Міжнародний маркетинг - Барановська М.І. - 1.3.14. Яким чином Інтернет забезпечує компанії, зв'язки з громадськістю?

Інтернет в сучасному міжнародному маркетингу відіграє велику роль в розвитку комунікаційної, збутової, товарної і цінової політики.

Інтернет і комунікаційна політика в міжнародному маркетингу компанії.

Інтернет і реклама. Компанії активно використовують Інтернет для організації реклами своїх товарів. Інтернет-реклама дозволяє охопити практично всю земну кулю, при цьому максимально чітко визначаючи цільову аудиторію.

Зазвичай реклама розміщується на Web-сторінці компанії, а також використовує так звані банери на тематичних серверах інших компаній або їх груп і на пошукових серверах, звернення до яких приводить до переходу користувача на сайт компанії-рекламодавця. Тематичні сервери дозволяють орендувати простір і тримати на їх сторінках банер з рекламою протягом спеціального обумовленого і сплаченого часу. Пошуковий сервер, крім цього, може купити пошукову категорію (підрозділ теми) і пошукове (ключове) слово, і тоді рекламний банер висвічуватиметься завжди, коли користувач при пошуку звертатиметься до відповідної тематики або до відповідного пошукового слова, до того ж на всіх відповідних сторінках.

Роботою з розміщення реклами на різних сторінках Інтернету займаються спеціалізовані Інтернет-мережі рекламних агентств, з якими, як правило, і укладають відповідні договори компанії-рекламодавці. Такі спеціалізовані рекламні агентства мають власні централізовані Web-сервери. Деякі з них пропонують сервери з числом контактів від одного до 5 млн. на місяць.

У ряді випадків компанія розсилає рекламні повідомлення по спеціальних списках адресатів за допомогою електронної пошти. Етично використовувати списки, складені спираючись на згоду адресатів бути включеними в них. Це може бути членство в клубі прихильників товарів даної фірми, списки власників дисконтних карт даної компанії та ін. Списки можуть продаватися, здаватися і братися в оренду, проте тут слід бути дуже обережним, щоб не викликати незадоволення з боку адресатів реклами, що розсилається.

Пряма поштова e-mail-реклама дає великий ефект, унаслідок своєї адресності і чіткого визначення цільової аудиторії.

Вибір рекламних ресурсів в Інтернеті припускає аналіз ступеня охоплення цільової аудиторії, вартість реклами, частоту подачі, частоту контактів і викликів рекламного банера, ефективність дії реклами. Також враховується можливість для користувачів відключати канали отримання рекламних повідомлень в режимі "стоп" або "без графіки". За ефективністю реклами в мережі Інтернет, за ефективністю роботи рекламних Інтернет-агентств стежать самі агентства і спеціальні незалежні ревізійні бюро.

У разі вузької сегментації за певним доменним ім'ям (наприклад, тільки jp (Японія), тільки ua (Україна) та ін.), за певною програмою-браузером, за певною операційною системою вартість реклами зростає, але якщо цільова аудиторія обрана правильно, це в значній мірі підвищує ефективність рекламної дії.

Якість Інтернет-реклами багато в чому визначається якістю її банера, що запрошує і зацікавлює користувача ввійти через нього на рекламну сторінку компанії-рекламодавця. Web-сервер використовується також для тестування рекламних концепцій на стадії їх розробки.

1.3.14. Яким чином Інтернет забезпечує компанії, зв'язки з громадськістю?

Інтернет і public relations (PR). В даний час практично кожна компанія має своє обличчя в Інтернеті - Web-сервер, що складається з декількох Web-сторінок, де фірма поміщає, як у вітрині, основні дані про себе, про свою історію і досягнення, новини компанії, прес-релізи, повідомлення для акціонерів, коротку інформацію про керівництво фірми, про основних фахівців, в тому числі і в області PR, про сферу їх компетентності і відповідальності, інформацію про товари-новинки, прайс-листи, специфікації, дані про терміни доставки, оголошення про розпродажі, фінансову інформацію, архів прес-релізів, регулярний інформаційний бюлетень і т. ін.

Інтернет дозволяє компанії надавати коротку і найбільш популярну інформацію в режимі автовідповідача. При цьому Web-сервер компанії має спрямованість не тільки на потенційних покупців, але і на широку громадськість, тому важливо визначити стиль і тональність повідомлень, особливості і зміст інформаційного наповнення.

Інформація, що містить дані для зв'язків з громадськістю, може розсилатися і за допомогою електронної пошти як в масовому плані, так і по адресах спеціального списку розсипки, що є більш ефективним.

Деякі компанії створюють віртуальний прес-центр, де міститься детальна інформація про фірму і де можна вступити в діалог з її фахівцями. Якщо загальна РR-сторінка компанії має вільний доступ, то доступ до такого прес-центру у більшості компаній обмежено паролем в обмін на електронну адресу користувача.

1.3.15. Яким чином Інтернет забезпечує компанії стимулювання збуту?
1.3.16. Яким чином здійснюється електронна торгівля?
1.3.17. Яким чином Інтернет допомагає формувати товарну і цінову політику в міжнародній маркетинговій діяльності?
1.3.18. Які існують проблеми і перспективи розвитку міжнародного інформаційного середовища?
Розділ 2. ПОЛІТИКО-ПРАВОВЕ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
2.1. Політичне середовище міжнародного маркетингу
2.1.1. Чим визначено політичне середовище міжнародного маркетингу?
2.1.2. В чому полягає сутність поняття політична стабільність ?
2.1.3. Як міждержавні угоди впливають на середовище міжнародного маркетингу?
2.1.4. Яка послідовність дослідження політико-правового середовища?
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru