Бюджетний менеджмент - Клець Л.Є. - Організаційна структура Державного казначейства України

Державне казначейство фінансується за рахунок Державного бюджету України в межах коштів, передбачених на утримання Міністерства фінансів України. Державне казначейство і його територіальні органи є юридичними особами, мають рахунки в банках.

Державне казначейство України має трирівневу структуру, яка:

- максимально наближена до адміністративно-територіального розподілу країни;

- сприяє впровадженню казначейського обслуговування місцевих бюджетів відповідно до вимог Бюджетного кодексу.

Державне казначейство складається:

1-й рівень - центральний апарат - Головне управління Державного казначейства України, що знаходиться у Києві;

2-й рівень - обласний - управління Державного казначейства, які знаходяться:

- одне управління в Автономній Республіці Крим;

- 24 управління в областях;

- 2 управління в містах Києві та Севастополі.

3-й рівень - базовий чи районний - відділення у районах, містах і районах у містах (чисельністю - 684).

Рисунок 15 - Організаційна структура Державного казначейства в Україні

Державне казначейство України:

1) Структуру Державного казначейства затверджує Міністр фінансів за поданням голови Казначейства.

2) Казначейство очолює Голова, який призначається і звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра фінансів. Відповідно до Постанови КМУ № 590 раніше Голова Казначейства призначався Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України. Голова Казначейства є членом колегії Міністерства фінансів.

3) Голова Казначейства має чотирьох заступників, у тому числі одного першого, яких за поданням Міністра фінансів призначає Кабінет Міністрів України.

4) Голова Державного казначейства:

- несе персональну відповідальність перед Кабінетом Міністрів України за виконання покладених на Державне казначейство завдань і здійснення ним своїх функцій;

- розподіляє повноваження і обов'язки між заступниками;

- призначає на посаду і звільняє з посади керівників структурних підрозділів та інших працівників Казначейства;

- затверджує положення про структурні підрозділи Казначейства;

- встановлює ступінь відповідальності заступників та керівників територіальних органів Державного казначейства;

- притягає до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів та інших працівників Казначейства, крім заступників голови;

- підписує видані в межах компетенції Казначейства накази та організовує перевірку їх виконання;

- затверджує штатний розпис та кошторис Державного казначейства за погодженням з Міністром фінансів;

- затверджує положення про структурні підрозділи Казначейства

5) Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Державного казначейства, обговорення найважливіших завдань його діяльності у Головному управлінні Державного казначейства утворюється колегія (11 чоловік) в складі:

- Голови Казначейства (голова колегії);

- його заступників за посадою;

- інших керівних працівників Державного казначейства. Члени колегії Державного казначейства затверджуються Міністром фінансів.

6) Державне казначейство та його територіальні органи у своїй діяльності взаємодіють з міністерствами та іншими центральними органами державної виконавчої влади, Національним банком, установами інших банків, Державною податковою службою, місцевими фінансовими органами, Державною контрольно-ревізійною службою в Україні.

Структура центрального апарату Державного казначейства

1) Керівництво.

2) Служба Голови.

3) Управління і відділи:

- Управління фінансових ресурсів;

- Управління внутрішньовідомчого контролю;

- Управління бюджетних надходжень;

- Управління видатків Державного бюджету;

- Управління обслуговування кошторисів бюджетних установ та інших клієнтів;

- Управління методології з виконання бюджетів, бухгалтерського обліку та звітності;

- Управління інформаційних технологій;

- Управління обслуговування боргових зобов'язань держави;

- Управління консолідованої звітності з виконання бюджету

- Управління платіжних систем;

- Управління кадрового забезпечення;

- Планово-фінансове управління;

- Юридичне управління;

- Управління справами;

- Відділ організації роботи Держказначейства;

- Відділ казначейських клірингових операцій;

- Управління організації діловодства та контролю виконавської дисципліни;

- Режимно-секретний відділ;

- Планово-фінансове управління;

- Управління експлуатації адмінбудинків Державного казначейства;

- Відділ захисту інформації;

- Група консультантів з питань інформаційних технологій.

Структура центрального апарату Державного казначейства
Функції Державного казначейства
3.4 Державна контрольно-ревізійна служба України
Структура апарату Головного контрольно-ревізійного управління України
3.5. Рахункова палата України
3.6. Державна податкова служба України
Структура податкової міліції
Тема 4. БЮДЖЕТНЕ ПЛАНУВАННЯ
4.1. Організаційні засади планування та прогнозування бюджету
4.2. Методологія, завдання та принципи бюджетного планування
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru