11. Агентства повного циклу
Агентствами повного циклу називаються великі або середні за розміром агентства, здатні провести повноцінну рекламну кампанію. Вони можуть співпрацювати з іншими компаніями, що спеціалізуються з маркетингу, зі зв'язків з громадськістю, з кадрової реклами чи стимулювання збуту або можуть мати відповідні філії. Багато великих агентств, наприклад "Саачі енд Саачі" (Saatchi & Saatchi), "Абот Мід" (Abott Mead) та "Лопекс" (Lopex), є акціонерними компаніями, і їхні акції котируються на біржі. Великі агентства ведуть рекламні кампанії найбільших рекламодавців, таких як "Левер Бразерс" (Lever Brothers), "Проктер енд Гембл" (Procter & Gamble), "Келог" (Kellogg), "Форд" (Ford), "Брітіш Телеком" (British Telecom), "Нестле" (Nestle), "Воксол" (Vauxhall), "Марс" (Mars), "Крафт" (Kraft), "Бердс Ай" (Birds Eye), "Брук Бонд" (Brooke Bond), "Кедбері-Швепс" (Cadbury-Schweppes), "Бутс" (Boots) та "Теско" (Tesco), кожен з яких щорічно витрачає від 22 до 23 млн фунтів стерлінгів. У 1991 р. перше місце в списку 100 найбільших британських рекламодавців посіла компанія "Левер Бразерс". Компанії, що посідають останні місця в цьому списку, витрачають приблизно 8 млн фунтів стерлінгів, і в 1991 р. такою була компанія "Волкерс Кріспс" (Walkers Crisps). До вищезазначених сум ще слід додати витрати на зовнішню рекламу, рекламу в кіно і публікації в спеціалізованій та іноземній пресі. Отже, саме на великі агентства припадає найбільша частка загальних щорічних витрат (більш ніж 7,5 млрд фунтів стерлінгів) британських компаній на рекламу в пресі, на телебаченні, в кіно та на радіо, але не на рекламу поштою та інші допоміжні засоби реклами.
"Юнілівер" (Unilever), найбільший британський рекламодавець, має багато дочірніх компаній, таких як "Левер Бразерс", "Еліда Гіббс" (Elida Gibbs), "Бердс Ай", "Брукс Бонд" та інші, і в 1991 р. загальні витрати цієї компанії склали 173 млн 469 тис. фунтів стерлінгів. Всі компанії корпорації "Проктер енд Гембл" витратили в 1991 р. 107 млн 245 тис. фунтів стерлінгів. Міністерства уряду її Величності, Національний ощадний банк та інші урядові організації витратили 75 млн 518 тис. фунтів стерлінгів.
12. Агентства неповного циклу
Існує багато інших відносно невеликих агентств, які реалізують скромніші проекти. За потреби вони користуються послугами позаштатних професіоналів та агентств вузької спеціалізації. Наприклад, багато копірайтерів та дизайнерів-художників {visualisers) визнають за краще працювати незалежно. Швидше за все, в майбутньому більшість представників творчих професій будуть працювати вдома. Вони створюватимуть макети та писатимуть тексти на комп'ютері й передаватимуть їх електронним способом на термінали агентств. Це — один зі способів зменшення витрат агентств на оренду службових приміщень у місті.
13. Агентства індустріальної реклами
Вже сама назва говорить про те, що ці агентства спеціалізуються на рекламі промислово-технологічних товарів, яка здійснюється здебільшого в професійній пресі, на спеціалізованих виставках та шляхом розповсюдження друкованих матеріалів: рекламної літератури, каталогів і технічних довідників. Як правило, плата за послуги цих агентств має форму гонорару. Керівник такого агентства повинен мати досвід роботи у відповідній галузі промисловості, можливо, досвід менеджера з реклами. Представникам творчих спеціальностей слід добре знати відповідну технологію та її професійну лексику і бути здатними створювати достовірні тексти або малюнки. Цей вид реклами вимагає особливої уваги до деталей. Хоча бюджети таких проектів є невеликими, але вони відрізняються більшою стабільністю порівняно з проектами великих виробників товарів широкого вжитку, де клієнти, шукаючи нових ідей, часто міняють агентство.
Розвиток сфери високотехнологічних товарів, таких як комп'ютери, програмне забезпечення Інтернет, мобільні телефони, відеоігри, електронні редактори, копіювальні прилади та факси, спричинив значний розвиток агентств, що спеціалізуються на рекламі саме цих товарів.
14. Розвиток незалежних медіа-агентств
15. Причини успіху незалежних медіа-агентств
16. Розподіл пріоритетів у придбанні рекламних площ і часу
17. Винагородження
18. Відносини з творчими агентствами
АГЕНТСТВА "А LA CARTE"
19. Розвиток
20. Творчі агентства
21. Агентства, залучені до розвитку нового продукту