1. Аргументы и факты в Украине. — 2009. — № 15.
2. Гегель Г. Философия истории // Соч.: В 14 т. — М.; Л.: Гос. соц.-экон. изд-во, 1935. — Т. 8.
3. Гегель Г. Эстетика: В 4 т. — М.: Искусство, 1969. — Т. 1.
4. Лифшиц М. Античный мир, мифология, эстетическое воспитание // Собр. соч.: В 3 т. — М.: Изобр. искусство, 1988. — Т. 3.
5. Миронов В. Россия в глобальном мире: отечественное образование и Бо-лонский процесс // Здравый смысл. — 2007. — № 2 (43).
6. Ницше Ф. Веселая наука // Соч.: В 2 т. — М.: Мысль, 1990. — Т. 1.
7. Шіллер Ф. Листа про естетичне виховання людини // Ф. Шіллер. Естетика. — К.: Мистецтво, 1974.
8. Юнг К. Архетип и символ. — М., 1991.
Запитання для самоперевірки
1. Розкрийте існуючі в мистецтві об'єктивні передумови активізації духовних структур суб'єкта на естетичне сприймання.
2. Визначте можливості мистецтва бути джерелом самовдосконалення особистості.
3. Охарактеризуйте феномен системності в естетичному спілкуванні з мистецтвом для гармонізації духовних структур особи.
4. Розкажіть про основні етапи процесу естетичного відношення до твору мистецтва.
5. Поясніть об'єктивну необхідність творення культури спілкування з мистецтвом.
6. Проаналізуйте вплив суспільних відносин на характер взаємодії з художніми скарбами.
7. Які Ви знаєте причини нівелюючого впливу псевдомистецтва на особистість?
8. Наведіть приклади естетично доцільної організації суспільного життя і поясніть роль мистецтва у названому процесі.
9. Чому художні цінності — найдосконаліше джерело духовного вдосконалення особи?
10. Назвіть два основні напрями взаємодії моралі та мистецтва.
11. Визначте реальні підстави виховного впливу мистецтва.
Передмова
Частина І. Практикум
Розділ 1. Предмет і завдання етики
Розділ 2. Мораль як форма свідомості, засіб духовно-практичного засвоєння світу людиною
Розділ 3. Моральна відповідальність та вчинок людини
Розділ 4. Основні етичні цінності
Розділ 5. Моральне становлення особистості
Розділ 6. Етика спілкування
Розділ 7. Економіка, політика й моральність у сучасному суспільстві