Дуже старий рекламний засіб, популярний в усьому світі. Деякі відомі календарі стали об'єктом зацікавлення колекціонерів, а декотрі колекції рекламних календарів, наприклад компанії "Шреллі" (Pirelli), навіть виставляються на аукціонах. Знаменний факт: кілька років тому "Шреллі" відмовилася від використання своїх славетних календарів, але невдовзі випустила нову серію. Мабуть, люди за ними скучили! Календар створює позитивний образ компанії, тобто належить до сфери зв'язків з громадськістю і водночас є цінним рекламним засобом постійної присутності. Отже, його можна використовувати в обох цих видах діяльності. Людина зберігає календар протягом цілого року, вішає на помітному місці і постійно звертається до нього.
Деякі рекламодавці можуть випускати свої індивідуальні календарі, а інші використовують вже готові календарі, на яких вони лише друкують свою назву та реквізити. Такі компанії, як "Бемроуз" (Bemrose), "Евершед" (Evershed) та "Кей енд Джі Локвуд" (K&J Lockwood), пропонують чудовий дизайн, який вони змінюють щороку. Календарі компанії "Евершед" було відмічено міжнародними нагородами. Календар може мати такі форми:
1. Календар а картинками. Мабуть, цей тип є найпопулярнішим. Такий календар може мати одну, шість або дванадцять сторінок з відповідною кількістю картинок. Залежно від того, що рекламує календар, він може містити фотографії гарних дівчат або пейзажів, ілюстрації картин або кадри з мультфільмів. Для використання календаря в міжнародному масштабі назви місяців можуть бути надруковані кількома мовами.
2. Відривний календар. Цей календар складається зі сторінок, які щодня відриваються.
3. "Цифровий календар". Це календар, який інколи виконує також функцію годинника і, як правило, є електричним або електронним, може справляти враження сучасної і зручної техніки.
4. Сувій. Один аркуш, який містить усі дати року і який вішають на стіну вертикально, розгортаючи наче сувій.
5. Квартальний календар. У цьому разі маємо дуже розумну ідею, адже квартальний календар можна видавати у відповідні пори року, уникаючи таким чином конкуренції з боку традиційних календарів, які продаються на Різдво. За даними компанії "Бемроуз", протягом 90-х років календарі з фотографіями диких тварин були популярніші за календарі з дівчатами, популярність яких впала на 20 відсотків. Також популярністю користуються календарі з екологічною або доброчинною тематикою.
7. Компакт-диски, CD-ROM, аудіо- та відеокасети
Ці засоби використовують дедалі активніше, особливо з розповсюдженням програвачів компакт-дисків, комп'ютерів, касетних магнітофонів та відеомагнітофонів. їх можна використовувати для поширення безплатних зразків продукції, як це роблять "Рідерс Дайджест" (Reader's Digest) та "Лінгафон" (Linguaphone), або так, як це робить компанія "Рекорд Токенз" (Record Tokens), яка до рекламних касет додає звичайну аудіокасету. Аудіо- та відеокасети і компакт-диски можуть згадуватися в рекламних оголошеннях у пресі.
8. Рекламні торбинки та пластикові пакети
Обидва ці засоби можна використовувати в рекламних цілях. Рекламні торбинки (спортивні або ті, що їх виготовляють авіакомпанії) людина може зберігати протягом тривалого періоду часу, а пластикові пакети, які роздрібні торговці видають покупцям, щоб їм було зручно нести покупки, мають коротке життя. Обидва ці засоби сповіщають про рекламодавця тисячі людей, яким вони впадають в око, коли власник торбинки або пакета прямує вулицею. Якщо спортсмен приносить своє спорядження на матч у такій торбинці, то розміщення реклами можна вважати вдалим.
8. Рекламні торбинки та пластикові пакети
9. Рекламний одяг
10. Прапори
11. Гральні карти
12. Коробочки сірників
13. Сувеніри
14. Скріпки для паперів
15. Відеозасоби
16. Книжкова реклама