Далі мова піде про різноманітні аспекти корпоративних вечірок. Автор в черговий раз застерігає, - матеріал не з пальця висосано. Як відомо, військові статути та "Правила дорожнього руху" написано кров'ю. Правила вечірок написано якщо не зовсім кров'ю, то сльозами і зламаними долями тих, хто не знав як себе на них вести чи забув про те, потративши в обійми Бахуса, тобто нюхнувши алкогольних парів. Отже, беремо на озброєння інформацію, що подається нижче.
16.2.1. Десять "золотих правил" корпоративу
Десятьма "Золотими правилами" корпоративу вважаються наступні:
1. На корпоративну вечірку слід прибувати вчасно.
Якщо з огляду на непередбачувані обставини доведеться запізнитися, то не більше ніж на 15-20 хвилин.
2. Першими йдуть з вечірки великі начальники, потім - решта співробітників.
3. Якщо на вечірці присутній фотограф, то слід бути уважним і старатися, щоб ваш вигляд у кадрі був пристойним.
4. Начальник - він не лише в армії начальник, а й начальник під час вечірки. Для розмови з ним слід вибирати нейтральні теми. Найкраще ж - потримати язик за зубами.
5. Якщо вам не хочеться йти на вечірку - не йдіть.
Ніхто не може вас змусити йти на неї. Це справа добровільна.
6. Дотримуйтесь дрес - коду.
7. Танцюйте, але не вистрибуйте.
8. Пийте помірно.
9. Не беріть участь в "слизьких" бесідах.
10. Швиденько вибачайтеся, якщо щось трапилося з вашої вини.
На деяких із зазначених правил далі зупинимося з подробицями.
16.2.2. Одяг для корпоративу
На початку XXI століття на корпоративних заходах вважалось недоречним плаття до підлоги, криноліни та корсети. Складність підготовки до корпоративної вечірки полягала у такому вдягненні на роботу, щоб після неї без проблем перейти до вечірніх веселощів. Роздуми про одяг, передусім, хвилювали жінок. У цих справах їхнє життя є складнішим ніж у чоловіків.
Мабуть же ніхто з жінок не хоче цілий робочий день сидіти перед комп'ютером у платті для коктейлів, з оголеними плечима та глибоким декольте. Мало хто хоче бути на вечірці у джинсах, розтягнутому до колін светрі чи іншій буденній робочій одежі. Якщо між закінченням робочого дня та початком фуршету перерва невелика і немає можливості радикально перевдягнутися, то необхідно виявити винахідливість
Фахівці рекомендують розпочинати з головного і вчиняти так:
1. Одягти чорну спідницю чи чорні брюки та найнарядніші туфлі, які є у гардеробі.
2. Для гори від пояса взяти однотонну блузу або світер з V - подібним вирізом. Або ж одягти темний топ під приталений жакет.
Рекомендовані ансамблі мають достатньо пристойний вигляд для офісу, залишаючи при цьому достатній простір для гламурних перетворень і прикрас. Правильно підібрані аксесуари вирішують багато проблем та задають тон всьому костюму. Вбрання допоможе оживити кольором розкішна шаль або красивий шовковий шарф. Не завадить вечірня сумка без ручок, елегантні висячі сережки, незвичайна зачіска та дещо скоригований, дивлячись на обставини, макіяж. Співробітниця за таких умов стає жінкою. Коли літератор з молодою дружиною заявився на корпоративі, то йому сказали, що вбрання у дружини - це справжня поема. Літератор у відповідь зазначив, що то - дві поеми і десять віршів.
Сподіваємось, що наведені вище підказки про вбрання допоможуть жіночій частині фірми довести, що на корпоративі вони є жінками, а не просто співробітницями.
На вечірці не слід зловживати стилем одежі. Слід пам'ятати, що корпоративні заходи - це не конкурси на глибину декольте чи парфумну інтоксикацію. Доцільніше на вечірці продемонструвати свій гарний смак. Батьківщина ніколи не забуває героїв, а колектив компанії та її керівництво тих, хто знає міру у декольте.
16.2.2. Одяг для корпоративу
16.2.3. Чоловік/дружина і корпоратив
16.2.4. Поведінка на корпоративній вечірці
16.2.5. Нові корпоративи
16.2.6. Кейтеринг
16.3. Новий рік
16.3.1. Передсвяткові проблеми
16.3.2. Підготовка до вживання спиртних напоїв
16.3.3. Правила грамотного вживання алкоголю