Право / Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення - Пєтков С.В.
Пошкодження пломб і запірних пристроїв вантажних вагонів, автомобілів, автомобільних причепів, контейнерів, трюмів та інших вантажних приміщень плавучих засобів, зривання з них пломб, пошкодження окремих вантажних місць та їх упаковки, пакетів, огорож вантажних дворів, залізничних станцій, вантажних автомобільних станцій, контейнерних пунктів (площадок), портів (пристаней) і складів, які використовуються для виконання операцій, зв'язаних з вантажними перевезеннями, а також перебування без належного дозволу на території вантажних дворів, контейнерних пунктів (площадок), вантажних районів (дільниць) портів (пристаней), шлюзів і зазначених вище складів - тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пошкодження рухомого складу, контейнерів, плавучих та інших транспортних засобів, призначених для перевезення вантажів, а також перевізних пристроїв - тягне за собою накладення штрафу від десяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Із змінами, внесеними згідно із законами України від 07.02.97 р. № 55/97-ВР, від 02.12.2010 р. № 2742-УІ)
1. Об'єктом даного адміністративного проступку є суспільні відносини у сфері транспорту (див. Правила перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, Правила користування вагонами і контейнерами, Правила приймання вантажів до перевезення, Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, Правила перевезення вантажів у транспортних пакетах тощо).
2. Об'єктивна сторона правопорушення виражається у таких формах:
1) пошкодження пломб і запірних пристроїв вантажних вагонів, автомобілів, автомобільних причепів, контейнерів, трюмів та інших вантажних приміщень плавучих засобів, зривання з них пломб, пошкодження окремих вантажних місць та їх упаковки, пакетів, огорож вантажних дворів, залізничних станцій, вантажних автомобільних станцій, контейнерних пунктів (площадок), портів (пристаней) і складів, які використовуються для виконання операцій, зв'язаних з вантажними перевезеннями, а також перебування без належного дозволу на території вантажних дворів, контейнерних пунктів (площадок), вантажних районів (дільниць) портів (пристаней), шлюзів і зазначених вище складів;
2) пошкодження рухомого складу, контейнерів, плавучих та інших транспортних засобів, призначених для перевезення вантажів, а також перевізних пристроїв.
Обидва склади с формальні, оскільки для кваліфікації діяння за коментованою статтею достатньо лише самого факту пошкодження предметів посягання.
3. Суб'єкт адміністративного проступку - загальний (фізична осудна особа, яка досягла 16-річного віку).
4. Суб'єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини як у формі умислу, так й у формі необережності.
Стаття 137. Порушення правил, спрямованих на забезпечення схоронності вантажів на повітряному транспорті
Пошкодження пломб і запірних пристроїв контейнерів, зривання з них пломб, пошкодження окремих вантажних місць та їх упаковки, пакетів, а також огорож складів, які використовуються для виконання операцій, зв'язаних з перевезенням вантажів на повітряному транспорті, - тягнуть за собою накладення штрафу від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пошкодження контейнерів і транспортних засобів, призначених для перевезення вантажів на повітряному транспорті, - тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Із змінами, внесеними згідно Із Законом України від 07.02.97 р. № 55/97-ВР)
1. Об'єктом даного адміністративного проступку є суспільні відносини у сфері транспорту (див. Повітряний кодекс України, Правила повітряних перевезень вантажів, Інструкцію з організації перевезень вантажів повітряним транспортом тощо).
2. Об'єктивна сторона правопорушення виражається у таких формах:
1) пошкодження пломб і запірних пристроїв контейнерів, зривання з них пломб, пошкодження окремих вантажних місць та їх упаковки, пакетів, а також огорож складів, які використовуються для виконання операцій, зв'язаних з перевезенням вантажів на повітряному транспорті;
2) пошкодження контейнерів і транспортних засобів, призначених для перевезення вантажів на повітряному транспорті.
Обидва склади є формальні, оскільки для кваліфікації діяння за коментованою статтею достатньо лише самого факту пошкодження предметів посягання.
3. Суб'єкт адміністративного проступку- загальний (фізична осудна особа, яка досягла 16-річного віку).
4. Суб'єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини як у формі умислу, так й у формі необережності.
Стаття 138. Порушення правил охорони магістральних трубопроводів
Стаття 139. Пошкодження автомобільних доріг, вулиць, дорожніх споруд, залізничних переїздів і технічних засобів регулювання дорожнього руху, створення перешкод для руху та невжиття необхідних заходів щодо їх усунення
Стаття 140. Порушення правил, норм і стандартів при утриманні автомобільних доріг і вулиць, невжиття заходів щодо своєчасної заборони або обмеження руху чи позначення на автомобільних дорогах і вулицях місць провадження робіт
Стаття 141. Порушення правил охорони смуги відводу автомобільних шляхів
Стаття 142. Порушення землекористувачами правил утримання ділянок, прилеглих до автомобільних шляхів
Стаття 143. Виключена
Стаття 144. Обладнання та експлуатація установок проводового мовлення без належної реєстрації або дозволу
Стаття 145. Порушення умов і правил, що регламентують діяльність у сфері телекомунікація та користування радіочастотним ресурсом України, передбачену ліцензіями, дозволами
Стаття 146. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також користування радіочастотним ресурсом України