг / Ф.М. Левшин. — М. : Междунар. отношения, 1993.
26. Липсиц И.В. Коммерческое ценообразование / И.В. Липсиц. — М. : ББК, 1997.
27. Литвиненко Я.В. Сучасна політика ціноутворення / Я.В. Литвиненко. — К. : МАУП, 2003.
28. Савченко AT. Плановое ценообразование / А.Г. Савченко, А.Г. Яремчук. — К. : Выща шк., 1984.
29. Скибінський С.В. Маркетинг : підручник / C.B. Скибінський. — Л. [Б. в.], 2000. — 640 с.
30. Слепое ВЛ.. Ценообразование и менеджмент / В.А. Слепов, В.В. Попов. — М. : Технолог, шк. бизнеса, 1996. — 192 с.
31. Слепое В.Л. Ценообразование / В.Л. Слепов. — М. [Б. и.], 2001.
32. Уткин Э.А. Цены, ценообразование, ценовая политика : учебник / Э.А. Уткин. — М. : Тандем, 1997.
33. Цацулин А.Н. Цены и ценообразование в системе маркетинга : учеб. пособие / А.Н. Цацулин. — М. : Филинъ, 1998.
34. Ценообразование и рынок : пер. с англ. ; под общ. ред. Е.И. Пунина. — М. : Прогресс, 1992.
35. Ценообразование : учеб. пособие ; под ред. проф. И.К. Салимжанова. — М. : Финстатинформ, 1996.
36. Цены и тарифы : учеб. пособие / Г.А. Горина, Л.М. Гу-жавина, Я.Л. Орлов и др. — М. : Экономика, 1983.
37. Чубакое Г.Л. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия / Г.Н. Чубаков. — М. : ИНФРА-М, 1996.
38. Чувилин Е.Д. Государственное регулирование и контроль цен в капиталистических странах / Е.Д. Чувилин, В.Г. Дмитриев. — М.: Финансы и статистика, 1991.
39. Шкварчук П.О. Ціни і ціноутворення : навч. посіб. / П.О. Шкварчук. — Луцьк [Б. в.]. — 2002. — 273 с.
40. ШкварчукЛ.О,Ціноутворення:підручник/Л.О.Шкварчук. — К. : Кондор, 2006. — 460 с.
41. Шуляк Н.Л. Ценообразование : учеб.-практ. пособие / Н.П. Шуляк. — М.: Изд. дом "Дашков и Ко", 1998.
42. Эванс Дж. Маркетинг (сокр.) / Дж. Эванс, Б. Берман ; пер. с англ. ; авт. предисловия и науч. ред. A.A. Горячев. — М.: Экономика, 1990. — 350 с.
РОЗДІЛ 1 КОНЦЕПЦІЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ
1.1. Концепції ціноутворення в економічній теорії
1.2. Концепція ціноутворення в теорії маркетингу
1.3. Принципи, види ціноутворення та функції ціни
РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ЦІН
2.1. Склад і структура ціни
2.2. Класифікація цін
2.3. Види знижок
РОЗДІЛ 3. ЧИННИКИ ЦІНОУТВОРЕННЯ