Товар - будь-який предмет господарського обороту, в тому числі продукція, роботи, послуги, документи, що підтверджують зобов'язання та права (зокрема цінні папери)
(Витяг з ст. 1 "Визначення термінів" Закону України "Про захист економічної конкуренції".Ухвалений Верховною Радою України 11.01.2001 р. N 2210-ІІІ).
Примітка укладача. Таке ж формулювання міститься в п.1.3 "Загальні положення" "Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5.03. 2002 р. N 49-р.Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1.04.2002р. за N 317/6605 ).
Товар - продукт діяльності (включаючи роботи, послуги, а також цінні папери), призначений для реалізації.
(Витяг з ст. 1 "Визначення термінів" Закону України "Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності". Ухвалений Верховною Радою України 18.02.1992р. N 2132-ХІІ).
Товарні межі ринку
Товарні межі ринку - товар (товарна група), сукупність схожих, однорідних предметів господарського обороту, в межах якої споживач за звичайних умов може перейти від споживання певного виду предметів господарського обороту до споживання іншого.
(Витяг з п.1.3 "Загальні положення" "Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5.03. 2002р. N 49-р.Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1.04.2002р. за N 317/6605 ).
Узгоджені дії
Узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання. Узгодженими діями є також створення суб'єкта господарювання, об'єднання, метою чи наслідком створення якого є координація конкурентної поведінки між суб'єктами господарювання, що створили зазначений суб'єкт господарювання, об'єднання, або між ними та новоствореним суб'єктом господарювання, або вступ до такого об'єднання.
(Витяг з ст. 5 "Узгоджені дії" Закону України "Про захист економічної конкуренції". Ухвалений Верховною Радою України 11.01.2001 р. N 2210-ІІІ).
Учасники концентрації суб'єктів господарювання
Учасниками концентрації визнаються:
суб'єкти господарювання, стосовно яких здійснюється або має здійснитися злиття, приєднання;
суб'єкти господарювання, які набувають або мають намір набути контроль над суб'єктом господарювання, та суб'єкти господарювання, щодо яких набувається або має набутися контроль суб'єкти господарювання, активи (майно), частки (акції, паї) яких набуваються у власність, одержуються в управління (користування), оренду, лізинг, концесію або мають набутися, та їх покупці (одержувачі), набувачі;
суб'єкти господарювання, що є або мають намір стати засновниками (учасниками) новостворюваного суб'єкта господарювання. У разі коли одним із засновників є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, орган адміністративно-господарського управління та контролю, учасником концентрації вважається також суб'єкт господарювання, активи (майно), частки (акції, паї) якого вносяться до статутного фонду новостворюваного суб'єкта господарювання;
фізичні та юридичні особи, пов'язані з учасниками концентрації, зазначеними в абзацах другому - п'ятому цієї статті, відносинами контролю, що дає підстави визнати відповідну групу осіб згідно із статтею 1 цього Закону єдиним суб'єктом господарювання.
(Ст. 23 "Учасники концентрації суб'єктів господарювання" Закону України "Про захист економічної конкуренції". Ухвалений Верховною Радою України 11.01.2001 р. N 2210-ІІІ).
Часові межі ринку
Часові межі ринку - час стабільності ринку, тобто період, протягом якого структура ринку, співвідношення попиту та пропозиції на ньому істотно не змінюються.
(Витяг з п.1.3 "Загальні положення" "Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку". Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5.03. 2002 р. N 49-р.Зареє-стровано в Міністерстві юстиції України 1.04.2002р. за N 317/6605 ).
2.4.1. Конкуренція загалом
Ланцюжок створення вартості (глава 2 книги)
Затрати (глава 3 книги)
Диференціація продуктів (глава 4 книги)
Технології та конкурентні переваги (глава 5 книги)
Конкуренти (глава 6 книги)
Сегментація і конкурентна перевага (глава 7 книги)
Заміщення продуктів та послуг (глава 8 книги)
Взаємозв'язки між бізнес-одиницями (глава 9 книги)