1. Абрамова І., Пенська І. Проблеми розвитку підприємництва в Україні // Фінанси України. – 1999. – № 4. – С. 20–24.
2. Ангелин Д. Две стороны франчайзинга // Бизнес. – № 34. – С. 62.
3. Ангелин Д. Из жизни McDonald's: маленькие слабости больших корпораций // Бизнес. – 2005. – № 1–2. – С. 70–73.
4. Андрощук Г., Денисюк В. Франчайзинг: определения, преимущества, перспективы // Бизнес Ин- форм. – 1997. – № 9. – С. 10–15.
5. Андрощук Г., Денисюк В. Франчайзинг: организационные формы, поиск и выбор партнеров // Бизнес Информ. – 1997. – № 10. – С. 32–37.
6. Андрощук С. Твердая выгода мягкого франчайзинга// Компаньон. – 2002. – № 26 (282). – С. 42–44.
7. Андрушків В., Кузьмін О. Основи менеджменту: методологічні положення та прикладні механізми. – Тернопіль: Лілея, 1997. – 292 с.
8. Балабанов И. Основы финансового менеджмента: Учеб. пособ. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 461с.
9. Балабанов И., Балабанов А. Внешнеэкономические связи: Учеб. пособ. – М.: Финансы и статистика, 1998. – 512 с.
10. Бедринець М. Франчайзинг: світовий досвід і перспективи розвитку в Україні // Фінанси України. – 2001. – № 2. – С. 96–104.
11. Бланк И. Торговый менеджмент. – 2-е изд., перераб. и доп. – К.: Эльга; Ника-Центр, 2004. – 784 с.
12. Бланк И. Основы финансового менеджмента. – К.: Эльга; Ника-Центр, 1999. – Т. 1. – 479 с.
13. Бойчук І. Доцільність розвитку франчайзингової системи співробітництва в Україні // Регіональна економіка. – 2001. – № 3. – С. 251–255.
14. Бузько И. Стратегическое управление инвестициями и инновационная деятельность предприятия / И. Р. Бузько, Е. В. Вартанова, А. А. Голубенко. – Луганск: Изд-во. ВНУ им. В. Даля, 2002. – 176 с.
15. Варналій З. Основи підприємництва: Навч. посіб. – 2-ге вид., вип. і доп. – К.: Знання-Прес, 2003.– 285 с.
16. Варналій З. Франчайзинг як ефективна форма інтеграційних зв'язків суб'єктів малого бізнесу та корпорацій // Актуальні проблеми економіки. – 2002. – № 3. – С. 47–53.
17. Виноградська А. Комерційне підприємництво: сучасний стан, стратегії розвитку: Монографія. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 807 с.
18. Вітлінський В., Верченко П. Аналіз, моделювання та управління економічним ризиком: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2000. – 292 с.
19. Вітлінський В., Наконечний С. Ризик у менеджменті. – К.: ТОВ "Борисфен-М", 1996. – 336 с.
20. Воробьёв Н. Теория игр для экономистов-кибернетиков. – М.: Наука; Главная редакция физико-математической литературы, 1985. – 272 с.
21. Ворошилова А. Как продать успешный бизнес. Курс молодого франчайзера // Office. – 2005. – № 6. – С. 18–21.
22. Гайдис Н. Інвестування: Навч. посіб. – Л: Львівський банківський інститут НБУ, 2002. – 271 с.
23. Гибсон Дж. Организации: поведение, структура, процессы / Дж. Л. Гибсон, Д. М. Иванцевич, Д. X. Донелли. – 8-е изд. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 662 с.
24. Гировец С. О состоянии франчайзинга в Украине // Маркетинг и реклама. – 2006. – № 2 (114). – С. 54–55.
25. Горбенко А. Имя из рук в руки // Деловой журнал. – 2003. – Июль. – С. 35–37.
26. Господарський кодекс України. Господарський процесуальний кодекс України: Офіційні тексти / Міністерство юстиції України. – К.: Юрінком Інтер, – 2003. – 304 с.
27. Гусев С. Франчайзинг позволяет развиваться практически бесконечно // Компаньон. – 2004. – № 38 (398). – С. 22–23.
28. Деев А. Обыкновенное чудо – франчайзинг // Компаньон. – 2002. – № 26 (282). – С. 32–38.
29. Деев А. Опасные нововведения (Интервью с А. Ци- рат) // Компаньон. – 2002. – № 26 (282). – С. 48–49.
30. Дельтей Ж. Франчайзинг / Пер. с франц. под ред. В. И. Черенкова. – СПб.: ИД "Нева", 2003. – 128 с.
31. Денисенков В. Прощай, теория...// Бизнес. – 2004. – № 9 (580). – С. 98–99.
32. Довгань В. Франчайзинг: путь к расширению бизнеса. – Тольятти: Дока-Пресс, 1994. – 232 с.
33. Доценко Н. Франчайзинг в новому Цивільному кодексі України // Фондовый рынок. – 2002. – № 3. – С. 16–17.
34. Дроздова Г. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства: Навч. посіб. – К.: ЦУЛ, 2002. – 172 с.
35. Дубинец В. Имя напрокат. Сущность франчайзинга и перспективы его развития в Украине // Персонал. – 2000. – № 2. – С. 70–72.
36. Економічна енциклопедія: У 3 т. / Редкол.: С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К.: ВЦ "Академія", 2002.
37. Економічний аналіз: Навч. посіб. / За ред. проф. Ф. Ф. Бутинця. – Житомир: ПП "Рута", 2003. – 680 с.
38. Економічний тлумачний словник: власність, приватизація, ринок цінних паперів (українсько-англійсько-російський) / Л. М. Алексеєнко, В. М. Олексієнко. – Тернопіль: Астон, 2003. – 672 с.
39. Економічний ризик: ігрові моделі / В. В. Вітлінський, П. І. Верченко, А. В. Сігал, та ін.; За ред. д-ра екон. наук, проф. В. В. Вітлінського. – К.: КНЕУ, 2002. – 446 с.
40. Жизнин С., Крупное В. Как организовать свое дело? (Малый бизнес в США). – М.: Новости, 1990. – 80 с.
41. Забродин В. Региональная экспансия и франчайзинг как средство выхода на новый рынок // Торговое дело. – 2005. – № 6. – С. 18–25.
42. Забродин В. Региональная экспансия и франчайзинг как средство выхода на новый рынок // Торговое дело. – 2005. – № 7. – С. 32–39.
43. Загородній А., Вознюк Г. Фінансово-економічний словник. – Л.: В-во НУ "Львівська політехніка", 2005. – 714 с.
44. Зайцев I. Франчайзинг для франчайників // Галицькі контракти. – 2006. – № 5. – С. 34–39.
45. Земляков Д., Макашев М. Франчайзинг. Интегрированные формы организации бизнеса: Учеб. пособ. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 142 с.
46. Злупко С., Стефанишин О., Швайка Л. Підприємництво: основи, особливості, механізми: Навч. посіб. – Л: ЛНУ ім. І. Франка, 2000. – 369 с.
47. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств: Підручник для ВНЗ / І. В. Багрова, Н. І. Редіна, В. Є. Власюк та ін.; За ред. д-ра екон. наук, проф. І. В. Багрової. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 580 с.
48. Кабакова Е. Особенности финансирования франчайзинга// Финансовая консультация. – 2004.– К" 23–24. – С. 4–24.
49. Касимов Ю. Основы теории оптимального портфеля ценных бумаг. – М.: ИИД "Филин", 1998. – 144 с.
50. Каталог франшиз "Купи успешный бизнес". – К.: Ассоциация франчайзинга, UCMGroup LLC, 2005. – 84 с.
51. Каталог франшиз "Купи успешный бизнес". – К.: Ассоциация франчайзинга, ИД "Саммит-книга", – 2004. – 68 с.
52. Каталог франшиз 2006. – К.: UCMGroup LLC, – 2005. – 112 с.
53. Кащеєва Г. З досвіду розвитку франчайзингу українських торгових підприємств // Маркетинг в Україні. – 2004. – № 1. – С. 49–51.
