1. Господарський кодекс України // Вісник ВРУ. - 2003. - № 18-22.
2. Акмаева, Р.И. Стратегическое планирование и стратегический менеджмент [Текст] : учеб. пособие / Р.И. Акмаева. - М. : Финансы и статистика, 2006. - 208 с.
3. Андреева, О.Д. Технология бизнеса: Маркетинг [Текст] : учеб. пособие / О.Д. Андреева. - М. : Дело, 2000. - 224 с.
4. Ансофф, И. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф. - СПб. : Питер Ком, 1999. - 416 с.
5. Анурин, В.Ф. Маркетинговые исследования потребительского рынка [Текст] : учеб. пособие / В.Ф. Анурин, ИИ Муромкина, Е.В. Евтушенко. - СПб. : Питер, 2004. - 270 с.
6. Ассэлъ, Г. Маркетинг: принципы и стратегия [Текст] : учебник для вузов / Г. Ас-сэль. - М. : ИПФРА-М, 2001. - 804 с. - ISBN 0-03-076708; ISBN 5-86225-882-5
7. Багиев, Г.Л. Маркетинг [Текст] : учебник / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, X. Анн.
- 2-е изд., перераб. и доп . - М. : Экономика, 2001. - 718 с. - ISBN 5-282-02101-3
8. Балабанова, Л.В . Зв'язки з громадськістю [Текст] : навч. посібник / Л.В. Балабанова, КВ. Савельева. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2007. - 394 с.
9. Балабанова, Л.В . Коммерческая деятельность: маркетинг и логистика [Текст] : монография / Л.В. Балабанова, А .Н. Германчук. - Донецк : ДонГУЭТ им. М.Туган-Барановского, 2003. - 231 с. - ISBN 966-7634-67-1
10. Балабанова, Л.В . Маркетинг [Текст] : підручник / Л.В. Балабанова. - 2-ге вид. перероб. і доп. - К. : Знання-Прес, 2004. - 645 с.
11. Балабанова, Л.В . Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст] : монографія / Л.В. Балабанова, O.A. Бриндіна. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. - 230 с. - ISBN 966-385-016-7
12. Балабанова, Л.В . Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід [Текст] : монографія / Л.В. Балабанова, B.B. Холод. - Донецьк : ДонДУЕТ ім.М.Туган-Барановського, 2006. - 294 с. - ISBN 966-385-014-0
13. Балабанова, Л.В . Маркетинговый аудит системы сбыта [Текст] : монография / Л.В. Балабанова, A .B. Балабаниц. - Донецк : ДонГУЭТ им. М.Туган-Барановского, 2003. - 189 с. - ISBN 966-7634-66-3
14. Балабанова, Л.В . Організація праці менеджера [Текст] : підручник / Л.В. Балабанова, О.В. Сардак. - Донецьк : ДонПУЕТ, 2008. - 480 с. - ISBN 978-966-385-073-3
15. Балабанова, Л.В . Стратегическое маркетинговое управление на основе бенчмар-кинга [Текст] : монография / Л.В. Балабанова, В.В. Слипенький. - Донецк : ДонГУЭТ им. М.Туган-Барановского, 2005. - 171 с. - ISBN 966-7634-55-8
16. Балабанова, Л.В . Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст] : монографія / Л.В. Балабанова, Ю.П. Митрохіна. - Донецьк : ДонПУЕТ, 2009.
- 245 с. - ISBN 978-966-385-145-7
17. Балабанова, Л.В . Управління персоналом [Текст] : навч. посібник / Л.В. Балабанова, O.B. Сардак. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. - 471 с. - ISBN 966-385-021-3
18. Балабанова, Л.В . Управление персоналом на основе маркетинга [Текст] : монография / Л.В. Балабанова, E .K. Воробьева. - Донецк : ДонГУЭТ, 2004. - 212 с. - ISBN 966-7634-48-5
19. Балабанова, Л.В . Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : навч. посібник / Л.В. Балабанова, O.B. Сардак. - К.: Професіонал, 2004. - 156 с. - ISBN 969-8556-06-02
20. Бєлінський, П.І . Менеджмент виробництва та операцій [Текст] : підручник / ПЛ. Бєлінський. - К . : Центр навчальної літератури, 2005. - 624 с.
21. Бернет, Дж. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход [Текст] / Дж. Бернет, С. Мориарти ; [пер. с англ. под ред. С.Г. Божук]. - СПб : Питер, 2001. - 864 с. - ISBN 5-272-00232-6
22. Бєлявцев, М.І. Маркетинг [Текст] : навч. посібник / М.І. Бєлявцев, Л.М. Іванен-ко. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 328 с.
23. Бєсєдін, М.О. Основи менеджменту: оцінно-ситуаційний підхід (модульний варіант) [Текст] : підручник / М.О. Бєсєдін, В.М. Нагаєв. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 496 с.
24. Бланк, И.А. Торговый менеджмент / И.А. Бланк. - К. : Украинско-финский институт менеджмента и бизнеса, 1997. - 408 с.
25. Блэкуэл, Д. Поведение потребителей [Текст] / Д. Блэкуэл, П. Миниард, Дж. Эн-джел ; пер. с англ. под ред . Л.А.Волковой. - 9-е изд. - СПб. : Питер, 2002. - 624 с.
26. Богоявленсъка, Ю.В. Економіка і менеджмент праці [Текст] : навч. посібник / Ю.В. Богоявленська, Є.І. Ходаківський. - К. : Кондор, 2005. - 332 с. - ISBN 9667982-77-7
27. Бойко, И.И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [Текст] : учеб. пособ. / И.И. Бойко. - К., 2008. - 302 с. - ISBN 978-966-351-074-3
28. Бойко, И.И. Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент) [Текст] : учеб. пособие / И.И. Бойко. - К. : Кондор, 2005. - 280 с.
29. Большаков, A.C. Менеджмент [Текст] : учеб. пособие / A.C. Большаков. - СПб. : Питер, 2000. - 160 с.
30. Бондаренко, И.В . Современный маркетинг (в схемах, рисунках, терминологических пояснениях) [Текст] : учеб. пособие / И.В. Бондаренко, В.И. Дубницкий. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд.", 2002. - 354 с.
31. Боумэн, К. Основы стратегического менеджмента [Текст] / К. Боумэн ; пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева, М.И.Соколовой. - М. : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1997. - 175 с.
32. Бргеное, A.A. Маркетинг малого предприятия [Текст] / A.A. Бревнов. - К. : ВИРА-Р, 1998. - 384 с.
33. Василенко, В.А. Ситуаційний менеджмент [Текст] : навч. посібник / В.А. Василенко, В.І. Шостка. - К. : ПУЛ, 2003. - 285 с.
34. Вачевсъкий, М.В . Маркетинг. Формування професійної компетенції [Текст] : підручник / M.B. Вачевський. - К. : Професіонал, 2005. - 512 с.
35. Вершигора, Е.Е. Менеджмент [Текст] : учеб. пособие / Е.Е. Вершигора. - 2-е изд., перераб. и доп . - М. : ИПФРА-М, 2003. - 283 с.
36. Веснин, В.Р. Менеджмент [Текст] : учебник / В.Р. Веснин. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Велби : Проспект, 2005. - 504 с. - ISBN 5-482-00077-Х
37. Виноградсъкий, М.Д. Менеджмент в організації [Текст] : навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів / М.Д. Виноградсъкий, A.M. Виноградська, О.М. Шканова. - К. : КОНДОР, 2002. - 654 с.
38. Виханский, О.С. Стратегическое управление [Текст] / О.С. Виханский. - М.,
1999.
39. Виханский, О.С. Менеджмент [Текст] : учебник / О.С. Виханский, А.И. Наумов. - М. : Гардарики, 2003. - 285 с.
40. Войчак, A.B. Маркетинговий менеджмент [Текст] / A.B. Войчак. - К. : КНЕУ, 2002. - 268 с. - ISBN 966-574-050-4
41. Володькина, MB. Стратегический менеджмент [Текст] : учеб. пособие / М.В. Во-лодькина. - К. : Знання-Прес, 2002. - 149 с.
42. Гаркавенко, С.С . Маркетинг [Текст] : підручник / С.С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2002. - 712 с.
43. Герчикова, И.Н. Менеджмент [Текст] : учебник / И.Н. Герчикова. - М., 1995.
44. Глухое, В.В. Менеджмент [Текст] : учебник / В.В. Глухов. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Лань, 2002. - 528 с.
45. Годин, А.М. Маркетинг [Текст] : учеб.-метод. пособие / А.М. Годин. - М. : Дашков и К0, 2001. - 212 с.
46. Голиков, Е.А. Маркетинг и логистика [Текст] : учеб. пособие / Е.А. Голиков. - 2-е изд. - М. : Дашков и К0, 2000. - 412 с.
47. Дадъо, Я. Маркетинговий аудит - засіб підвищення конкурентноздатності підприємств [Текст] / Ярослав Дадьо. // Маркетинг в Україні. - 2006. - № 2. - С. 47-51.
48. Дафт, РЛ. Менеджмент [Текст] / Р.Л. Дафт. - СПб. : Питер, 2000. - 832 с.
49. Джоббер, Д. Принципы и практика маркетинга [Текст] / Д. Джоббер. - М. : Вильяме, 2000. - 688 с.
50. Дойль, П. Менеджмент: стратегия и тактика [Текст] / П. Дойль. - СПб. : Питер, 1999. - 560 с.
51. Должансъкий, 1.3. Конкурентоспроможність підприємства [Текст] : навч. посібник / 1.3. Должанський, Т.О. Загорна. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 384 с.
52. Економіка підприємства [Текст] : навч. посібник / за ред. А.В. Шегди. - К. : Знання-Прес, 2001. - 335 с.
53. Економічна енциклопедія : у 3 т. / відп. ред. СВ. Мочерний. - К. : Вид. центр "Академія", 2001. -
T. 2. - 2001. - 848 с.
54. Енциклопедія бізнесмена, економіста, менеджера [Текст] : наук. видання / під ред. Р.Дяківа. - К.: Міжнар. екон. фундація, 2002. - 704 с.
55. Єжова, Л.Ф. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посібник / Л.Ф. Єжова. - К : КНЕУ, 2002. - 560 с.
56. Забелин, П.В. Основы стратегического управления [Текст] : учеб. пособие / П.В. Забелин, Н.К. Моисеева. - М. : Информ.-внедр. центр "Маркетинг", 1998. - 195 с.
57. Заводський, И.С . Менеджмент: Management [Текст] : у 3 т. / И.С. Завадський. - 3-е вид., доп . - К. : Вид. Європ. ун-ту, 2001. - Т. 1. - 2001. - 542 с.
58. Завгородняя, А.В. Маркетинговое планирование [Текст] / А.В. Завгородняя, Д.О. Ямпольская. - СПб. : Питер, 2002. - 352 с.
59. Завьялов, П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах [Текст] : учеб. пособие / ПС Завьялов. - М. : ИНФРА-М, 2000. - 496 с. - ISBN 5-16-000011-9
60. Земляков, I.C. Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / І.С. Земляков, І.Б. Рижий, В.І. Савич. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с.
61. Зозулёв, А.В. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика [Текст] : учеб. пособие. / А.В. Зозулёв, С.А. Солнцев. - М. : Рыбари ; К. : Знання, 2008. - 643 с. - ISBN 978-5-93763-007-0; ISBN 978-966-346-311-7
62. Зозулёв, А.В. Поведение потребителей [Текст] : учеб. пособие / А.В. Зозулёв. - К. : Знання, 2004. - 364 с.
63. Зозулъов, О.В. Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів [Текст] / О.В. Зозульов, Н.Л. Писаренко. - К : Знання-Прес, 2004. - 199 с.
64. Зуб, А. Т. Стратегический менеджмент: теория и практика [Текст] : учеб. пособие для вузов / А.T. Зуб. - M. : Аспект Пресс, 2002. - 415 с.
65. Ілляшенко, СМ. Маркетингова товарна політика [Текст] : підручник / С.М. Іл-ляшенко. - Суми : Університетська книга, 2005. - 234 с.
66. Карпов, В.А. Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку [Текст] : навч. посібник / В.А. Карпов, В.Р. Кучеренко. - К. : T-во "Знання", КОО, 2001. - 215 с.
67. Кіндрацька, Г.І . Стратегічний менеджмент [Текст] : навч. посібник / ТЛІ. Кіндра-цька. - К. : Знання, 2006. - 366 с. - ISBN 966-8148-65-7
68. Кожекин, Г.Я. Маркетинг предприятия [Текст] : учеб. пособие / Г.Я. Кожекин, С.Г. Мисербиева. - Мн. : Книжный Дом ; Мисанта, 2004. - 240 с.
69. Колпаков, ВМ. Стратегический кадровый менеджмент [Текст] : учеб. пособие / В.М. Колпаков, Г.А . Дмитренко. - К. : МАУП, 2002. - Ч. I. - 280 с.
70. Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент [Текст] / Ф. Котлер ; [пер. с англ. под ред. O.A. Третьяк, Л .А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского]. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. - ISBN 5-8046-0048-6
71. Котлер, Ф. Маркетинг. Гостеприимство и туризм [Текст] : учебник для вузов / Ф. Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Мейкенз. - М. : ЮНИТИ, 1998. - 787 с.
72. Котлер, Ф. Маркетинг: Гостеприимство. Туризм [Текст] : учебник для вузов / Ф. Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Мейкинз. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. - 1063 с.
73. Крылова, Г.Д. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций [Текст] : учеб. пособие для вузов. / Г.Д. Крылова, МИ. Соколова. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 519 с.
74. Куденко, Н.В. Маркетингові стратегії фірми [Текст] : монографія / H.B. Ky-денко. - К. : КНЕУ, 2002. - 245 с.
75. Куденко, Н.В. Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н.В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К : КНЕУ, 2006. - 152 с. - ISBN 966-574-061-Х
76. Майдебура, Е.В. Маркетинг услуг [Текст] / Е.В. Майдебура. - К : ВИРА-Р, 2001. - 574 с.
77. Мак-Доналъд, М. Стратегическое планирование маркетинга [Текст] / М. Мак-Дональд. - СПб. : Питер, 2000. - 320 с. - ISBN 5-314-00074-1
78. Мак-Куэрри, Э. Ф. Методы маркетингового исследования [Текст] / Э.Ф. Мак-Куэрри. - СПб. : Питер, 2005. - 176 с.
79. Малиш, О. Стратегічне позиціонування підприємств та обгрунтування напрямків їх ринкової поведінки (на прикладі підприємств вовняної промисловості України) [Текст] / Олена Малиш // Маркетинг в Україні. - 2006. - № 2. - С. 39^6.
80. Малхотра, Н. Маркетинговые исследования и эффективный анализ статистических данных [Текст] / Н. Малхотра. - К. : ООО "ТИД "Дс", 2002. - 768 с.
81. Маркетинг [Текст] : підруч. / [В. Руделіус та ін.] ; під ред. О.І. Сидоренко, П.С. Редько. - К. : Навчально-методичний центр "Консорціум із удосконалення мене-джмент-освіти в Україні", 2005. - 422 с. - ISBN 966-8487-34-6
82. Маркетинг менеджмент [Текст] : науч. издание / под ред. д.э.н., проф., акад. АЭНУ Л.В. Балабановой. - Донецк : ДонГУЭТ, 2001. - 594 с.
83. Маркетинг менеджмент: новые решения [Текст] : монография / под ред. A.A. Шубина. - Донецк : ДонНУЭТ, 2007. - 326 с.
84. Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посібник / під ред. д.е.н., проф., акад. АЕНУ Л.В . Балабанової. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. - 290 с.
85. Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посібник / під заг. ред. МЛ. Белявцева, В.Н Воробйова. - К . : Центр навчальної літератури, 2006. - 407 с. - ISBN 966-364-218-1
86. Маркова, В.Д. Стратегический менеджмент [Текст] : курс лекций / В.Д. Маркова, С.А. Кузнецова. - М. : ИНФРА-М ; Новосибирск : Сибирское соглашение, 2001. - 288 с.
87. Маслова, Т.Д. Маркетинг [Текст] / Т.Д. Маслова, С.Г. Божук, Л.Н. Ковалик. - СПб. : Питер, 2002. - 400 с. - ISBN 5-318-00763-5
88. Матанцев, А.Н. Стратегия, тактика и практика маркетинга [Текст] : учеб.-практ. пособие / А.Н. Матанцев. - М. : Юристь, 2002. - 378 с.
89. Минаев, Д.В. Маркетинг в схемах и моделях [Текст] / Д.В. Минаев. - Ростов н/Д : Фенікс, 2004. - 480 с.
90. Минцберг, Г. Стратегический процесс [Текст] / Г. Минцберг, Дж.Б. Куинн, С. Гошал ; пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. - СПб. : Питер, 2001. - 688 с.
91. Митрохіна, Ю.П. Аналіз повноти використання методів збуту як показника якості процедури збуту [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Управління підприємством: проблеми та шляхи їх вирішення : міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 жовт. 2007р. : тези доп. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2007. - Т. II. - С. 155-158.
92. Митрохіна, Ю.П. Діагностика процесу стратегічного маркетингового управління збутом [Текст] / Ю.П. Митрохіна. // Торгівля і ринок України : темат. зб. наук. пр. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2008. - Вин. 25, Т. 2. - С. 58-64.
93. Митрохіна, Ю.П. Дослідження цільового ринку як етап стратегічного маркетингового управління збутом [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Сучасні наукові дослідження - 2006 : міжнар. наук.-практ. конф., 20-28 лют. 2006р. : тези доп. - Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2006. - Т. 24 : Економічні науки. - С. 39-43.
94. Митрохіна, Ю.П. Інтеграція стратегічного менеджменту та стратегічного маркетингу в стратегічному маркетинговому управлінні збутом [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Торгівля і ринок України : темат. зб. наук. пр. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2007. - Вип. 23, Т. 2 . - С. 238-246.
95. Митрохіна, Ю.П. Ключові фактори успіху підприємства в області збуту [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери : міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 червня 2008р. : тези доп. - Донецьк : ДВНЗ "Донецький національний технічний університет", 2008. - Т. 2. - С. 215-218.
96. Митрохіна, Ю.П. Комплексна система стратегічного маркетингового управління збутом [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Університетські наукові записки : наук. часопис.
- Хмельницький : Хмельницький університет управління та права, 2008. - № 2 (26).
- С. 347-351.
97. Митрохіна, Ю.П. Комплексний аналіз якості процедури збуту як елемента діагностики стратегічного маркетингового управління збутом [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Економіка: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - Дніпропетровськ : ДНУ, 2008.
- Вип. 237, Т. І. - С. 272-277.
98. Митрохіна, Ю.П. Корпоративна культура підприємства - невід'ємний елемент стратегічного маркетингового управління збутом [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Інноваційний потенціал української науки - XXI сторіччя : Всеукр. наук.-практ. конф., 10-15 травня 2008р. : тези доп. - Запоріжжя, 2008. - С. 84-87.
99. Митрохіна, Ю.П. Маркетингові стратегії "залучення/утримання" покупців [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Динамика исследования - 2008 : междунар. науч.-практ. конф., 16-31 июля 2008 г. : тезисы докл. - София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2008. - Т. 3.
- С. 17-19.
100.Митрохіна, Ю.П. Маркетингові стратегії управління цільовим ринком у системі маркетингових стратегій управління збутом [Текст] / Ю.П. Митрохіна. // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (серія "Економічні науки") : наук. журн. - Донецьк : ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського, 2008. - № 3 (39). - С. 139-145.
101. Митрохіна, Ю.П. Мікросегментація покупців для підприємств, що перебувають на різних стадіях життєвого циклу [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Українська наука XXI століття : Всеукр. наук.-практ. конф., 25-27 червня 2008р. - С. 55-56.
102. Митрохіна, Ю.П. Оцінка внутрішньої ефективності стратегічного маркетингового управління збутом підприємства [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. - Одеса : ОДЕУ, 2007. - № 27. - С. 217-223.
103. Митрохіна, Ю.П. Оцінка збутових ризиків як складова стратегічного маркетингового управління збутом [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Экономические, экологические и социальные проблемы угольных регионов СНГ : науч.-практ. конф., 18-19 мая
2007 г. : тезисы докл. - Луганск : Изд-во Восточноукраинского национального университета имени Владимира Даля, 2007. - С. 9-12.
104. Митрохіна, Ю.П. Оцінка зовнішньої ефективності стратегічного маркетингового управління збутом [Текст] / Ю.П.Митрохіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків, 2008.- Вин. 2(8), 4.2. - С. 308-313.
105. Митрохіна, Ю.П. Оцінка конкурентоспроможності збутового персоналу підприємства [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Економіка і регіон : наук. журнал. - Полтава : ПолтНТУ, 2008. - № 1 (16). - С . 87-90.
106. Митрохіна, Ю.П. Оцінка рівня компетентності збутового персоналу підприємства [Текст] / Ю.П. Митрохіна. // Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в умовах трансформації економіки : Всеукр. наук.-практ. конф., 17-18 квітня 2008 р. : тези дон. - м. Рівне, 2009. - С. 147-148.
107. Митрохіна, Ю.П. Оцінка рівня корпоративної культури підприємства як складової стратегічної маркетингової організації збуту [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Чернівці : Книги-ХХІ, 2008. - Вип. II. Економічні науки. - С. 273-277.
108. Митрохіна, Ю.П. Оцінка ступеня використання додаткових послуг у підприємстві [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Научно пространство на Европа - 2008 : междунар. науч.-практ. конф., 15-30 апр. 2008г. : тезисы докл. - София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2008. - Т. 4. - С. 33-35.
109. Митрохіна, Ю.П. Оцінка ступеня використання заходів стимулювання збуту [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Ринкова трансформація економіки постсоціалістичних країн: стан, проблеми, перспективи : міжнар. форум молод. вчених, 15-16 трав. 2008 р. : тези доп. - Харків : ХНТУСГ, 2008. - Т. 2. - С. 114-115.
110. Митрохіна, Ю.П. Проблеми стратегічного управління збутом у підприємствах в умовах ринкової економіки [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Передовые научные разработки - 2008: междунар. науч.-практ. конф., 1-15 сент. 2008 г. : тезисы докл. - Прага, 2008. - С. 37-39.
111. Митрохіна, Ю.П. Сегментація покупців за стилем (образом) життя [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Наука та практика - 2008 : міжнар. наук.-практ. конф., 3-7 берез.
2008 р. : зб. наук. пр. - Полтава, 2008. - С. 187-190.
112. Митрохіна, Ю.П. Стратегічне маркетингове планування збуту [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Наукові дослідження та експеримент 2006 : міжнар. наук.-практ. конф., 15-17 трав. 2006 р. : тези доп. - Полтава : ІнтерГрафіка, 2006. - Т. 9. - С. 155-160.
113. Митрохіна, Ю.П. Стратегічне маркетингове управління збутом: сутність і проблеми [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Сучасний соціокультурний простір : Всеукр. наук.-практ. конф., 26-30 вер. 2005р. : тези доп. - К., 2005. - Ч. 1. - С. 39-41.
114. Митрохіна, Ю.П. Стратегічний підхід до управління збутом підприємств в умовах маркетингової орієнтації [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Торгівля і ринок України : темат. зб. наук. пр. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. - Вип. 21, Т. 2. - С. 71-79.
115. Митрохіна, Ю.П. Стратегічний 8ТР-маркетинг у збутовій діяльності підприємств [Текст] / Ю.П. Митрохіна // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (серія "Економічні науки") : наук. журн. - Донецьк : ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського, 2007. - № 4 (36). - С. 89-97.
116. Можливість застосування стратегічного подвійного позиціонування [Текст] / [А. Боргесі та ін.] // Маркетинг в Україні. - 2006. - № 1. - С. 50-54.
117. Моисеева, Н.К. Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии [Текст] : учеб. пособие / H.K. Моисеева, M.B. Конышева. - M. : Финансы и статистика, 2002. - 204 с.
118. Мороз, Л.А. Маркетинг [Текст] : підручник / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай. - 2-е вид.
- Львів : Національний університет "Львівська політехніка" (інформаційно-видавничий центр "ІНЕЛЕКТ+" Інституту післядипломної освіти) : Інтелект-Захід, 2002. - 244 с. - ISBN 966-7597-26-1
119. Мостенсъка, Т.Л . Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / Т.Л. Мостен-ська. - К. : Кондор, 2005. - 240 с. - ISBN 966-8254-42-3
120. Мошек, Г.Є. Менеджмент підприємства [Текст] : підручник / Г.Є. Мошек, Л.А. Гомба, Л.П. Шддубна. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2002. - 371 с. - ISBN 966-629-012-Х
121. Нагапетъянц, H.A. Прикладной маркетинг [Текст] : учеб. пособие для вузов / H.A. Нагапетьянц. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. - 272 с. - ISBN 5-238-00184-3
122. Немцов, В.Д. Стратегічний менеджмент [Текст] : навч. посібник / В.Д. Немцов, Л.Є. Довгань. - К. : УВПК "Екс Об", 2001. - 560 с.
123. Основи економічної теорії [Текст] : підручник / [Ю.В. Ніколенко та ін.] ; за заг. ред. Ю.В. Ніколенка. - 3-є вид. - К. : ЦУЛ, 2003. - 540 с.
124. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е евр. изд. - М. ; СПб. ; К. : Вильяме, 1999. - 1152 с.
125. Основы менеджмента [Текст] : учебник для вузов / [Д.Д. Вачугов, Т.Е. Берез-кина, H.A. Кислякова и др.] ; под ред. Д.Д. Вачугова. - М. : Высш. шк., 2002. - 367 с.
- ISBN 5-06-003762-2
126. Осовсъка, Г.В. Основи менеджменту [Текст] : підручник / Г.В. Осовська, O.A. Осовський. - К. : Кондор, 2008. - 664 с. - ISBN 966-351-058-7
127. О'Шонесси, Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход [Текст] / Дж. О'Шонесси ; пер . с англ. под ред. Д.О. Ямпольской. - СПб. : Питер, 2001. - 864 с.
128. Панкрухин, АЛ. Маркетинг [Текст] : учебник. / А.П. Панкрухин. - М. : Ин-т междунар. права и экономики им. A.C. Грибоедова, 1999. - 398 с.
129. Пелішенко, ВН. Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посібник / В.П Пе-лішенко. - К. : Центр навчальної літератури, 2003. - 200 с. - ISBN 966-8253-29-9
130. Перция, В. Тенденции в сегментации: от рынка - к потребителю [Текст] / Валентин Перция // Новый маркетинг. - 2006. - № 12. - С. 33-37.
131. Петренко, Г. Рассудок и эмоции [Текст] / Галина Петренко, Ирина Титенская // Новый маркетинг. - 2006. - № 4. - С. 95-99.
132. Петруня, Ю.Є. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Ю.Є. Петруня. - К. : Знання, 2007. - 325 с. - ISBN 966-346-293-0
133. Попова, Е. Сегментация рынка как фундамент для дифференцированного продвижения [Текст] / Елена Попова // Новый маркетинг. - 2006. - № 12. - С. 27-31.
134. Прокопчук, Л.О. Стратегический менеджмент [Текст] : учебник [для вузов] / Л.О. Прокопчук. - СПб. : Изд-во Михайлова В.А., 2004. - 511 с. - ISBN 5-8016-0246-1
135. Промисловий маркетинг [Текст] / [під ред. О.О. Шубіна]. - К., 2002.
136. Редченко, K.L Стратегічний аналіз у бізнесі [Текст] : навч. посібник / К.І. Ред-ченко. - Львів : Новий Світ-2000 : Альтаїр-2002, 2003. - 272 с. - ISBN 966-7827-08-9
137. Садеков, A.A. Стратегическое управление предприятием: управление изменениями [Текст] : учеб. пособие / A.A. Садеков, О.Ю. Гусева. - Донецк : ДонГУЭТ, 2005. - 203 с.
138. Синяева, ИМ. Управление маркетингом [Текст] : учеб. пособие / ИМ. Синяева. - М. : Вузовский учебник, 2003. - 224 с. - ISBN 5-9558-0003-4
139. Смирнов, H.H. Стратегический менеджмент [Текст] / H.H. Смирнов. - СПб. : Питер, 2002. - 128 с.
140. Смит, П. Коммуникации стратегического маркетинга [Текст] : учеб. пособие / П. Смит, К. Бэрри, А. Пулфорд ; [пер. с англ. под ред. Л.Ф. Никулина]. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2001. - 415 с. - ISBN 5-238-00244-0; ISBN 0-7494-2918-6
141. Соловьев, B.C. Стратегический менеджмент [Текст] : учебник / B.C. Соловьев.
- Ростов н/Д : Феникс ; Новосибирск : Сибирское соглашение, 2002. - 448 с.
142. Старостіна, А.О . Маркетинг [Текст] : навч. посібник / А.О. Старостіна, ДМ. Черваньов, О.В. Зозульов. - К. : Знання-Прес, 2002. - 191 с. - ISBN 966-7767-48-5
143. Титова, В.А Маркетинг [Текст] : учеб. пособие / В.А. Титова. - Ростов н/Д : Феникс, 2001. - 448 с. - ISBN 5-222-02036-3
144. Токарев, Б.Е. Маркетинговые исследования [Текст] : учебник / Б.Е. Токарев.
- М. : Экономистъ, 2005. - 624 с.
145. Томпсон, A.A., мл. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации [Текст] : учебник для вузов / A.A. Томпсон, мл., А.Дж. Стрикленд III. - М. : ИНФРА-М, 2000. - 412 с.
146. Торговое дело: экономика, маркетинг, организация [Текст] : учебник / под ред. Л.А. Брагина. - М. : ИПФРА-М, 2002. - 560 с.
147. Травин, В.В. Менеджмент персонала предприятия [Текст] : учеб.-практ. пособие / В.В. Травин, В.А. Дятлов. - М. : Дело, 2000. - 272 с. - ISBN 5-7749-0062-2
148. Тренев, H.H. Стратегическое управление [Текст] : учеб. пособие для вузов / H.H. Тренев. - М. : ПРИОР, 2002. - 288 с.
149. Управление организацией [Текст] : учебник / под ред. А.Г. Поршнева, З.П. Румянцевой, H.A. Саломатина. - М. : ИНФРА-М, 2001. - 669 с.
150. Уткин, Э.А. Курс менеджмента [Текст] : учебник для вузов / Э.А. Уткин. - М. : Зерцало, 2000 . - 448 с.
151. Уткин, Э.А. Практический маркетинг [Текст] / Э.А. Уткин, Е.Т. Арбиев. - М. : ТЕИС, 2002. - 381 с.
152. Фатхутдинов, P.A. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент [Текст] / P.A. Фатхутдинов. - М. : Маркетинг, 2002. - 892 с.
153. Фатхутдинов, P.A. Стратегический маркетинг [Текст] / P.A. Фатхутдинов. - М. : ЗАО "Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000. - 640 с. - ISBN 5-87057-188-Х
154. Фатхутдинов, P.A. Стратегический менеджмент [Текст] : учебник для вузов / P.A. Фатхутдинов. - М. : ЗАО "Бизнес-школа "Интел-Синтез", 1999. - 416 с.
155. Федосеев, ВН. Управление маркетингом [Текст] / В.П. Федосеев. - М.; Ростов н/Д, 2006. - ISBN 5-241-00531-5
156. Федъко, ВН. Основы маркетинга [Текст] / В.П. Федько, П.Г. Федько. - Ростов н/Д : Феникс, 2002. - 480 с. - ISBN 5-222-01665-Х
157. Фолъмут, Х.И. Инструменты контроллинга от А до Я [Текст] / Х.И. Фольмут.
- М., 1998.
158. Хачванкян, В.В. Менеджмент предприятия [Текст] : учеб. пособ. / В.В. Хачва-нкян. - К. : Знання, 2005. - 422 с. - ISBN 966-346-003-2
159. Хомяков, BI. Менеджмент підприємства [Текст] / В.І. Хомяков. - 2-ге вид., перероб. і доп. - К. : Кондор, 2005. - 434 с.
160. Чевертон, П. Теория и практика современного маркетинга: полный набор стратегий, инструментов и техник [Текст] / П. Чевертон ; пер. с англ. В.И. Егорова. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2002. - 608 с. - ISBN 5-8183-0437-Х; ISBN 0-7494-3355-8
161. Шершнъова, З.Є. Стратегічне управління [Текст] : навч. посібник / З.Є. Шершньова, СВ. Оборська. - К. : КНЕУ, 1999. - 384 с.
162. Шульгіна, Л.М. Дискусійні питання прямого маркетингу [Текст] / Л.М. Шуль-гіна, Н.В. Куденко // Сучасні проблеми теорії і практики маркетингу : зб. наук. пр. - К. : КНЕУ, 2004. - С 47-60.
163. Шульгіна, Л.М. Маркетинг підприємств туристичного бізнесу [Текст] : монографія / Л.М. Шульгіна. - К . : КНТЕУ, 2005. - 597 с.
164. Шульгіна Л.М. Трансформаційні процеси брендингу: теорія та український ринок [Текст] / Л.М. Шульгіна. // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. пр. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2006. - С 308-320.
165. Шульгіна, Л.М. Формування системи маркетингу в умовах інформаційної економіки [Текст] / Л.М. Шульгіна // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Чернівці, 2005. - Вип. 4. Економічні науки. - Ч. І.
- С 299-308.
166. Щербань, В.М. Маркетинг [Текст] : навч. посібник / В.М. Щербань. - К : Центр навчальної літератури, 2006. - 208 с. - ISBN 966-364-179-7
167. SWOT-аналіз - основа формування маркетингових стратегій підприємства [Текст] / під ред. д.е.н., проф., акад. АЕНУ Л.В. Балабанової. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2001. - 180 с.
168. Bateman, Thomas S. Management: Building competitive advantage / S. Bateman Thomas, A. Snell Scott. - Chicago, 1996. - 642 p.
169. Churchill, Gilbert A., jr. Marketing: creating value for customers / A. Churchill, Gilbert, jr., J. Peter Paul. - Burr Ridge, Illinois, 1995. - 703 p.
170. Grundy, T. Breakthrough strategies for growth / Tony Grundy. - London, 1995. -
362 p.
171. Peter, Paul J. A preface to marketing management / J. Peter Paul, H. Donnelly James, jr. - Boston, Massachusetts, 1997. - 368 p.
172. Sikich, Geary W . Emergency management planning handbook / W. Sikich Geary.
- New York, 1996. - 484 p.
173. Walker, Orville C., jr. Marketing strategy: planning and implementation / C. Walker Orville, jr., W. Boyd Harper, jr. - Boston, Massachusetts, 1997. - 392 p.