Право / Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення - Пєтков С.В.
Про особливості провадження у справах про адміністративні правопорушення в період проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні
Цей Закон встановлює особливості провадження у справах про адміністративні правопорушення, вчинені в період проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні, а також особливості примусового видворення за межі України іноземців та осіб без громадянства, які постійно не проживають в Україні, за вчинення таких правопорушень.
Стаття 1. Сфера дії Закону
1. Провадження у справах про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 44, 51, 512, 173, 173 , 174, 175і, 178, частинами першою і другою статті 181, статтями 185, 185/1, 185 ,185 , 190, 191, 195 і 195 Кодексу України про адміністративні правопорушення, вчинені в період проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні, здійснюється відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
2. Примусове видворення іноземців та осіб без громадянства, які постійно не проживають в Україні, що вчинили адміністративні правопорушення, зазначені у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Закону України "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Стаття 2. Особливості провадження у справах про адміністративні правопорушення
1. Протокол про адміністративні правопорушення, зазначені у частині першій статті 1 цього Закону, складається уповноваженими на те особами, визначеними у статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
2. Після складення протоколу про адміністративне правопорушення з метою забезпечення своєчасного розгляду справи та виконання постанови по справі про адміністративне правопорушення уповноважені на те органи (посадові особи) здійснюють адміністративне затримання з подальшим доставленням особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, до органу (посадової особи), уповноваженого розглядати справу про адміністративне правопорушення.
3. Протокол про адміністративне правопорушення, зазначене у частині першій статті 1 цього Закону, разом з іншими матеріалами справи передасться органу (посадовій особі), уповноваженому розглядати справу про адміністративне правопорушення, під час доставлення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
4. Адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, зазначене у частині першій статті 1 цього Закону, може тривати не більше однієї доби.
Стаття 3. Особливості розгляду справ про адміністративні правопорушення, оголошення, оскарження постанов та звернення їх до виконання
1. Справи про адміністративні правопорушення, зазначені у частині першій статті 1 цього Закону, розглядаються за місцем їх вчинення протягом однієї доби.
2. Справи про адміністративні правопорушення, зазначені у частині першій статті 1 цього Закону, вчинені на території спортивної споруди під час проведення масового спортивного або іншого культурно-видовищного заходу, розглядаються на території спортивної споруди у спеціально обладнаних приміщеннях протягом однієї доби. Для тримання осіб, які притягуються до адміністративної відповідальності, до розгляду справ на території спортивних споруд облаштовуються окремі приміщення.
3. Постанова по справі про адміністративне правопорушення оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови негайно під розписку вручається особі, стосовно якої її винесено, а також органу внутрішніх справ.
4. Постанова по справі про адміністративне правопорушення підлягає негайному виконанню з моменту її винесення.
5. Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом трьох днів з дня винесення постанови. Скарга на постанову по справі про адміністративне правопорушення розглядається уповноваженими органами (посадовими особами) протягом однієї доби з дня її надходження.
Стаття 4. Заборона відвідувати масові спортивні або інші культурно-видовищні заходи
Стаття 5. Особливості примусового видворення
Стаття 6. Прикінцеві положення