54. Клебанова Т., Раевнева Е. Теория экономического риска: Учеб.-метод, пособ. для самост. изуч. дисц. – X.: ИД "ИНЖЕК", 2003. – 156 с.
55. Ковалев В. Финансовый анализ. – М.: Финансы и статистика, 1998. – 250 с.
56. Ковалюк О. Фінансовий механізм організації економіки України (проблеми теорії і практики): Монографія. – Л.: ВЦ ЛНУ ім. І. Франка, 2002. – 396 с.
57. Козик В., Папкова Л., Карп'як Я. Зовнішньоекономічні комерційні операції та контракти: Навч. посіб. – Л.: ОКСАРТ, 1998. – 252 с.
58. Корольчук О. Розвиток в Україні вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відносин // Регіональна економіка. – 2003. – № 3. – С. 114–119.
59. Корольчук О. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні: Монографія. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2004. – 217 с.
60. Кочетков Г. Франчайзинг: организация малого бизнеса // США. Канада. Экономика. Политика. Культура. – 2000. – № 4. – С. 102–118.
61. Кривонос А. Ми переживаемо початковий бум франчайзингу // Галицькі контракти. – 2003.– № 17–18. – С. 46–47.
62. Крижна В. Право на використання торговельних марок і комерційних найменувань за договором комерційної концесії// Економіка та право.– 2004.– № 3. – С. 37–40.
63. Кузьмін О., Мирончук Т. Методика оцінювання економічної ефективності створення і діяльності франчайзингових підприємств // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 11. – С. 56–65.
64. Куцемір І. Малий бізнес: характерні риси, переваги, проблеми та перспективи розвитку в Україні // Науковий вісник Буковинського державного фінансово- економічного інституту: 36. наук, праць. – Чернівці, 2004. – Вип. 5: Економічні науки. – С. 220–225.
65. Легейда Е. Жизненный цикл франчайзинга // Бизнес Информ. – 1997. – № 5. – С. 28–33.
66. Лесечко М. Інвестиційний клімат: теорія і практика: Монографія / М. Д. Лесечко, А. О. Чемерис, О. М. Чемерис; За заг. ред. А. О. Чемериса. – JL: ЛФ У АДУ, 2001. – 160 с.
67. Лобовко В. Клонирование конкурентов или взаимовыгодный бизнес// Торговое дело.– 2004.– № 7. – С. 6–12.
68. Майорова Т. Інвестиційна діяльність. – К.: ЦУЛ, 2003. – 376 с.
69. Марченко А. На волнах франчайзинга // Секре- тарь-референт. – 2005. – № 2 (27). – С. 32–35.
70. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М.: Дело, 1997. – 704 с.
71. Мирончук Т. Визначення розміру франчайзингової винагороди // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – Л.: Вид-во НУ "Львівська політехніка", – 2004. – № 517. – С. 53–59.
72. Мирончук Т. Витрати франчайзера, зумовлені його участю у відносинах франчайзингу // Проблеми економіки та управління: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – Л.: Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2005. – № 533. – С. 46–51.
73. Мирончук Т. Моделі здійснення періодичних франчайзингових платежів // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". – К.: Вид-во ПП "Екмо", 2005. – № 2. – С. 174–180.
74. Мирончук Т. Модель ранжування франшиз потенційними франчайзі // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – Л.: Вид-во НУ "Львівська політехніка", – 2005. – № 527. – С. 36–44.
75. Мирончук Т. Переваги та недоліки франчайзингу для учасників франчайзингових відносин // Науковий вісник Львівського юридичного інституту. Серія економічна: Збірник / Гол. ред. В. Л. Ортинський. – Л.: Львівський юридичний інститут МВС України, 2005. – Вип. 2. – С. 32–47.
76. Мирончук Т. Структура франчайзингової винагороди // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – Л.: Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2005. – № 547. – С. 69–76.
77. Мирончук Т., Калиновська Н. Чинники розвитку франчайзингових відносин підприємств // Міжнародна науково-практична конференція "Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи, ризики": 36. тез доповідей / Відп. ред. Й. М. Петрович. – Л.: Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2006. – С. 116–117.
78. Міценко Н. Проблеми та передумови розвитку малого підприємництва в Україні // Торгівля, комерція, підприємництво: 36. наук, праць Львівської комерційної академії. – Л.: Вид-во Львівської комерційної академії, 2003. – С. 168–171.
79. Моисеев В. Умение бороться с нежеланием много продавать // Компаньон. – 2004. – № 36 (396). – С. 28–31.
80. Мюррей Я. Франчайзинг / Пер. с англ. конд. екон. наук. К. Любимова.– СПб.: Питер, 2004.– 144 с.
81. Нечепуренко С. Особливості функціонування франчайзингових систем // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку: Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – Л.: Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2003. – № 494. – С. 97–102.
82. Новий тлумачний словник української мови: У 3 т. / Уклад. В. Яременко, О. Сліпушко. – К.: Аконіт, 2001. – Т. 3. – 864 с.
83. Новицький В. Міжнародна економічна діяльність України: Підручник.– К.: КНЕУ, 2003.– 948 с.
84. Новіков В. Франчайзинг – оптимальна форма малого бізнесу// Діловий вісник.– 2002.– №5 (96). – С. 16–17.
85. Обэр-Крие Дж. Управление предприятием. – М.: Сирин, 1997.– 256 с.
86. Осовська Г. Основи менеджменту: Навч. посіб. – К.: Кондор, 2003. – 556 с.
87. Пестрецова О., Блоцький С. Добрий чарівник гудвіл // Маркетинг в Україні.– 2003.– № 3.– С. 23–25.
88. Петряєва 3. Фінансовий аналіз діяльності підприємства: Навч. посіб. – X.: Вид-во. ХДЕУ, 2002. – 164 с.
89. Полевая Т. Экономическая сущность и особенности франчайзинга как вида нематериальных активов // Економіка і регіон: Науковий вісник Полтавського національного технічного університету імені Ю. Кондратюка. – 2003. – № 1 (1). – С. 78–80.
90. Полищук Л. Анализ многокритериальных экономико-математических моделей. – Новосибирск: Наука, 1989. – 352 с.
91. Практикум по франчайзингу: для российских предпринимателей / С. А. Силинг, А. З. Майлер, Т. Г. Ерошкина и др.; Под ред. С. А. Силинга. – СПб.: Фонд развития науки, 1997. – 206 с.
92. Проноза П., Кузнецов В. Різні підходи до визначення ринкової вартості підприємства // Економіка розвитку. – № 2. – 1997. – С. 10–16.
93. Пушкар Р., Тарнавська Н. Менеджмент: теорія та практика. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Тернопіль: Карт-бланш, 2003. – 490 с.
94. Резниченко Н. Усе гаразд, прекрасна франшизе! // Контракти. – 2006. – № 50.
95. Ру Д., Сульє Д. Управління: Пер. з франц. – К.: Основи, 1995. – 442 с.
96. Рудашевский В., Фурщик М. Оптимальная стратегия развития франчайзинговой системы // Экономика и математические методы. – 1998. – Т. 34. – Вып. 2. – С. 89–93.
97. Руднев Ю. Франчайзинг: преимущества и риски// ММ. Деньги и технологии. – 2002. – № 12. – С. 52–56.
98. Савицкая Г. Анализ хозяйственной деятельности предприятия: Учеб. пособ. – 7-е изд., испр. – Мн.: Новое знание, 2002. – 704 с.
99. Саврас I. Великий бізнес в умовах глобалізації: порівняльна характеристика // Проблеми трансформації соціально-економічної системи в Україні: 36. наук, праць. – Острог: Острозька академія, 2003. – С. 199– 209.
100. Сигал А. Основы современной теории портфеля ценных бумаг: Учеб. пособ. – Симферополь: КЭИ КНЭУ, 1998. – 60 с.
101. Сидоров Я. Договір комерційної концесії: аналіз зарубіжного досвіду і тенденції розвитку в Україні// Підприємництво, господарство, право. – 2004. – № 1. – С. 51–54.
102. Сидоров Я. Правовий статус сторін у договорі франчайзингу // Підприємництво, господарство, право. – 2004. – № 6. – С. 31–34.
103. Сидоров Я. Франчайзинг – нова договірна форма здійснення бізнесової діяльності в Україні// Підприємництво, господарство, право. – 2003. – № 3. – С. 34–36.
104. Сио К. Управленческая экономика. – М.: ИН- ФРА-М, 2000. – 671 с.
105. Сідун О. Особливості та форми співпраці великого і малого бізнесу // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Економіка". – Ужгород, 2002. – Вип. 12. – С. 100–103.
106. Солодченко І. Купіть фірмі обличчя. Договори франчайзингу: податковий і бухгалтерський облік // Дебет-кредит. – 2003. – № 32. – С. 19–24.
107. Стадник В., Йохна М. Менеджмент: Навч. посіб. – К.: Академвидав, 2003. – 464 с.
108. Сталінська А. Модель адаптації українських фірм до корпоративних систем транснаціональних корпорацій // Український бізнес XXI століття: реалії, проблеми, перспективи: Щорічник досліджень Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні. – К.: Навч.-метод, центр "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2004. – С. 10–61.
109. Старостіна А., Кравченко В. Ризик-менеджмент: теорія та практика. – К.: ІВЦ "Вид-во "Політехніка", 2004. – 200 с.
110. Статистичний збірник "Регіони України" 2004 / За ред. О. Г. Осауленка. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2004. – 800 с.
111. Сулеєвич А. Підводні рифи модної бізнес-моделі, або Критичний погляд на франшизу для малих і середніх підприємств // Синергія. – 2003. – № 1 (5). – С. 34–41.
112. Сявавко М., Рибицька О. Математичне моделювання за умов невизначеності – Л.: Українські технології, 2000. – 319 с.
113. Тарасенко Н. Економічний аналіз діяльності промислового підприємства – 2-ге вид., стер. – К.: Алерта, 2003. – 485 с.
114. Терехов Л., Сиднее С., Куценко В. Экономико-математические методы и модели в планировании и управлении – К.: Вища школа, 1984. – 187 с.
115. Терещук Н. Франчайзингова форма господарювання // Експрес-новини: наука, техніка, виробництво. – 1998. – № 11–12. – С. 13–14.
116. Ткаченко Я. Франчайзинг як специфічна форма підприємницької діяльності: ретроспективний погляд // Вісник КНТЕУ. – 2003. – № 6 (спецвипуск). – С. 35–40.
117. Трушенко О. Франчайзинг як спосіб розвитку бізнесу// Академічний огляд. – 2004. – №2. – С. 88–92.
118. Транснаціональні корпорації: Навч. посіб. / B. Рокоча, О. Плотінков, В. Новицький та ін. – К.: Таксон, 2001. – 304 с.
119. Управління підприємницьким ризиком / За заг. ред. д. е. н., проф. Д. А. Штефанича. – Тернопіль: Економічна думка, 1999. – 224 с.
120. Фатєєва Я., Анохіна І. Товарні знаки і торгові марки: облік, передача прав на їх використання // Все про бухгалтерський облік. – 2001. – № 116 (662). – C. 36–40.
121. Федоренко В., Гойко А. Інвестознавство: Підручник / За наук. ред. В. Г. Федоренка. – К.: МАУП, 2000. – 408 с.
122. Холленсен С. Глобальный маркетинг / Пер. с англ. Е. Носовой, К. Юрашкевича. – Мн.: Новое знание, 2004. – 832 с.
123. Цират А. Франчайзинг и франчайзинговый договор: Учеб.-практ. пособ. – К.: Истина, 2002. – 240 с.
124. Чеботарьов В., Цибульов П. Про методику оцінки прав на об'єкти інтелектуальної власності, що не поставлені на бухгалтерський облік // Інтелектуальна власність. – 2002. – № 1. – С. 29–32.
125. Чигирь Л. Сетевой вояж // Бізнес. – 2004. – № 11. – С. 78–79.
126. Шайгородская Л. Фран? Шиза?// Бизнес.– 2001. – JMs 22 (437). – С. 50–51.
127. Шамрай Г., Сидорук С. Змагання з "кидків" і хватки // Галицькі контракти. – 2002. – № 26. – С. 18–19.
