Готельний бізнес - Мальська М.П - Встановлення гнучких цін, що змінюються згідно стану ринку

В даному випадку ціна на будь-яку з послуг, що надається готелем, буде чітко реагувати на зміни стану ринку, співвідношення попиту та пропозиції. Це важлива проблема для керівництва, що передбачає постійний аналіз змін, які відбуваються в сфері гостинності та вплив зміни цін і тарифів на економічні результати діяльності готелю.

Для стимулювання обсягу реалізації основних і додаткових послуг вітчизняні готельні підприємства також використовують різні цінові знижки та диференціацію цін і тарифів.

У більшості вітчизняних готелів використовуються як сезонні, так і комерційні знижки, пов'язані з терміном перебування відвідувачів або ненаданням готелем певних видів обов'язкових послуг з об'єктивних причин. До сезонних можна віднести також знижки на час різдвяних та новорічних свят, великодня та серпневих канікул. У готельних комплексах України існують "Положення про надання знижок проживаючим", розроблені відповідно до Закону України "Про підприємства в Україні" (ст. 23 п. 1) та "Правила користування готелями та надання готельних послуг в Україні" (затверджених наказом Державного комітету України по туризму від 10 вересня 1996 р. № 77/44).

Вітчизняні готелі найчастіше включають до "Положень" такі види цінових знижок:

- сезонні знижки - реалізацію послуг здійснюється у несезон, у святкові дні (різдвяні, великодні та інші релігійні свята) - вони становлять 25-50 %;

- за тимчасове зниження якості послуг проживання за будь-яких об'єктивних причин (ремонті роботи, тимчасова відсутність гарячої води, телефонного зв'язку, телевізора або холодильника у номерах, де вони повинні бути) - сума знижки визначається з врахуванням мінімальної добової вартості незабезпечених послуг;

- за розташування номерів у безпосередній близькості до душових та інших приміщень загального користування, а також приміщень, у яких проводяться ремонтні роботи - 5-10 %;

- спеціальні знижки - для школярів та студентів під час канікул, при розміщенні в одному номері членів однієї родини (якщо не застосовується спеціальний "родинний тариф");

- знижка якщо здійснюється оплата готівкою - до 2 %;

- функціональні знижки (дилерські) - при реалізації товарів і послуг за допомогою посередників (турагентів, дистриб'юторів, інших посередників). Знижка на відшкодування витрат посередників становить 3-25 % від собівартості послуг;

- знижки для постійних клієнтів готелю становлять 5-10 %. Значення цих знижок коригується згідно від часу проживання - кількості діб;

- дипломатичні знижки надаються при наявності дипломатичного паспорта та за умови обов'язкового попереднього бронювання (10-20 %);

- корпоративні знижки надаються співробітникам готелю на окремі послуги;

- спеціальні знижки, значення яких визначається окремим розрахунком;

- форс-мажорні знижки пов'язані з ненаданням обов'язкових послуг готелем, наприклад, тривала відсутність гарячої або холодної води, відключення електроенергії, ліфта, опалення в осінньо-зимовий період та ін.;

- знижки на нічне проживання у будні дні - надаються клієнтам, що поселяють у готелі з 22.00 до 8.00 год. наступного дня;

- знижки на проживання в неробочі (вихідні та святкові) дні - надаються з 12.00 п'ятниці до 12.00 неділі.

Знижки на обсяг реалізації послуг

Готель може застосовувати спеціальні розцінки для залучення клієнтів, які спроможні оплатити більшу кількість людино-діб впродовж визначеного періоду, пропонувати спеціальні, пільгові тарифи або надавати безплатні послуги для асоціацій та організаторів зустрічей, конференцій. Окрім знижок для груп клієнтів, готель може пропонувати спеціальні корпоративні ціни клієнтам, які гарантують готелю використання визначеної кількості місць щороку.

Знижки на обсяг реалізації послуг
Знижки згідно сезону купівлі
5.3. Світовий досвід формування спеціальних тарифів на номери у готелях
Розділ 6. ОРГАНІЗАЦІЯ І ТЕХНОЛОГІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЯХ
6.1. Технологічний цикл обслуговування клієнтів у готелях
6.2. Організація та функції адміністративно-управлінської служби у готелях
6.3. Організація і технологія обслуговування гостей службою бронювання
Типи бронювання
Організаційні форми бронювання
Технологія бронювання номерів (місць) у готелях
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru