Менеджмент - Дикань Н.В. - II. Терміни і поняття

Виберіть афоризм, в якому найповніше розкрито сутність теми.

"Контроль... непомітно перейшов до десятків мільйонів, а потім перейде до сотні мільйонів споживачів у всьому світі".

Л. Герстнер

"Якщо ви думаєте, що компетентність коштує дорого, спробуйте некомпетентність".

Й.С. фон Хольстайн

"Записуй власну думку. Можливо, тобі вдасться занотувати власну''.

Д. Окольський

"Робота в команді дуже важлива. Вона дає змогу звернути провину на іншого".

Восьме правило Фінейгла

"Вони сказали, що розраховують на мене. Цікаво, скільки це для мене коштуватиме".

Я. Васильківський

"Найголовніша людина в кімнаті та, яка знає, що потрібно зараз робити".

Дж.Л.Уебб

"Директор — така сама людина, як і всі інші, тільки він про це не знає".

Р. Чандлер

"Щоб знайти спільну мову з керівником, потрібно стати його шефом".

В. Георгієв

II. Терміни і поняття

До кожного визначення доберіть відповідний термін або поняття:

а) такий підхід до контролю, що зосереджується на результатах діяльності організації після завершення виробничого процесу;

б) такий підхід до контролю, який використовує ресурси в системі організаційної діяльності як засоби контролю за виконанням організаційних цілей;

в) процес спостереження і регулювання різних видів діяльності організації з метою полегшення виконання організаційних завдань;

г) підхід до контролю, заснований на його застосуванні в процесі виконання роботи;

д) контроль, призначений для визначення того, чи слід змінювати загальну стратегію подій, що розгортаються, і результатів, пов'язаних із сутністю кроків і дій з виконання планів компанії;

е) контроль, призначений для систематичної перевірки того, чи діють передумови, що лежать в основі планів компанії;

є) наявний механізм, який використовують менеджери з метою контролю людських ресурсів в організації;

ж) процес досягнення організацією своїх цілей;

з) конкретний критерій у певний період часу, який точно визначає те, що має бути одержаним для досягнення поставлених цілей;

и) бажаний результат або очікувана подія, з якими менеджери можуть порівнювати наступну діяльність, виконання і зміни;

і) межі, в яких відхилення отриманих результатів від передбачених не мають викликати занепокоєння;

ї) результати процесу контролю, що відображаються у майбутній діяльності організації або підрозділу в кількісних грошових одиницях;

й) тип попереднього контролю, що полягає у спостереженні за широким колом подій усередині компанії та за її межами, які б могли зробити зміни в стратегії фірми бажаними;

к) така інформація, в якій адекватно характеризується досліджуване явище, суттєво необхідна для прийняття правильного рішення;

л) тип поведінки, коли люди прагнуть вдовольняти вимог и контролю, а не досягати поставлених цілей;

м) система, що дає потрібну інформацію певним особам до того, як розвинеться криза.

1. Вхідний контроль.

2. Контроль виконання.

3. Поточний контроль.

4. Управлінський контроль.

5. Заключний контроль.

6. Попередній контроль.

7. Контроль.

8. Показник результативності.

9. Оцінка використання.

10. Масштаб допустимих відхилень.

11. Стандарт.

12. Стратегічний нагляд.

13. Фінансове планування.

14. Дисфункціональний ефект.

15. Система ефективного контролю.

16. Важлива інформація.

III. Тести

Виберіть правильний варіант відповіді.

1. У чому полягає сутність поняття "контроль":

1) процес перевірки всіх видів діяльності організації;

2) сукупність дій з визначення фактично досягнутих результатів діяльності організації та за потреби здійснення коригувань;

3) процес досягнення організацією своїх цілей;

4) визначення напряму діяльності організації?

2. Стандарти — це:

1) конкретні цілі, що можуть змінюватися та обмежені в часі;

2) конкретні незмінні цілі, обмежені в часі;

3) цілі, яких прагне досягти організація;

4) конкретні цілі, яких дотримується організація у процесі діяльності та які можуть змінюватися.

3. Стосовно чого в організаціях застосовується попередній контроль:

1) трудових ресурсів, документації та касових залишків;

2) інформаційного забезпечення, матеріальних і касових залишків;

3) трудових, матеріальних та фінансових ресурсів;

4) устаткування, документації й інформаційного забезпечення?

4. Для якого виду контролю першочергове значення має зворотний зв'язок:

1) попереднього;

2) поточного;

3) заключного;

4) фінансового?

5. Що є важливим засобом попереднього контролю фінансових ресурсів:

1) бюджет;

2) встановлення відповідних правил;

3) матеріальні активи;

4) фінансова звітність минулих періодів?

6. З якою метою промислові організації встановлюють обов'язковий попередній контроль використовуваних матеріальних ресурсів:

1) щоб виробити високоякісну продукцію;

2) для уникнення зайвих витрат;

3) щоб у майбутньому ефективніше використовувати наявні ресурси;

4) для уникнення фінансових зловживань?

7. Що найчастіше є об'єктом поточного контролю:

1) фінансові ресурси;

2) матеріальні ресурси;

3) трудові ресурси;

4) заборгованість підприємства?

8. Що демонструє перший етап процедури контролю:

1) наскільки близько, по суті, поєднані функції контролю та планування;

2) стратегічні цілі діяльності підприємства;

3) тісний зв'язок між мотивацією та контролем;

4) відповіді?

9. Що називається показником результативності:

1) економічний ефект, якого досягла організація;

2) конкретний критерій у певний період часу;

3) фінансовий стан підприємства на певну дату;

4) відповіді 1), 2) і 3) правильні?

10. У чому полягає сутність масштабу допустимих відхилень:

1) межі, в яких відхилення одержаних результатів від намічених не мають викликати занепокоєння;

2) межі, в яких відхилення отриманих результатів від передбачених повинні викликати занепокоєння;

3) межі, в яких відображається відхилення одержаних результатів від намічених;

4) межі, в яких варіюють отримані результати?

III. Тести
IV. Твердження
V. Ситуаційні задачі
VI. Структурно-логічні схеми
VII. Кросворд
Тема 9. ЛІДЕРСТВО
9.1. Вертикальний поділ праці в організаціях і необхідність керування. Поняття повноважень, впливу та влади. Форми влади та впливу
9.2. Поняття лідерства
9.3. Поняття стилю керівництва
9.4. Стилі керівництва
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru