1. Абрамова Г. С. Введение в практическую психологию. - М.: Изд. центр "ACADEMIA", 1996.- 224 с.
2. Абрамова Г. С. Практикум по психологическому консультированию. - Екатеринбург : Деловая книга, М.: Изд. центр "ACADEMIA" 1995. - 128 с.
3. Аминов Н. А., Молоканов М . В. Социально-психологические предпосылки специальных способностей школьных психологов // Вопросы психологии. - №1. - 1992. - С. 74-83.
4. Ананьев Б. Г. О проблемах современного человекознания - М.: Наука, 1977. - С. 17-39.
5. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания // Избранные психологические труды: В 2-х т. - М.: Педагогика, 1980. - Т. 1. - С.16-178.
6. Андреева Г. М. Актуальные проблемы социальной психологии. - М.: Изд-во МГУ, 1988. - С. 91-109.
7. Бажутина С. Б., Воронина Г. Г., Булах И. П. Практическая психология в вузе и школе. - Луганск: Янтарь, 2000. - 113 с.
8. Біла О. Г. Соціально-психологічні детермінанти особистішого становлення психолога-практика // Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наук. пр. Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С. Д. Максименка.- К.: ГНОЗІС, 2003. - T.V. - Ч.6. - С. 18-22.
9. Бондаренко О. Ф. Психологическая помощь: теория и практика: Учеб. пособие. - К.: Укртехпрес, 1997.- 216 с.
10. Верко С. С. Психолог в організації: "за" і "проти" // Актуальні проблеми психології: Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія. - Т. Ч. - К.: Інститут психології ім. Г.С.Костюка, 2002. - С. 207-211.
11. Вернадский В. И. Химическое строение биосферы Земли и её окружение. - М.: Прогресс, 1965.
12. Годфруа Ж. Что такое психология. - В 2-х кн. - Т .1. - М.: Мир, 1996. - С. 64-128.
13. Государственные образовательные стандарты высшего профессионального образования: 540000. Педагогические науки. - СПб.: Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2000.- 412 с.
14. Демьянов Ю. Г. Основы психопрофилактики и психотерапии: Пособие для студентов психол. ф-тов ун-тов. - СПб: Паритет, 1999. - 244 с.
15. Дерманова И. Б., Сидоренко Е . В. Психологический практикум: Межличностные отношения: Метод. рекомендации. - СПб: Речь, 2001- 40 с.
16. Жіночі права: крок за кроком: Практичний посібник з використання міжнародного закону про права людини і механізми захисту прав жінок у контексті прав людини : Пер з англ. - К.: Основи, 1999.- 236 с.
17. Забродин Ю. М. Становление психологии и проблемы психологической службы // Тенденции развития психологической науки / Отв. ред. Б. Ф. Ломов, Л. И. Анцыферова. - М.: Наука, 1989. - С. 255-269.
18. Закон України "Про освіту"
19. Кабаченко Т. С. Психология в управлении человеческими ресурсами: Учебн. пособие. - СПб.: Питер, 2003. - 400 с.
20. Климов Е. А. Введение в психологию труда.- М.: Изд-во МГУ, 1988. - С. 175-186.
21. Конвенція про захист прав та гідностей людини у зв'язку з використанням досягнень медицини та біології: Конвенція про права людини та біомедицину.
22. Коротка інформація щодо діяльності системи центрів соціальних служб для молоді // Практична психологія і соціальна робота - 1999. - № 7.- С. 43-46.
23. Ломов Б. Ф. Система наук о человеке // Вопросы общей, педагогической и инженерной психологии. - М.: Педагогика, 1991. -
С. 30-50.
24. Ломов Б. Ф. Человеческий фактор и прикладная психология // Вопросы общей, педагогической и инженерной психологии. - М.: Педагогика, 1991. - С. 51-61
25. Лоос В. Г. Промышленная психология. - К.: Техника, 1980. - 184 с.
26. Максименко С. Д., Ільїна Т. Б . До проблеми розробки освітньо-кваліфікаційної характеристики сучасного психолога // Практична психологія та соціальна робота. - 1999. - № 1. - С. 2-6.
27. Матвеева М.П. Організація роботи шкільного психолога: Методичні рекомендації. - Кам'янець-Подільський: Інформаційно-видавничий відділ Кам'янець-Подільського державного педагогічного університету, 2001.- 36 с.
28. Мей Р. Искусство психологического консультирования. - М.: КЛАСС, 1994.- 144 с.
29. Немов Р. С. Основы психологического консультирования. - М.: Владос, 1999. - 528 с.
30. Немов Р. С. Психология. - В 3 кн. - М.: Владос, 2001 -Кн. 2: Психология образования. - 608 с.