128. Шаян Л. Как стать франчайзером // Отдел кадров. – 2002. – № 7 (70). – С. 24–26.
129. Швагуляк-Шостак О. "Картопляні хати" за франчайзингом // Галицькі контракти. – 2002. – № 5. – С. 18–19.
130. Шейн С. От мороженого к Интернету. Франчайзинг как инструмент развития и повышения прибыльности вашей компании / Пер. с англ. О. Теплых. – Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2006. – 183 с.
131. Шеремет А., Негашев В. Методика финансового анализа. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 208 с.
132. Шишка Р. Договор франчайзинга // Бизнес Информ. – 1996. – № 15. – С. 8–12.
133. Школа I., Корольчук О., Дронь В. Оптимізацій- на модель життєвого циклу франчайзингу // Економіка України. – 2005. – № 6. – С. 50–58.
134. Шулус А., Быченко Н. Франчайзинговые формы предпринимательства (объективные основы, противоречия, принципы господдержки) // Российский экономический журнал. – 1998. – № 1. – С. 44–47.
135. Шульгіна Л. Франчайзинг в українській індустрії гостинності: бути чи не бути? // Маркетинг в Україні. – 2001. – № 1. – С. 15–18.
136. Щербина О. Франчайзинг як особлива форма організації бізнесу // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвід. наук. зб. / Відп. ред. О. О. Беляєв. – К.: КНЕУ, 2001. – Вип. 9. – С. 225–231.
137. Щиборщ К. Финансово-экономическая оценка инвестиционного проекта// Аудитор.– 2000.– № 8. – С. 36–44.
138. Ястремська О. Економічний аналіз ефективності інвестиційних рішень (з позицій суспільства та бізнес-партнерів) // Регіональні перспективи. – 2003. – № 2–3 (27–28). – С. 170–173.
139. Ястремська О. Інвестиційна діяльність промислових підприємств: методологічні та методичні засади. – X.: Вид-во. ХДЕУ, 2004. – 472 с.
140. Bond R. Bond's Franchise Guide. – Oacland, CA: Sourcebook Publication, 2004. – 528 p.
141. Boroian D. D., Boroian P. J. The franchise advantage: make it work for you. – Schaumburg, IL, 1988.
142. Foster D. The Complete Franchise Book. – Rocklin, CA: Prima Publishing, 1984.
143. Gazda I. Transfer of technology. – Kluwer Law International. The Hegue, 1996. – 151 p.
144. Konigsberg A. International franchising. Commonly Used Terms. – London: International Bar Association, 1989. – Vol. 1. – 30 p.
145. McCallum R. Franchising: an accounting, auditing and income tax guide: Practical guide for Franchisors, Franchisees and their Accounting and Legal Advisors. – John Wiley & Sons, Inc. New York, 1995. – 350 p.
146. Mendelson M. How to franchise your business. – Franchise World Publication, 1997. – 92 p.
147. Mendelson M., Bynoe R. Franchising. – FT Law & Tax, 1995. – 435 p.
148. Statistical yearbook of Ukraine for 2004 / Edited by O. G. Osaulenko. – Kyiv: State Statistics Commette of Ukraine, Aristey, 2005. – 588 p.
149. The Profile of Franchising (International Franchise Association). – Washington, DC: The IFA Educational Foundation, 2000.
Розділ 1. ДИПЛОМАТИЧНИЙ ПРОТОКОЛ — ПОЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДИПЛОМАТІЇ
1.1. Суть та історичні етапи становлення дипломатичного протоколу
1.2. Загальна характеристика і роль дипломатичного протоколу в міжнародних відносинах
1.3. Наукове підґрунтя дипломатичного протоколу
Розділ 2. ДИПЛОМАТИ І ДИПЛОМАТИЧНИЙ КОРПУС
2.1. Дипломатія і дипломати
2.2. Встановлення дипломатичних відносин. Призначення і відкликання глави та членів диппредставництва
2.3. Дипломатичне старшинство — основа дипломатичного протоколу. Класи і ранги дипломатичних працівників.
2.4. Характеристика дипломатичного корпусу. Обов’язки та функції дуаєна.