Банківський маркетинг - Романенко Л.Ф. - Принципи збору зовнішньої і внутрішньої інформації.

Методи, які застосовуються для збору інформації, мають насамперед забезпечувати її якість. Під якісною інформацією звичайно розуміються відомості, що відповідають критеріям надійності, своєчасності, повноти і регулярності, а також підготовленості до застосування.

Надійність інформації на практиці досягається за рахунок методологічно правильної техніки її одержання, а також шляхом повторного огляду отриманих даних. Прийоми повторного огляду інформації, як правило, дорогі, оскільки пов'язані з повторним одержанням даних, тому МІС для забезпечення ефективного використання своїх ресурсів повинна прагнути вдосконалювати роботу з джерелами як основний шлях підвищення надійності одержуваної інформації.

Своєчасність інформації залежить від природи прийнятих на її основі рішень. У ряді випадків немає необхідності одержувати інформацію миттєво, якщо ухвалення рішення потребує часу. Проте саме банківська сфера відрізняється підвищеною оперативністю у прийнятті рішень для вчинення ряду операцій і тому потребує винятково своєчасної інформації, яка часто надходить та опрацьовується у режимі реального часу.

Повнота і регулярність інформації передбачає систематичне надходження і добре організоване збереження даних, які надходять. Регулярна і належним чином підтримувана в архівах інформація потрібна для реєстрації змін у показниках та аналізу тенденцій цих змін.

Підготовленість інформації до застосування дозволяє ефективніше використовувати її для прийняття управлінських рішень і знижувати стресогенність керівної роботи. МІС повинна бути спроможною подавати будь-які відомості у доступній формі, забезпечуючи їх ілюстраціями і графіками для підвищення швидкості сприйняття.

Отже, маркетингова інформаційна система банку повинна виконувати такі функції:

• забезпечувати одержання якісної фінансової і господарської інформації;

• здійснювати збереження, передачу, розподіл та охорону зібраних відомостей від несанкціонованого доступу;

• проводити систематичний аналіз свіжих та архівних даних, здійснювати обчислення розрахункових показників, необхідних для керування маркетингом у банку і вирішення інших управлінських завдань;

• забезпечувати дистанційний доступ споживачів до загальних відомостей про діяльність банку;

• здійснювати творчу роботу в банку, систематично поширюючу серед співробітників інформаційні бюлетені про діяльність банку;

• удосконалювати методи своєї роботи і стежити за ефективною витратою бюджету МІС.

Для створення і підтримки МІС необхідно виконання ряду

вимог до її організації і технічного оснащення:

• наявність обчислювальної техніки достатньої потужності комунікаційних мереж всередині банку для організації інтегрованих інформаційних потоків;

• досягнення всіма користувачами МІС достатнього кваліфікаційного рівня, для того щоб ефективно користуватися системою у повсякденній роботі, не відчуваючи при цьому страху та інших дискомфортних відчуттів;

• використання достатньо потужних каналів зв'язку для підключення до глобальних і місцевих інформаційних мереж;

• розробка і впровадження достатньої і логічної внутрішньої системи робочих показників для збору, збереження, обчислення й аналізу;

• розробка і впровадження адекватної методологічної основи для збору, збереження, обчислення, аналізу та інтерпретації даних;

• організація широкого використання МІС для вирішення стратегічних маркетингових завдань та інших доручень керівництва.

2.4. Організація маркетингової служби в банку
Запитання для самоконтролю
РОЗДІЛ 3. БАНКІВСЬКИЙ ПРОДУКТ, ЙОГО КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА
3.1. Банківський продукт його формування і розвиток
3.2. Товарна (продуктова) політика банку
Зміна поточного асортименту.
Еволюція асортиментної політики банку має такі особливості.
3.3. Цінова політика банку
Лідерство на ринку.
3.4. Політика банку у сфері збуту
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru