Для виконання транспортних робіт у зимовий період перевіряють справність системи обігрівання, надійність роботи пускового пристрою двигуна, а кабіну утеплюють.
Водіїв-машиністів забезпечують зимовим спецодягом і спецвзуттям відповідно до діючих норм. На колесах тракторів закріплюють ланцюги проти ковзання, а на гусеницях—льодові шпори.
У разі необхідності льодового переїзду призначають відповідальну особу, під керівництвом якої вимірюють найменшу товщину льоду по всій трасі, щоб визначити загальну допустиму масу транспортного засобу і забезпечити безаварійний переїзд.
Для транспортних засобів при навантаженні 3,5 т, і температурі повітря протягом трьох діб не вище - 5"С, товщина льоду має бути 0,24 м, а при короткочасній відлизі (0* С) - 0,31 м. Якщо навантаження становить 15 т, товщина льоду має бути 0,5 м. На переправах через лід одночасно дозволяється рухатися тільки в одному напрямку зі швидкістю 10 км/год. Двері кабіни треба відкрити і зафіксувати в такому положенні.
Якщо на переправі з’явиться вода, то рух транспорту забороняється.
Які основні правила переїзду транспортних засобів через залізничні переїзди?
Водії машин при наближенні до залізничного переїзду мають бути особливо обережними і уважними, керуватися попереджувальними знаками "Бережись поїзда", звуковою і світловою сигналізацією та вказівками чергових на переїзді.
Під’їхавши до переїзду, що не охороняється, або при відкритому положенні шлагбаума чи непрацюючому світлофорі, необхідно переконатися, що до переїзду не наближається поїзд, зупинивши транспортний засіб не ближче як за 10 м від найближчої рейки. При закритому положенні шлагбаума або миготливому сигналі світлофора, необхідно зупинитись від них на відстані не ближче як 5 м.
Після проходу поїзда не можна виїжджати на переїзд, а потрібно переконатись у відсутності зустрічного поїзда або іншого у тому ж напрямку і тільки тоді починати рух транспортного засобу.
На переїзді не дозволяється зупинятись, виключати зчеплення, переключати передачі, перевозити вантажі, які можуть пошкодити колію.
При вимушеній зупинці на переїзді необхідно вжити всіх заходів для його звільнення. Крім цього, необхідно направити двох осіб уздовж колії в обидва боки На 100 м на зустріч поїздам, які можуть наближатися, пояснивши як подавати сигнали, щоб машиніст зупинив поїзд. Якщо нема кого послати, то при появі поїзда водій сам повинен бігти йому назустріч і подавати сигнал зупинки рухом руки (удень — шматком яскравої тканини, уночі—ліхтарем або факелом). Для перевезення через залізницю особливо важких або великогабаритних вантажів, ширина яких з вантажем або без нього перевищує 5 м або висота більше 4,5 м від поверхні дороги, необхідно отримати дозвіл начальника дистанції шляхів залізниці.
Який порядок заправки машин паливно-мастильними матеріалами?
Заправляти самохідні машини пальними і мастильними матеріалами рекомендується за допомогою механізованих заправних станцій або агрегатами, що дають можливість заправляти машини нафтопродуктами і водою у польових умовах.
При заправці відстань між машиною і заправним агрегатом має бути не менше З м. Пролите пальне або мастило з машини витирають ганчіркою, а землю перекопують. Під час заправки не дозволяється палити і користуватися відкритим вогнем. Щоб не допустити опіків обличчя і рук гарячою парою, відкривати кришку радіатора необхідно у рукавицях; стояти з навітряного боку.
Заправляти транспортні засоби, які перевозять у кузовах ЛЗМ, забороняється.
Паливний бак необхідно заправляти на 90-95 % його місткості, щоб при русі і нагріванні, паливо не розплескувалося через горловину. При загорянні нафтопродуктів полум’я гасять за допомогою вуглекислотного вогнегасника, піску, землі або накинутим брезентом чи повстю.
Яких вимог безпеки необхідно дотримуватись при переїзді транспортних засобів під лініями електропередач?
На ділянках доріг, над якими проходять повітряні лінії електропередач, проїзд транспортних засобів дозволяється у тому випадку, якщо відстань від найвищої точки машини або вантажу на транспортних засобах до нижнього проводу ЛЕП не менше таких величин:
Таблиця 3.1
3.3.2. Безпека підіймально-транспортного обладнання
Які бувають причини аварій при експлуатації вантажопідіймальних кранів?
Що таке коефіцієнт стійкості крана?
Які передбачаються види стійкості кранів?
Які країні розраховуються на стійкість?
Якими бувають режими роботи кранів і якими параметрами вони характеризуються?
Які розрізняють параметри кранів?
Яким способом механізми і металоконструкції крана захищаються від корозії і в який колір їх фарбують?
Які крани належать до категорії стрілових?