31. Общая психология / Под ред. А. В. Петровского. - 3-е изд., пе-рераб. и доп. - М.: Просвещение, 1986. - 464 с.
32. Освітньо-професійна програма вищої освіти за професійним спрямуванням: 6.0401 Психологія (сукупність норм обов'язкового мінімуму змісту і рівня підготовки бакалавра і магістра психології). - Запоріжжя, 1997.
33. Основи консультативної психології: Аналіз сучасних концепцій: Методичні рекомендації для студентів педінститутів спеціальності "Практичний психолог в закладах народної освіти" / Укладач О.Ф.Бондаренко. - К.: РНМК Міносвіти України, 1992. - 116 с.
34. Основи практичної психології / В. Панок, Н. Чепелева, Т. Тита-ренко. - К .: Либідь, 2001.-534 с.
35. Основи психології / За ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця - К.: Либідь, 1996.- 632 с.
36. Панок В. Г. Концепція національної соціально-психологічної служби // Педагогіка і психологія. - 1994. - №2.- С. 3-10.
37. Панок В. Г. Українська практична психологія: визначення, структура і завдання // Практична психологія і соціальна робота. - 1997. - №10. - С.; -1998. - №1. - С.
38. Пов'якель Н. І., Блохіна І. О. Психологічні передумови становлення позитивної Я-концепції як базової компоненти професійного самовизначення психолога // Психологія: Зб.наук. пр. - Вип. 2 (5). - К.: НПУ, 1999. - С. 177- 183.
39. Положення про психологічну службу системи освіти України // Практична психологія та соціальна робота - № 2. - 2000. - С. 35-38.
40. Права дитини: Від витоків до сьогодення: Збірник текстів методичних та інформаційних матеріалів. - К.: Либідь, 2002. - 280 с.
41. Права людини: Міжнародні договори України, декларації, документи. - К.: Наукова думка, 1992. - 198 с.
42. Права людини: Основні міжнародно-правові документи/ Упо-ряд. Ю. К. Качуренко .- К.: Вища школа, 1989. - 248 с.
43. Права человека: Сборник универсальных и региональных международных документов / Сост. Л. Н. Шестаков. - М.: Изд-во МГУ, 1990. - 202 с.
44. Практична психологія в системі освіти: Питання організації та методики / За ред. В.Г.Панка. - К.: Либідь,1995.- 204 с.
45. Психологічне консультування (психологічна служба - молоді) / Укладач Федорчук В. М. - Кам'янець-Подільський: Науково-видавничий відділ Кам'янець-Подільського педагогічного інституту, 1996.-
32 с.
46. Психотерапия детей и подростков / Под ред. Х.Ремшмидта: Пер. с нем. - М.: Мир, 2000. - 656 с.
47. Рабочая книга школьного психолога / Под ред. И.В.Дубровиной. - М.: Международная педагогическая академия, 1995. - 376 с.
48. Рамуль К. А. О психологии ученого и, в частности, о психологии ученого-психолога // Вопросы психологии. - 1965. - № 6.- С. 6-9
49. Рубинштейн С. Л. Вопросы психологической теории // Вопросы психологии. - 1955. - № 1. - С. 5-17.
50. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии. - М.: Педагогика, 1973. - 396 с.
51. Савчин М. Загальна психологія. - В 2 кн. - Т. 1. - Дрогобич: Відродження, 1998. - 159 с.
52. Сидоренко І. С. Актуальні напрямки роботи психолога в організаціях малого бізнесу // Актуальні проблеми психології. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія. - Т. 4. - К., 2002. - С. 211-213.
53. Скоков С. І. Психологічна служба в установах кримінально-виконавчої системи України // Практична психологія і соціальна робота - 2002. - № 6. - С. 54-58.
54. Тейяр де Шарден П. Феномен человека: Пер. с франц. - М.: Наука, 1987.- 240 с.
55. Франкл В. Человек в поисках смысла: Пер. с англ. - М.: Прогресс 1990. - 368 с.
56. ЧепелєваН. В., Пов'якель Н . І. Теоретичне обґрунтування моделі особистості практичного психолога // Психологія: Збірник наукових праць - Вип. 3. - К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 1998. - С. 35-41.
57. Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції. - К.: Либідь, 1996. - 264 с.
1.1. Зародження і становлення психодіагностики як науки
Донаукове використання психодіагностичних процедур
Розвиток психодіагностики у XIX--XX ст.
1.2. Предмет і завдання психодіагностики
Сутність психодіагностики як науки
Психологічне оцінювання у психодіагностиці
Завдання загальної психодіагностики
1.3. Характеристика психодіагностичного методу
Сутність методології, методу, методики психодіагностики