1.12. Суміжний ринок товару - ринок товару, відмінного від товару, що обертається на відповідному ринку, для суб'єктів якого реалізація вироблених товарів або використання товарів інших суб'єктів господарювання неможливе без використання товарів, що обертаються на відповідному ринку товару.
(Витяг з розд. 1 "Визначення термінів" "Типових вимог до узгоджених дій суб'єктів господарювання для загального звільнення від попереднього одержання дозволу органів Антимонопольного комітету України на узгоджені дії суб'єктів господарювання". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 12.02. 2002р. N 27-р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 7.03.2002р. за N 239/6527).
Схилення до бойкоту господарюючого суб'єкта (підприємця)
Схиленням до бойкоту господарюючого суб'єкта (підприємця) вважається спонукання конкурентом іншої особи, безпосередньо або через посередника, до відмови від встановлення договірних зв'язків із цим господарюючим суб'єктом (підприємцем).
(Ст. 10 "Схилення до бойкоту господарюючого суб'єкта (підприємця)" Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції". Ухвалений Верховною Радою України від 7.06.1996р. N 236/96-ВР).
Схилення до розголошення комерційної таємниці
Схилення до розголошення комерційної таємниці є спонукання особи, якій були довірені у встановленому порядку або стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків відомості, що відповідно до законодавства України становлять комерційну таємницю, до розкриття цих відомостей, якщо це завдало чи могло завдати шкоди господарюючому суб'єкту (підприємцю).
(Ст. 18 "Схилення до розголошення комерційної таємниці" Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції". Ухвалений Верховною Радою України від 7.06.1996р. N 236/96-ВР).
Схилення постачальника до дискримінації покупця (замовника)
Схиленням постачальника до дискримінації покупця (замовника) є спонукання постачальника конкурентом покупця (замовника), безпосередньо або через посередника, до надання постачальником конкуренту покупця (замовника) певних переваг перед покупцем
(замовником) без достатніх на те підстав.
(Ст. 11 "Схилення постачальника до дискримінації покупця (замовника)" Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції". Ухвалений Верховною Радою України від 7.06.1996р. N 236/96-ВР).
Схиленням господарюючого суб'єкта (підприємця) до розірвання договору з конкурентом
Схиленням господарюючого суб'єкта (підприємця) до розірвання договору з конкурентом іншого господарюючого суб'єкта (підприємця) є вчинене з корисливих мотивів або в інтересах третіх осіб спонукання господарюючого суб'єкта (підприємця) - учасника договору до невиконання або виконання неналежним чином договірних зобов'язань перед цим конкурентом шляхом надання або пропонування господарюючому суб'єкту (підприємцю) - учаснику договору, безпосередньо або через посередника, матеріальної винагороди, компенсації чи інших переваг.
(Ст. 12 "Схилення господарюючого суб'єкта (підприємця) до розірвання договору з конкурентом" Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції". Ухвалений Верховною Радою України від 7.06.1996 р. N 236/96-ВР).
Територіальні (географічні) межі ринку
Територіальні (географічні) межі ринку - територія зі сферою взаємовідносин купівлі-продажу товару (групи товарів), в межах якої за звичайних умов споживач може легко задовольнити свій попит на певний товар і яка може бути, як правило, територією держави, області, району, міста тощо або їхніми частинами.
(Витяг з п.1.3 "Загальні положення" "Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5.03. 2002 р. N 49-р.Зареє-стровано в Міністерстві юстиції України 1.04.2002р. за N 317/6605 ).
Схилення до розголошення комерційної таємниці
Схилення постачальника до дискримінації покупця (замовника)
Схиленням господарюючого суб'єкта (підприємця) до розірвання договору з конкурентом
Територіальні (географічні) межі ринку
Товар
Товарні межі ринку
Узгоджені дії
Учасники концентрації суб'єктів господарювання
Часові межі ринку