Право / Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення - Пєтков С.В.
Невиконання законних вимог Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України щодо надання інформації, копій документів, а також порушення встановлених законодавством строків їх надання, надання завідомо недостовірної інформації - тягнуть за собою накладення штрафу від двадцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, - тягнуть за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Доповнено статтею 18835 згідно із Законом України від 07.07.2010 p. № 2453-V1)
1. Об'єктом даного адміністративного проступку є суспільні відносини у сфері судоустрою (див. Закон України "Про судоустрій і статус суддів").
2. Об'єктивна сторона правопорушення виражається у невиконанні законних вимог Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України щодо надання інформації, копій документів, а також порушення встановлених законодавством строків їх надання, надання завідомо недостовірної інформації (формальний склад).
3. Суб'єкт адміністративного проступку - посадові особи, громадяни.
4. Суб'єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини як у формі умислу, так і у формі необережності.
Стаття 188/36. Невиконання законних вимог посадових осіб національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг
Несвоєчасне надання інформації, необхідної для виконання покладених на національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, завдань,- тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб суб'єктів природних монополій або суб'єктів господарювання на суміжних ринках у сфері теплопостачання і централізованою водопостачання та водовідведення до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ненадання інформації національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, або надання завідомо недостовірних даних посадовими особами суб'єктів природних монополій або суб'єктів господарювання на суміжних ринках у сфері теплопостачання І централізованого водопостачання та водовідведення - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб таких суб'єктів господарювання до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання або несвоєчасне виконання суб'єктами природних монополій або суб'єктами господарювання на суміжних ринках у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення рішень національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, порушення ліцензійних умов - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб таких суб'єктів господарювання до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Доповнено статтею 188м згідно із Законом України від 09.07.2010 р. № 2479-VI; із змінами, внесеними згідно із Законом України від 07.07.2011 р. № 3610-VI)
1. Об'єктом даного адміністративного проступку є суспільні відносини в галузі державного нагляду у сфері комунальних послуг (див. Закон України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг").
2. Об'єктивна сторона правопорушення виражається у таких діях:
1) несвоєчасне надання інформації, необхідної для виконання покладених на національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, завдань;
2) ненадання інформації національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, або надання завідомо недостовірних даних посадовими особами суб'єктів природних монополій або суб'єктів господарювання на суміжних ринках у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення;
3) невиконання або несвоєчасне виконання суб'єктами природних монополій або суб'єктами господарювання на суміжних ринках у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення рішень національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, порушення ліцензійних умов.
Всі склади правопорушень - формальні.
3. Суб'єкт адміністративного проступку - посадові особи підприємств, установ та організацій.
4. Суб'єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини як у формі умислу, так і у формі необережності.
Стаття 188/38. Невиконання приписів посадових осіб спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності
Стаття 188/39. Порушення законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів
Стаття 188/40. Невиконання законних вимог (приписів) посадових осіб Державної архітектурно-будівельної інспекції України або її територіальних органів
Стаття 189. Порушення правил відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень
Стаття 189/1. Порушення порядку видобутку, виробництва, використання та реалізації дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
Стаття 189/2. Порушення правил виготовлення та порядку обліку і зберігання печаток та штампів, а так само виготовлення, ввезення, реалізація та використання самонабірних печаток
Стаття 189/3. Незаконне виготовлення, збут або використання державного пробірного клейма
Стаття 190. Порушення громадянами порядку придбання, зберігання, передачі іншим особам або продажу вогнепальної, холодної чи пневматичної зброї
Стаття 191. Порушення громадянами правил зберігання, носіння або перевезення вогнепальної, холодної чи пневматичної зброї і бойових припасів