Міжнародний маркетинг - Барановська М.І. - 1.3.16. Яким чином здійснюється електронна торгівля?

Інтернет і стимулювання збуту. За допомогою Інтернету розсилаються спеціальні повідомлення про акції, що проводяться компанією, зі стимулювання продажів. На Web-сайті компанії організовують всілякі конкурси і лотереї для покупців її товарів, в каталогах електронних магазинів пропонуються системи знижок з ціни, електронні купони, премії і т. ін.

Готовими цільовими аудиторіями в міжнародному маркетингу в мережі Інтернет можуть виступати так звані групи новин, об'єднуючі користувачів Інтернету по інтересах, коли вони самі знаходять потрібну їм інформацію. В цьому випадку маркетолог може провести їх сегментацію і розміщувати відповідну, як правило, непряму інформацію про свою фірму і її товари з дотриманням правил в потрібній групі (групах) новин, що включає потенційних покупців, а також, якщо це допускається, прес-релізи, каталоги, прайс-листи та ін. і значно підвищити таким чином обсяги їх продажів.

1.3.16. Яким чином здійснюється електронна торгівля?

Електронна торгівля за допомогою мережі Інтернет дозволяє здійснювати прямий збут і персональні продажі. По деяких оцінках, вже в 2002 р. загальний обсяг продажів в світовій мережі Інтернет склав близько 350 млрд. дол., тоді як в 1997 р. він дорівнював тільки 8 млрд. дол.

Компанія відкриває на Web-сервері "електронний магазин" з повним набором відповідних операцій, включаючи оформлення замовлення і оплату товару по спеціальних електронних каталогах. Покупці самі "заходять" на сторінку і здійснюють покупку.

Важливим електронним документом служить бланк замовлення, що розробляється компанією для продажів товарів не тільки через електронні мережі: він може бути роздрукований, заповнений від руки і відправлений звичайною поштою. Спеціальні технології, зокрема "електронні кошики", вельми зручні для продажу товарів за допомогою Інтернету. Вони полегшують підбір товару, складання списку покупок, беруть на себе розрахункову роботу користувача, автоматично прораховуючи вартість товару, включаючи доставку, споживчий податок і спеціальні знижки, дозволяють перевірити наявність товару на складі, передати інформацію в бухгалтерію і відділ доставки і багато іншого.

В той час, коли оформляється платіж товару з електронної картки покупця, йому пропонують перевірити замовлення, ознайомитися з рекламою новинок і тому подібне.

При цьому компанія збирає інформацію про відвідувачів цієї частини свого сервера, про обсяг і зміст продажів, про маршрут їх руху по сторінках електронного магазина, які сторінки вони найчастіше відвідують, якою інформацією користуються, як здійснюють покупки, чи достатньо їм інформації для прийняття рішення стосовно придбання товару і т. ін., і вносить відповідні корективи, здатні поліпшити роботу віртуального магазина, ввести додаткові послуги для покупців.

Компанія, що відкрила електронний магазин, може давати інформацію клієнтові про хід виконання його замовлення або за допомогою повідомлень e-mail, або шляхом надання можливості самостійно відстежувати рух замовленого товару до споживача.

1.3.17. Яким чином Інтернет допомагає формувати товарну і цінову політику в міжнародній маркетинговій діяльності?

За допомогою Інтернету компанія може привернути відвідувачів своєї сторінки до інноваційної роботи: не тільки висловити основні побажання щодо удосконалення товару, але й взяти участь в розробці нового. Так, наприклад, поступає відома "діамантова" компанія De Beers, яка пропонує охочим зобразити дизайнерські ідеї відносно ювелірних прикрас, зокрема форми кілець і т. ін., які вивчають фахівці компанії і враховують при розробці нових виробів.

Web-сервер використовується також для з'ясування відношення споживачів до товару, що розробляється, його упаковки - таким чином товар проходить всесвітнє попереднє інтернет-тестування.

Інтернет і цінова політика в міжнародному маркетингу компанії.

За допомогою списків розсипки компанії розсилають прайс-листи своїм клієнтам. Web-сервер може бути задіяний для вивчення відношення потенційних споживачів до тих або інших цінових стратегій компанії відносно даного товару.

1.3.18. Які існують проблеми і перспективи розвитку міжнародного інформаційного середовища?

Основне завдання на шляху розвитку міжнародного інформаційного середовища полягає перед фірмами в інтеграції і сумісності систем, що вживаються. Інформаційна технологія найімовірніше підвищить ефективність маркетингових досліджень за такими видами діяльності, як виробництво і збут товарів виробничого призначення, розфасованих споживчих товарів і фармацевтики, страхуванні, туризмі, банківській справі, оптовій торгівлі і т. ін.

Є організаційні і технічні труднощі при оплаті товару через мережу, при ідентифікації відвідувача сайту, його підпису, правового статусу, тобто постає завдання забезпечення правової сторони контрактів, що оформляються за допомогою Інтернету, та їх виконання. Зокрема це стосується питань оподаткування комерційних операцій в Інтернеті, які поки залишаються вільними від будь-яких фіскальних зборів.

Вельми гостро постає питання про необхідність підвищення ступеня надійності і конфіденційності мереж компанії, про необхідність забезпечення їх надійного захисту від злому. Компанії активно розробляють і удосконалюють методи шифрування інформації, проте 100 % - вого захисту досягти все ж таки не вдається. Розробляються спеціальні технічні стандарти для гарантування компаніям захищеної доставки відповідної інформації.

Наступний напрям удосконалення міжнародного інформаційного середовища - це підвищення швидкості передачі. Забезпечити високу пропускну спроможність інформації в сотні і тисячі разів покликані два американські проекти: Інтернет нового покоління (Next Generation Internet - NGI) і Інтернет-2.

1.3.17. Яким чином Інтернет допомагає формувати товарну і цінову політику в міжнародній маркетинговій діяльності?
1.3.18. Які існують проблеми і перспективи розвитку міжнародного інформаційного середовища?
Розділ 2. ПОЛІТИКО-ПРАВОВЕ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
2.1. Політичне середовище міжнародного маркетингу
2.1.1. Чим визначено політичне середовище міжнародного маркетингу?
2.1.2. В чому полягає сутність поняття політична стабільність ?
2.1.3. Як міждержавні угоди впливають на середовище міжнародного маркетингу?
2.1.4. Яка послідовність дослідження політико-правового середовища?
2.1.5. Які існують стратегії зменшення політичних ризиків?
2.2. Правове середовище міжнародного маркетингу
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru